Komitet Obrony Demokratów protestuje na ulicach USA

Data: 2016-11-14 12:31:46
Autor: A. Filip
Komitet Obrony Demokratów protestuje na ulicach USA
http://forsal.pl/artykuly/992344,nie-ustaja-protesty-przeciwko-wyborowi-trumpa-doszlo-do-starc-z-policja.html
Nie ustają protesty przeciwko wyborowi Trumpa. Doszło do starć z policją
13 listopada 2016, 12:22
*Tysiące* ludzi kontynuowało w sobotę protesty uliczne przeciwko
Donaldowi Trumpowi. Trwające od trzech dni demonstracje osób nie
zgadzających się z jego wyborem na prezydenta rozpoczęły się w Stanach
Zjednoczonych nazajutrz po wyborach.
Demonstranci wyszli w sobotę na ulice Nowego Jorku, Los Angeles,
Chicago, Baltimore, Oakland w Kaliforni, Kansas City, Milwaukee,
Portland w stanie Oregon oraz w innych miastach. Protesty mają na ogół
pokojowy przebieg, ale gdzieniegdzie dochodzi do starć z
policją. [...]

Czy demokracja w USA zdoła przetrwać "faszystę" Trumpa?!

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Komitet Obrony Demokratów protestuje na ulicach USA