Komisy w Hamburgu

Data: 2018-08-26 00:59:52
Autor: przemek.jedrzejczak
Komisy w Hamburgu
Znajomy szuka paska B8 to rundkę zrobiliśmy i niestety słabo.. Komis koło Ahrensburga (tylko VW) i pierwsza muka miał być bezwypadkowy a przód źle złożony maska krzywo czujniki z lewej strony głęboko z prawej płytko. No nic zdarza się kolejny B8 w centrum HH też bezwypadkowy tylko że maska malowana i prawe drzwi wymienione do tego różne opony przód tył w leasingowych autach raczej rzadkość. Co ciekawe wszystkie auta mają wymontowane navi bo nieznani sprawcy wpadali w nocy z młotkiem i zanim ochrona dojechała znikali ;-) ogólnie słabo. Mimo zapowiedzi auta nie przygotowane do jazdy próbnej. Aha B7 z E5 nie było już ani jednego na placu VW pcha już tylko E6.

Data: 2018-08-26 01:12:11
Autor: Bolko
Komisy w Hamburgu
a diesel czy benzyne szukaliście?
jak diesle to się dziwie :)

mojej w rodzinnej wsi połowa ludzi pracuje w DE
chciałem żeby mi sprowadzili auto z niemiec ale ludzie mówią że lepiej kupić w pl bo pewniejsze :)

Data: 2018-08-26 07:40:23
Autor: przemek.jedrzejczak
Komisy w Hamburgu
Diesel. Koleś pracuje w małym mieście gdzie nie ma stref eko a tym samym zakazów.

Komisy w Hamburgu