Komora w Egipcie?

Data: 2010-12-29 20:03:01
Autor: sowa
Komora w Egipcie?
witam,
wiecie jakie sa przyblizone  koszty komory w Egipcie? (Mars Alam)?
przejazd/przelot i leczenie?
chodzi mi o rzad wielkosci (typu: godzina lotu helikopterem-jesli potrzeba- xxxx usd/euro, godzina w komorze-xxxusd/euro) a nie o konkretny przypadek/wypadek.
dzieki za info
pzdrw
sowaBEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N:;Piotr
FN:Piotr
REV:20101229T190301Z
END:VCARD

Data: 2010-12-29 22:02:35
Autor: jacekzachara
Komora w Egipcie?
[...]

Lepiej sie ubezpiecz a troche danych o komorach i cenach ubezpieczen nurkowych w
egiptowie znajdziesz tutaj
http://www.deco-international.com/en/index1024.php
Helikopterami tam raczej nie lataja do wypadkow nurkowych, chyba ze wojsko.
Do transportu uzywa się speed boat lub łódka wraca
Pozdrawiam Jacek

--

Komora w Egipcie?