Komóra, lokalizacja i SMS.

Data: 2019-11-10 18:46:18
Autor: Jacek Maciejewski
Komóra, lokalizacja i SMS.
Zauważyłem takie zjawisko. Wchodzę do restauracji z włączoną komórą,
spędzam tam jakiś czas wcale jej nie używając a potem dostaję SMS-a z
zapytaniem np. o jakość obsługi. Mam dwa pytania - jaki kanał
lokalizacyjny jest wykorzystywany do stwierdzenia pobytu w konkretnym
miejscu i jakim cudem jest poznawany numer komóry na którą należy wysłać
SMS?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-11-10 11:07:48
Autor: przemek.jedrzejczak
Komóra, lokalizacja i SMS.
Musiałeś klepnac zgodę w jakiejś syfiastej apce ;-) dodawanie numeru do konta googla też jest słabym pomysłem.

Data: 2019-11-11 04:01:11
Autor: FCK EUdSSR - FCK banana union
Komóra, lokalizacja i SMS.
Jacek Maciejewski wrote: