Komitet Obrony Wiary i Tradycji Narodowych... ;}

Data: 2009-06-20 21:38:45
Autor: Adam
Komitet Obrony Wiary i Tradycji Narodowych... ;}
Słyszałem, że podobno Madonna planuje os*** na koncercie w Polsce gwiazdę Dawida.
AC

Data: 2009-06-20 21:55:03
Autor: Tzva Adonai
Komitet Obrony Wiary i Tradycji Narodowych... ;}
Słyszałem, że podobno Madonna planuje os*** na koncercie w Polsce gwiazdę Dawida.

Nie wierzę.. Madonna jest nasza... ;}

http://www.superiorpics.com/wenn_album/Madonna_-_Judaism_Ambassador/madonna_peres_001_091707.jpg
http://www.independent.ie/multimedia/archive/00159/MadonnaPeres_159394t.jpg

Data: 2009-06-21 13:20:25
Autor: Adam

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości news:6069.00001322.4a3d3e97newsgate.onet.pl...
Słyszałem, że podobno Madonna planuje os*** na koncercie w Polsce gwiazdę
Dawida.

Nie wierzę.. Madonna jest nasza... ;}

Ale może wykona jako mocny akcent artystyczny ściagnięcie szortów i pokaże wytatuowaną na swym wydepilowanym wzgórku łonowym gwiazdę Dawida?
AC

Komitet Obrony Wiary i Tradycji Narodowych... ;}