Komora gazowa w KL Auschwitz została zbudowane przez ZSRR już po wojnie?

Data: 2011-03-13 13:58:22
Autor: Grzegorz Z.
Komora gazowa w KL Auschwitz została zbudowane przez ZSRR już po wojnie?
Data: 2011-03-13 14:33:00
Autor: mkarwan
Komora gazowa w KL Auschwitz została zbudowane przez ZSRR już po wojnie?

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:6xw0cvaeq0f5.1a0iylkquie5u$.dlg40tude.net...
To też się wam spodoba, Karwan:

http://www.pardon.pl/artykul/10234/wsciekle_suki_z_ss_piekne_i_zabojcze/

To ty, a nie ja,  piszesz o Szczecinie - Stetin, więc trudno się dziwić, że masz tego rodzaju zainteresowania.

Data: 2011-03-13 20:52:51
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Znowu reagujecie na posty tego antypolskiego śmiecia i spamera, Karwan?

Komora gazowa w KL Auschwitz została zbudowane przez ZSRR już po wojnie?