KomiĽa czy Vis ?.

Data: 2011-03-09 12:15:51
Autor: WW
KomiĽa czy Vis ?.
Witam

Które miasto lepiej wybrać, jako bazę dla nurkowań na wyspie Vis ?.

Pozdrawiam
WW

Data: 2011-03-09 14:52:53
Autor: K
KomiĽa czy Vis ?.
WW Które miasto lepiej wybrać, jako bazę dla nurkowań na wyspie Vis ?.

Pozdrawiam
WW

Wraki Vassilios, Fortunal i pare innych to ok. godzina płynięcia z Komiży. Z
Visu na pewno dłużej.
Jakby¶ chciał Błękitn± Grotę ogl±dn±ć i tak wypływasz z Komiży.
W Komizy mieszkałem, Vis odwiedziłem więc pewnie nieobiektywny jestem.
Komiża wydaje się być spokojniejsza i bardziej klimatyczna.
Z reszt± tam wszędzie blisko jest.

Data: 2011-03-10 11:14:33
Autor: tomq100
KomiĹşa czy Vis ?.
Dnia 2011-03-09 14:52, Użytkownik K napisał:
WW Które miasto lepiej wybrać, jako bazę dla nurkowań na wyspie Vis ?.

W Komizy zawsze jest lepsza pogoda :-)
B-24, B-17, Brioni, Ursus, Green Cave, Amfory - masz bliĹĽej z Visu

Data: 2011-03-10 16:02:45
Autor: WW
KomiĽa czy Vis ?.
W dniu 2011-03-10 11:14, tomq100 pisze:
Dnia 2011-03-09 14:52, Użytkownik K napisał:
WW Które miasto lepiej wybrać, jako bazę dla nurkowań na wyspie Vis ?.

W Komizy zawsze jest lepsza pogoda :-)
B-24, B-17, Brioni, Ursus, Green Cave, Amfory - masz bliżej z Visu

B-24?

Pozdrawiam
WW

Data: 2011-03-10 15:50:33
Autor: Marcin Ni¶kiewicz
KomiĽa czy Vis ?.
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

> W Komizy zawsze jest lepsza pogoda :-)
> B-24, B-17, Brioni, Ursus, Green Cave, Amfory - masz bliżej z Visu

B-24?

http://tinyurl.com/6xanvmg

Marcin Ni¶kiewicz

Data: 2011-03-10 20:59:23
Autor: WW
KomiĽa czy Vis ?.
W dniu 2011-03-10 16:50, Marcin Ni¶kiewicz pisze:

B-24?

http://tinyurl.com/6xanvmg

Słyszałem o nim już jaki¶ czas temu, ale nie było wolno do niego nurkować.
Teraz wolno ?

Pozdrawiam
WW

KomiĽa czy Vis ?.