Komitet Obrony Daty wzywa do masowych manifestacji 31 grudnia

Data: 2016-12-15 14:16:36
Autor: A. Filip
Komitet Obrony Daty wzywa do masowych manifestacji 31 grudnia
Polacy (i Polki)!
Rok dobrej zmiany (2016) musi trwać.  Zbierzmy się tłumnie 31 grudnia by
stanowczo zaprotestować przeciw podstępnej zmianie przez złą opozycję
dobrego roku 2016 na nie wiadomo jaki rok 2017! ;-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Komitet Obrony Daty wzywa do masowych manifestacji 31 grudnia