Komitet Obrony DochodĂłw

Data: 2015-12-20 16:35:39
Autor: u2
Komitet Obrony DochodĂłw
ale jaja ale jaja ale jaja :))))))))))))

http://img4.demotywatoryfb.pl//uploads/201512/1450567345_lhmkgk_600.jpg

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-12-20 14:15:54
Autor: Marek
Komitet Obrony Dochodów
W dniu niedziela, 20 grudnia 2015 16:35:40 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
ale jaja ale jaja ale jaja :))))))))))))

http://img4.demotywatoryfb.pl//uploads/201512/1450567345_lhmkgk_600.jpg

Juz myslalem, ze dla jaj, jakichs sztajmesów wynajeli, ale to na prawde !!!

Data: 2015-12-20 14:25:48
Autor: Marek
Komitet Obrony Dochodów
W dniu niedziela, 20 grudnia 2015 16:35:40 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
ale jaja ale jaja ale jaja :))))))))))))

http://img4.demotywatoryfb.pl//uploads/201512/1450567345_lhmkgk_600.jpg

Wygl±da na to, ze wredna PiSowska propaganda bezpodstawnie twierdzila, ze Petru  placi sztajmesom za demonstrowanie.
Teraz wiemy, ze oni przychodz± spontanicznie.

Data: 2015-12-20 15:04:35
Autor: donek999bronek
Komitet Obrony Dochodów
użytkownik Marek napisał:

Wygl±da na to, ze wredna PiSowska propaganda bezpodstawnie twierdzila, ze Petru  placi sztajmesom za demonstrowanie.

Mi¶ się chowa:
https://www.youtube.com/watch?v=NiV8aiZXMVI

Teraz wiemy, ze oni przychodz± spontanicznie.

Też:) W każdym b±dĽ razie jest wesoło.

Data: 2015-12-20 18:52:54
Autor: z
Komitet Obrony DochodĂłw
W dniu 2015-12-20 o 16:35, u2 pisze:
ale jaja ale jaja ale jaja :))))))))))))

http://img4.demotywatoryfb.pl//uploads/201512/1450567345_lhmkgk_600.jpg

Mimo że to człowiek nie z mojej bajki to mam duży szacunek dla jego talentu aktorskiego.
Nie za dobrze wyszedł na tym zdjęciu. Dużo zdrowia życzę.

Chociaż Lis też jaki¶ zmarnowany bez tego telewizyjnego makijażu :-)

Data: 2015-12-20 10:48:32
Autor: donek999bronek
Komitet Obrony Dochodów
użytkownik z napisał:

Mimo że to człowiek nie z mojej bajki to mam duży szacunek dla jego talentu aktorskiego.

P.Holland też bardzo zainteresowana,
Wajda też:)

http://faktopedia.pl/uimages/services/faktopedia/i18n/pl_PL/201505/1431461534_by_TeslaX_500.jpg?1431507712

Data: 2015-12-20 14:17:08
Autor: Marek
Komitet Obrony Dochodów
W dniu niedziela, 20 grudnia 2015 19:48:33 UTC+1 użytkownik donek99...@gmail.com napisał:
użytkownik z napisał:

> Mimo że to człowiek nie z mojej bajki to mam duży szacunek dla jego > talentu aktorskiego.

P.Holland też bardzo zainteresowana,
Wajda też:)

To zdjecie Wajdy nie nadawaloby sie nawet na zdjecie po¶miertne.

Data: 2015-12-21 00:46:17
Autor: stevep
Komitet Obrony Dochodów

użytkownik z napisał:

> [...]

P.Holland też bardzo zainteresowana,
Wajda też:)

To zdjecie Wajdy nie nadawaloby sie nawet na zdjecie po¶miertne.

A twoje już na niezajętym nagrobku?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-20 19:09:10
Autor: u2
Komitet Obrony DochodĂłw
W dniu 2015-12-20 o 18:52, z pisze:
Mimo że to człowiek nie z mojej bajki to mam duży szacunek dla jego
talentu aktorskiego.

oczywi¶cie, ale zdrowia to chłopak to nie ma...

Nie za dobrze wyszedł na tym zdjęciu. Dużo zdrowia życzę.

nikt rozumny dla Kondrata Ľle nie życzy, ale wygl±da bardzo, bardzo Ľle...

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-12-20 10:49:51
Autor: donek999bronek
Komitet Obrony Dochodów
użytkownik u2 napisał:

nikt rozumny dla Kondrata Ľle nie życzy, ale wygl±da bardzo, bardzo Ľle...

Młoda żonka wiedziała co robi:) Zajebie go na ¶mierć,
a kaska zostanie:)

Data: 2015-12-20 20:08:42
Autor: u2
Komitet Obrony DochodĂłw
W dniu 2015-12-20 o 19:49, donek999bronek@gmail.com pisze:
użytkownik u2 napisał:

nikt rozumny dla Kondrata Ľle nie życzy, ale wygl±da bardzo, bardzo Ľle...

Młoda żonka wiedziała co robi:) Zajebie go na ¶mierć,
a kaska zostanie:)

pamietam wypowiedz Kondrata o jego zdrowiu sprzed parunastu lat, nie ma chlopak zdrowia, mloda zonka nie ma nic do tego.

Data: 2015-12-21 11:02:19
Autor: Lord Donald
Komitet Obrony DochodĂłw
W dniu 21.12.2015 o 10:56, Lord Donald pisze:
W dniu 20.12.2015 o 16:35, u2 pisze:
ale jaja ale jaja ale jaja :))))))))))))

http://img4.demotywatoryfb.pl//uploads/201512/1450567345_lhmkgk_600.jpg

Dochodów z w korytach dla POsrańców
Ciekawe ile POsrańcy mu zapłacili, ale chyba więcej niż jedno wino jak dla reszty żulowatych niby aktywistów tego zlotu, chyba że przygotowuje się do "Dzień Świra 3" i poszedł POsrańcom na rękę, i uczestniczy w wiecu za darmo grając żula, ćwiczy rolę w filmie, walcząc o obronę koryta dla tej bandy.

Komitet Obrony DochodĂłw