Komor Kommando strikes back!

Data: 2011-05-22 20:47:38
Autor: Hans Kloss
Komor Kommando strikes back!
http://alternation.pl/komor_kommando,id,2195,artysci.html

"Komor Kommando jest głośny i agresywny, naładowany cynicznym sprytem i
sarkastycznym dowcipem. [...]Głównym i jedynym celem Komor Kommando jest
władza, dominacja i prowokacja nad światem za pomocą twardego, szalonego,
elektronicznego, power industrialu. Nadszedł czas na to aby wyjść z ukrycia,
stanąć do walki i oddać się rządom nowego elektronicznego przywódcy. "

Wszystkie tuskodońskie służby tajne jawne i dwupłciowe postawione w stan
najwyższej gotowości bojowej. Zagrożony jest porządek konstytucyjny RP!!!!
J-23

Data: 2011-05-22 13:51:35
Autor: matador
On 22 Maj, 22:47, "Hans Kloss" <necr0c0w.SKA...@gazeta.pl> wrote:
[...]

http://www.pinezki.eu/media/film/CSI%202010%20feat.%20Syb%20-%20Znowu_na_front%20-%20fot.KaNo.jpg

matador.

Data: 2011-05-22 14:03:06
Autor: Antenka
[...]

 To są i tak ich ostatnie podrygi. Matołom wymierzą sprawiedliwość. I
tylko podziwiać tę kibolską solidarność.

Antenka

Data: 2011-05-22 22:52:32
Autor: Lorn
W dniu 2011-05-22 22:47, Hans Kloss pisze:
Wszystkie tuskodońskie służby tajne

.... są na twoim tropie. Heh, Ziobro obrońca cię wylansuje ;-p

Data: 2011-05-23 17:43:36
Autor: hesk
On Sun, 22 May 2011 22:52:32 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

W dniu 2011-05-22 22:47, Hans Kloss pisze:
> Wszystkie tuskodońskie służby tajne

... są na twoim tropie. Heh, Ziobro obrońca cię wylansuje ;-p

 dni hansa na tym forum sa policzone.  skonczy tak jak awe i razor.
 obserwator juz oberwal po lapkach i jest grzeczny.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-23 16:06:52
Autor: obserwator
hesk <kibic.bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 skonczy tak jak awe i razor.
 obserwator juz oberwal po lapkach i jest grzeczny.

podejmij czlowieku leczenie psychiatryczne, bo ty dostaniesz niebawem po
lapach jak bedziesz takie teksty wysylal i spamowal grupe.

Data: 2011-05-23 18:11:04
Autor: u2
W dniu 2011-05-23 18:06, obserwator pisze:
[...]

Nie ma co zabraniac komukolwiek pisania na psp. Agenciaki i trolle sa
tutaj mile widziani :)

Data: 2011-05-23 16:26:30
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Nie ma co zabraniac komukolwiek pisania na psp. Agenciaki i trolle sa
tutaj mile widziani :)

masz prawo miec swoje zdanie, a ja mam prawmo miec moje. Kapujesz?

Data: 2011-05-23 18:37:08
Autor: u2
W dniu 2011-05-23 18:26,  obserwator pisze:
Nie ma co zabraniac komukolwiek pisania na psp. Agenciaki i trolle sa
> tutaj mile widziani :)
masz prawo miec swoje zdanie, a ja mam prawmo miec moje. Kapujesz?

Capisco.

Data: 2011-05-23 19:09:08
Autor: Leprechuan

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ire1rm$hpj$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Nie ma co zabraniac komukolwiek pisania na psp. Agenciaki i trolle sa
tutaj mile widziani :)

masz prawo miec swoje zdanie, a ja mam prawmo miec moje. Kapujesz?

Czy ja mogę mieć swoje zdanie?

BomBel

Data: 2011-05-23 19:12:28
Autor: u2
W dniu 2011-05-23 19:09, Leprechuan pisze:
Czy ja mogę mieć swoje zdanie?

Ty nie, podobnie jak innym służbistom na psp :)

Data: 2011-05-23 19:16:10
Autor: Leprechuan

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4dda957f$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-05-23 19:09, Leprechuan pisze:
Czy ja mogę mieć swoje zdanie?

Ty nie, podobnie jak innym służbistom na psp :)

Dlaczego nie? Przecież płatni służbiści mają prawo a ja nie mogę? U2, ty MATOLE! Jak możesz mi zabraniać!? Chyba nie obrażasz się za matoła,co? ;)

BomBel vel u2 aka Hanz Klotz (no dobra, Hansowi odpuszczam)

Data: 2011-05-23 19:18:55
Autor: u2
W dniu 2011-05-23 19:16, Leprechuan pisze:
Ty nie, podobnie jak innym służbistom na psp :)

Dlaczego nie? Przecież płatni służbiści mają prawo a ja nie mogę?

No nie, bo ty nie jesteś płatny, ty jesteś bezpłatny :)

Data: 2011-05-23 19:21:13
Autor: Leprechuan

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4dda9701$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-05-23 19:16, Leprechuan pisze:
Ty nie, podobnie jak innym służbistom na psp :)

Dlaczego nie? Przecież płatni służbiści mają prawo a ja nie mogę?

No nie, bo ty nie jesteś płatny, ty jesteś bezpłatny :)

A ty tu robisz za kasę?

BomBel

Data: 2011-05-23 19:23:41
Autor: u2
W dniu 2011-05-23 19:21, Leprechuan pisze:
No nie, bo ty nie jesteś płatny, ty jesteś bezpłatny :)

A ty tu robisz za kasę?

Nie, za kawę :)

Data: 2011-05-23 19:27:52
Autor: Leprechuan

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4dda981f$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-05-23 19:21, Leprechuan pisze:
No nie, bo ty nie jesteś płatny, ty jesteś bezpłatny :)

A ty tu robisz za kasę?

Nie, za kawę :)

No tak. Bo niby za co ci mają płacić. Tacy jak ty kiedyś nazywali się ORMO! ;)

BomBel vel u2

Data: 2011-05-23 19:46:34
Autor: u2
W dniu 2011-05-23 19:27, Leprechuan pisze:
Nie, za kawę :)

No tak. Bo niby za co ci mają płacić. Tacy jak ty kiedyś nazywali się ORMO!

To lepiej niz ZOMO, z ktorego ty sie wywodzisz :)

Data: 2011-05-23 01:32:11
Autor: raff

"Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:irbspa$6ru$1inews.gazeta.pl...
[...]

A tu Głodzilla kontra Komorra. Grrrr !

http://politykier.pl/gid,13423755,img,13423810,kat,1025795,galeria.html?ticaid=5c5a1

R.

Data: 2011-05-23 09:21:24
Autor: Leprechaun

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:irc6du$tbs$1news.onet.pl...

[...]

Tylko tyle masz do powiedzenia MATOLE? Wyobraź sobie interentowy BANDZIORZE podobną grę z J.Kaczyńskim. Szczekalibyście aż byście ochrypli! Mam nadzieję, że dobiorą się i do ciebie za obrażanie żony prezydenta. Bekniesz MATOLE!

BomBel

Komor Kommando strikes back!