Komodo, safari (market)

Data: 2009-07-29 05:03:33
Autor: Ola
Komodo, safari (market)
Zapraszam na safari nurkowe na polskiej łodzi w Parku Narodowym Komodo w Indonezji, miejscu sławnym z największych na świecie jaszczurów oraz najpiękniejszych raf podwodnych. Szczegóły na www.aridive.com

Pozdrawiam, Ola

Data: 2009-07-29 05:41:38
Autor: SHARMDIVER.PL
Komodo, safari (market)
Ola wrote:
Zapraszam na safari nurkowe na polskiej łodzi

Made in Poland?

Polish "pierogis" "kielbasa" "Wyborowa"?

:)

Mam nadzieję, że kiedyś zobaczę wspaniałe manty u Ciebie

Pozdrowienia

Stopy wody pod kilem

Data: 2009-07-31 16:11:01
Autor: Ola
Komodo, safari (market)
Zastanawiam się nad "Żołądkową Gorzką" i "Żóbrówką", to wszystkim smakuje.
To jeśli tak lubisz manty albo jeszcze nie widziałeś to dlaczego nie przyjedziesz po prostu na Komodo?
Pozdrawiam,
Ola

Data: 2009-07-31 16:44:05
Autor: SHARMDIVER.PL
Komodo, safari (market)
Ola wrote:

To jeśli tak lubisz manty albo jeszcze nie widziałeś to dlaczego nie przyjedziesz po prostu na Komodo?
Pozdrawiam,
Ola

Witaj manty widziałem wielokrotnie ale nie w takich ilościach jak u Ciebie.
A przyjechać? Z chęcią ale nie jako turysta :)

Pozdrawiam

Janek

Data: 2009-07-31 17:24:54
Autor: krokodyl73
Komodo, safari (market)
Dnia 31-07-2009 o 16:44:05 SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl>  napisał(a):

Ola wrote:

[...]

No..wydalo sie..Ze Srammu Janek roboty szuka. Dajcie mu kibelek wapnem  pobielic, zamknie sie na jakis czas.

Data: 2009-08-02 10:31:00
Autor: Ola
Komodo, safari (market)
A jako kto?