Komórka jako modem

Data: 2011-06-26 14:34:39
Autor: Tomaszek
Komórka jako modem
W dniu 2011-06-26 12:09, Lucar pisze:
....operator musi dodatkowo udostępnić
tę opcję?

Taryfa nie ma znaczenia, operatora nie interesuje z jakiego urz±dzenia korzystasz. Skoro udaje Ci się poł±czyć, to znaczy, że z wła¶ciwego bo korzystasz z płatnej usługi.

Data: 2011-06-27 21:05:52
Autor: peter
Komórka jako modem
W dniu 2011-06-26 14:34, Tomaszek pisze:
[...]

Kiedys za czasu stron wapowych byly rozne apn'y do wapu
i nie wapu, nawet byly jakies myki ze z apn'u wapowego mozna bylo
korzystac jak z modemu, ale to historia raczej na dlugie zimowe
wieczory, bo teraz to jeden h...

Data: 2011-06-29 18:58:52
Autor: Lucar
Komórka jako modem
Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> napisał(a):
> [...]

Taryfa nie ma znaczenia, operatora nie interesuje z jakiego urz±dzenia korzystasz. Skoro udaje Ci się poł±czyć, to znaczy, że z wła¶ciwego bo korzystasz z płatnej usługi.

Sprawa wygl±da tak: mieszkam w UK i tutaj jeden z operatorów wprowadził 2
taryfy z nieogranicznym dostępem do netu; jedn± za &#163;15 z 300 minutami rozmów,
a drug± za &#163;25 z 2000 minut, przy czym w tym drugim przypadku jest dopisek o
możliwo¶ci podł±czenia laptopa (tethering). Bywem w sklepie firmowym operatora
i powiedziano mi, że tylko ta droższa taryfa oferuje możliwo¶c podł±czenia
komputera. Z tego, co mówicie wynika, że ¶ciemniaj±, gdyż w tej tańszej tak
samo można będzie podpi±ć laptop, czy tak? Czy też oni mog± to wykryć i
zablokować? Mam zamiar podł±czać laptop korzystać z funkcji Androida Wi-Fi
Hotspot.

Data: 2011-06-29 23:32:23
Autor: Hants
Komórka jako modem
"Lucar" <lucar.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:iufslc$6tr$1inews.gazeta.pl...

[...]

Three? Dostaniesz rachunek i sie zapłaczesz - nie warto liczyc na drapane. To 'all you can eat data' dotyczy przegl±dania stron w telefonie.

Data: 2011-06-30 09:17:36
Autor: Lucar
Komórka jako modem
Hants <hants@CUT_ITvp.pl> napisał(a):
> [...]

Three? Dostaniesz rachunek i sie zapłaczesz - nie warto liczyc na drapane. To 'all you can eat data' dotyczy przegl±dania stron w telefonie.

No niezupełnie... tańsza taryfa to Pay As You Go, więc żadnych rachunków nie
ma, po prostu płacisz z góry &#163;15 i masz nieograniczony dostęp do netu przez
miesi±c. Pytanie, na które jak do tej pory nie mam odpowiedzi: czy mog±
wykryć, że używam mój telefon jako Wi-Fi Hotspot i zablokować to?

Data: 2011-06-30 20:58:53
Autor: peter
Komórka jako modem
W dniu 2011-06-30 11:17, Lucar pisze:
[...]

Jak sciagniesz 3234GB to moga sie kapnac ze nie przez przegladarke
telefonu. Pewnie ze da sie wykryc ze korzystasz z ap wifi telefonu ale skoro dziala to mentalnie tego nie kumam czemu niby mialbym nie korzystac... Korzenie zobowiazuja;)

Data: 2011-06-29 20:05:54
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Komórka jako modem
Taryfa nie ma znaczenia, operatora nie interesuje z jakiego urz±dzenia
korzystasz. Skoro udaje Ci się poł±czyć, to znaczy, że z wła¶ciwego bo
korzystasz z płatnej usługi.

E, osmiele sie nie zgodzic.

Jestem na etapie zmiany taryfy/telefony/operatora (?) i T stwierdzilo, ze jesli wykorzystam telefon jako modem to pociagna mi transfer z darmowych minut, a nie z pakietu, a Play kategorycznie zabronilo laczyc sie komputerem za pomaca telefonu pod grozba zerwania umowy.

A z moim pakietme bluecoonectXXL bylo tak pieknie...

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2011-06-30 09:05:46
Autor: JoteR
KomĂłrka jako modem

Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" napisał:

a Play kategorycznie zabronilo laczyc sie komputerem za pomaca telefonu pod grozba zerwania umowy.

Mogą cię cmoknąć w pompkę. W regulaminie taryf All Inclusive jest zapis:

"13. W ramach niniejszej Oferty Promocyjnej zakazane jest wykorzystanie
telefonu komórkowego jako modem podłączony do komputera (tzw. tethering).
W przypadku wykrycia takiego działania przez Operatora, Operator zastrzega
sobie prawo do nieodwołalnego wyłączenia Abonentowi usługi
„Pakiet Społecznościowy”.

Odetną od pejsbuka? Ojejku, co za tragedia, как жыц, щто делать?

W uzupełnieniu wyjaśnienie rzecznika Play:

"Rzeczywiście, zapis o tetheringu mamy w regulaminie i stanowi on
zabezpieczenie przed bezpośrednim podłączeniem telefonu do komputera.
Wykorzystywanie funkcji telefonu, oferujÄ…cego router wifi jest dopuszczalne,
bo byłoby to zaprzeczeniem swobody korzystania z cech użytkowych telefonu.
To, co jest dla nas problemem, to mechaniczne podłączanie telefonu kablem
do komputera i proste korzystanie z Internetu zamiast Play Online."

Tłumacząc z playowego na polski, ograniczenie to wynika z możliwości
podłączenia telefonu do komputera i ciągłego korzystania z darmowego
Internetu (w ramach usługi Pakiet Społecznościowy), a nie pakietu danych
Play Online (w którym po wyczerpaniu limitu spada prędkość danych).
http://komorkomania.pl/2011/02/22/router-wifi-sprzeczny-z-regulaminem-play

Ja w swojej starszej taryfie (LongPlay Internet) takowego zapisu w ogĂłle nie mam.

JoteR

Komórka jako modem