Komitet jest ; a co chodzi w srode w USA Senate

Data: 2009-05-14 14:02:39
Autor: Me
Komitet jest ; a co chodzi w srode w USA Senate

byrd walczy ze mna przez klony, ze " zna jednego naukowca, ktory mou
mowi z eja napewno nie opublikuje swojej teorii naukowej bo naukowcy
na to nien pozwola.
2. ze hillary podeslala staffer do Reida i zrbila mu bu-bu 9 jakby on
tego suie bal), co z kolei powoduje ze ta osoba jest zaskarzona do
justice department a to otwiera sprawe na 3 lata ( to jet do konca
kadencji, w casiue ktorej ja dalej bede zakladnikim ., o ile
oczywiscie mnie nie porwia nastepnym razem - 50 razy zawiedli)

a nie zawiada jesli Polaka mnie wezmie ale tez zgodzi sie ze ja nie
opublikuje teorii naukowej
ktora wyjasnbie wiele spraw i problemow w nauice ( wlacznei z Bushland
and WMMS klamstwami o przeszczepianiu mozgow czlonkom Senatu na
sluzbie). jak Polska to jus zzrobi to wszyscy winni matactw w tamtym
czasie z nowymi mozgamni ( odpoweidzialnosc cywilanaz a wojne
zniesiona) uhodza z podpowiedzuialnoscia.

A fiannsowo jak stawka?

TANK SIE UN NAS MANIPULUJE ODPOWIDAJAC TYLKO NA PYTANIE GDZIE SX AMOI
SYNOWIE, PODCZAS GDY PERWER\CIZ SENHATU GWALCA ICH I JEDEN MA JUZ
UKRADZIONY MOZG.

CHODZI O TYO ZE JA I SYNOWIE MANY NIE BYC  W LINNI GENETUYCZNEJ. ONI
NIE ZATRZYMUJA PRZECX NICZYM, TOSA FASZYSCI - CI SAMI TEZ.

OBEJRZYJCIUE TO DWA RAZY. GDZIE JEST PRESKOT W TYCHZE INTERKACJKACH.

JA BYM MIC JH ZNALAZLA TAM - ALE NIE MOGE OFLADAC TV ALBO MIEC RADIA
JUZ 2 LATA.

KTO W POSLCE WSPOLPRACUJE Z  KLAMCAMI?

POLSKA BYLA OSZUKANA, ALE JAK?

( POSKA TERAZ SIE NIE ZGADZA NA PRZYJHECIE MNIE BO I DALACZEGO - JA
NIGDZIE NIE IDE DOPOKI NIE ZNAJDE SYNOW: HILARY JEST ZAMIESZANA W
NAPADY NA MOICH SYNOW; INACZEJ CALY GABINET REZYGNUJE SZYBKO, ALE
ALE..... OBAMA MANIPULUJA FASZYSCI TEZ - ON JUZ SAM WOLA O POMOC; JAK
- JONES ALBO JEGO RODZIC ( NIE DA SIE ODCYFROWAC BO POKRYWAJA SIE)
GWALCICIEL; NIE MOGE DALEJ BO MAJA "COVER"; JEST DUZO WIECEJ;

ONI CHCA UKRASC NAM MOZGI I WRZUCIC DO POLSKI; NIE REZYGNUJA NAWET
POD
KONFRONTACJA BO SIE JEJ NIE BOJA JESZCZE.

Altenatywa jest ze obama rezygnuje i probujemy on nowa czysciej;
Amnestia o DWS jest koniczna dla nich wszystkich ... o mimo ze nie
wypowiedziana to buyla wojna wewnetrzna; ale oni sami sie nie
zgadzaja

LEPIEJ SPROBOWAC IM TEN NUMER NA PBS

jet duzo wiecj za tym. przemyslcie co jest lepsze. Opieraja sie ze ja
wroce, ale moj powrot wropwadzi balance i zaczna sie zachowywac po
lodzku. tERAZ TO JEST WSZYSKO POKRYTE '7' JAKO PRZESTEPSTWA KTIRE SIE
N IE KONCZA

Komitet jest ; a co chodzi w srode w USA Senate