Komórka na Androidzie i Google Maps.

Data: 2012-08-07 10:31:51
Autor: Jacek
Komórka na Androidzie i Google Maps.
Witajcie.

Czy korzystanie z nawigacji przy użyciu Goolge Maps jest płatne (nie licząc
połączenie internetowego)?

Pozdrawiam.

Data: 2012-08-07 09:32:34
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 7 Aug 2012 10:31:51 +0200, Jacek napisał(a):

Czy korzystanie z nawigacji przy użyciu Goolge Maps jest płatne (nie licząc
połączenie internetowego)?

Tak. Choć nie pieniędzmi.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-08-07 10:33:48
Autor: Jacek
Dnia Tue, 7 Aug 2012 09:32:34 +0100, Waldek Godel napisał(a):

Dnia Tue, 7 Aug 2012 10:31:51 +0200, Jacek napisał(a):

Czy korzystanie z nawigacji przy użyciu Goolge Maps jest płatne (nie licząc
połączenie internetowego)?

Tak. Choć nie pieniędzmi.

Masz na myśli śledzienie? To mi wisi.:)

Data: 2012-08-07 09:52:52
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 7 Aug 2012 10:33:48 +0200, Jacek napisał(a):

Masz na myśli śledzienie? To mi wisi.:)

Oni bardzo na to liczą.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"kazdy fotograf ci powie ze przedmioty  na jasnym tle wychodza zawsze na

Data: 2012-08-08 21:37:03
Autor: Pan Piskorz
Komórka na Androidzie i Google Maps.
W dniu 2012-08-07 10:52, Waldek Godel pisze:
Oni bardzo na to liczą.

Oni - czerwoni.
Często się za siebie oglądasz? To psychoza.
P.

Data: 2012-08-07 11:48:30
Autor: ToMasz
W dniu 07.08.2012 10:33, Jacek pisze:
[...]

to może inaczej. Ty chcesz odpowiedzi na pytanie, czy darmowej nawigacji na androida?

ToMasz

Data: 2012-08-07 10:41:15
Autor: Chris
Komórka na Androidzie i Google Maps.
Jacek nabazgrał(a):

Witajcie.
Czy korzystanie z nawigacji przy użyciu Goolge Maps jest płatne (nie
licząc połączenie internetowego)?

Free..

Data: 2012-08-07 10:45:46
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-07 10:31, Jacek pisze:
Witajcie.

Czy korzystanie z nawigacji przy użyciu Goolge Maps jest płatne (nie licząc
połączenie internetowego)?

Pozdrawiam.

Oczywiście że nie.. Któż miałby czelność brać kasę z coś co wydaje komendę "kieruj się na wschód" gdy podjeżdżasz do skrzyżowania dróg..

Data: 2012-08-07 10:59:10
Autor: Kapsel
Tue, 07 Aug 2012 10:45:46 +0200, Trybun napisał(a):

[...]

Google tak podaje chyba tylko wtedy, gdy uważa że nie jesteś na drodze, a
gdzieś obok.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-08-07 15:53:02
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-07 10:59, Kapsel pisze:
[...]

A co to ma za znaczenie? I dlaczego uważa że nie jestem na drodze skoro pokazuje że na niej jednak jestem?

Data: 2012-08-07 21:08:36
Autor: Marek
KomĂłrka na Androidzie i Google Maps.
On Tue, 07 Aug 2012 15:53:02 +0200, Trybun <rg@yachoo.com> wrote:
A co to ma za znaczenie? I dlaczego uwaĹźa Ĺźe nie jestem na drodze
skoro
pokazuje Ĺźe na niej jednak jestem?

To, że mapa pokazuje drogę (na której jesteś) nie oznacza że nawigacja ja "widzi" i może po niej Cię prowadzić, byłeś zapewne na jakieś nowo otwartej drodze? W google maps na szybko narysowano nowe odcinki drog (np. A2 do Warszawy) ale nie dodano ich jeszcze do nawigacji.

--
Marek

Data: 2012-08-07 21:22:41
Autor: atm
On 2012-08-07 21:08, Marek wrote:
[...]

W takim razie tych drog niewprowadzonych, ktore sa wyswietlane na mapie byloby sporo. Ja tez juz kilkakrotnie slyszalem komunikaty o kierowaniu
sie na wschod, zachod czy gdziekolwiek indziej. Dobrze, ze predkosci nie podaje w wezlach, choc moze tak jest 2 km od lini brzegowej ;]

Data: 2012-08-08 08:53:43
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-07 21:08, Marek pisze:
[...]

No tak, i choć nie byłem na starej drodze, to jednak to może tłumaczyć takie zachowanie tego programu. Jednak jako nawigacja raczej nie nadaje się do użytku. Za to jest super nie mających sobie równych jako mapa do orientacji w terenie, mam tu na uwadze opcję Google Sattelite.

Data: 2012-08-08 12:33:12
Autor: Kapsel
Wed, 08 Aug 2012 08:53:43 +0200, Trybun napisał(a):

[...]

Szczerze mówiąc nie podzielam Waszych opinii.
Ze 2-3 razy zdarzyło mi się coś takiego, ale tylko gdy faktycznie włóczyłem
się po osiedlu gdzieś z 50m od drogi.

Na drogach prowadzi jak po stole, przynajmniej na Śląsku :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-08-08 14:39:36
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-08 12:33, Kapsel pisze:
[...]

Trudno mi zająć zdecydowane zdanie w tej kwestii. - Po prostu za mało tego programu używałem - tylko kilkukrotne próby na przestrzeni kilkunastu kilometrów, a więc trudno o jakieś ostateczne wnioski.

Data: 2012-08-07 11:17:11
Autor: Chris
Komórka na Androidzie i Google Maps.
Trybun nabazgrał(a):

[...]

Dobrze że nie "chodźmy na wschód tam musi być jakaś cywilizacja"  :)

Data: 2012-08-07 15:52:36
Autor: Trybun
Komórka na Androidzie i Google Maps.
W dniu 2012-08-07 11:17, Chris pisze:
Trybun nabazgrał(a):

[...]

A żebyś wiedział że Google traktuje Polskę jak dziki zachód.. Na Białorusi, Mołdawii, czy Rumunii można już dawno temu było pobierać do pamięci fragmenty map offline. A w Polska chyba tak jakoś tydzień temu została dołączona do tych krajów cywilizowanych (wg. firmy Google) ..;-)

Data: 2012-08-07 15:58:37
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 07 Aug 2012 15:52:36 +0200, Trybun napisał(a):

[...]

Zdefiniuj "dawno temu"

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie

Data: 2012-08-08 08:53:09
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-07 16:58, Waldek Godel pisze:
[...]

Proszę bardzo, - wcześniej niż w Polsce.

Data: 2012-08-08 10:26:46
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 08 Aug 2012 08:53:09 +0200, Trybun napisał(a):

Zdefiniuj "dawno temu"

Proszę bardzo, - wcześniej niż w Polsce.

Ale ile? dzień? Dwa?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

Data: 2012-08-08 13:53:08
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 08 Aug 2012 14:39:54 +0200, Trybun napisał(a):

Proszę bardzo, - wcześniej niż w Polsce.
Ale ile? dzień? Dwa?

Więcej.

strasznie z ciebie tajemnicza panienka. No to wnioskuję, że trzy. Umarłeś od tego?

Dystrybutorzy filmów niekiedy wprowadzają filmy na polski rynek i rok po
premierze. Na pl.rec.film też wstrząsasz powietrze?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

Data: 2012-08-09 09:46:30
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-08 14:53, Waldek Godel pisze:
[...]

Więcej niż trzy. Nie, nie umarłem, odpowiedziałem tylko w twoim ulubionym tonie, jakiego często sam używasz.. Jak widać nie przypadł ci on do gustu:-D

Czyli i dystrybutorzy filmów wzorem Google traktują Polskę po macoszemu. Nie, nigdy nie miałem zasubskrybowanej tej grupy.

Data: 2012-08-08 15:47:23
Autor: TGor
On 2012-08-07 16:58, Waldek Godel wrote:

> Zdefiniuj "dawno temu"

To "coś" nawet cytować nie umie.

--
Pozdr., TG
"Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

Data: 2012-08-08 09:06:02
Autor: Chris
[...]

Tak samo wyglądała sprzedaż programów w markecie, Polska jako dzikusy nie mogły sprzedawać chyba że przez firmy zarejestrowane w krajach cywilizowanych, nie wiem czy dalej nie ma z tym problemu ale niedługo będę wiedział bo są pisane pod SIG-a aplikacje mobilne.

Data: 2012-08-08 14:40:07
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-08 09:06, Chris pisze:

[...]

Coś w tym musi być.. A może tak jest naprawdę - to Białoruś jest cywilizacyjnie od nas wyżej w oczach świata.?

Data: 2012-08-08 15:53:53
Autor: TGor
On 2012-08-08 14:40, Trybun wrote:

> Coś w tym musi być.. A może tak jest naprawdę - to Białoruś jest
> cywilizacyjnie od nas wyżej w oczach świata.?

Sam nie jesteś "cywilizacyjnie od nas wyżej w oczach świata" z tym lamerskim cytowaniem. Mamusia kómputrer kupiła latoś na zakończenie roku?

Data: 2012-08-09 09:46:46
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-08 15:53, TGor pisze:
On 2012-08-08 14:40, Trybun wrote:

> [...]

Sam nie jesteś "cywilizacyjnie od nas wyżej w oczach świata" z tym lamerskim cytowaniem. Mamusia kómputrer kupiła latoś na zakończenie roku?

Proszę o sprecyzowanie zarzutów.
   Nie, komputer mam od dość dawna.

Data: 2012-08-09 16:47:07
Autor: TGor
On 2012-08-09 09:46, Trybun wrote:

Proszę o sprecyzowanie zarzutów.
Nie, komputer mam od dość dawna.

Pisałem: nie umiesz cytować i ciągniesz pół wątku w odpowiedziach.

Data: 2012-08-14 11:45:52
Autor: Trybun
On 2012-08-09 09:46, Trybun wrote:

Proszę o sprecyzowanie zarzutów.
Nie, komputer mam od dość dawna.

Pisałem: nie umiesz cytować i ciągniesz pół wątku w odpowiedziach.

To zarzut? Czy ty w ogóle wiesz do po co jest grupa dyskusyjna? I jeżeli ja czegoś nie umiem to mnie naum.

Data: 2012-08-08 15:48:51
Autor: TGor
On 2012-08-08 09:06, Chris wrote:

Tak samo wyglądała sprzedaż programów w markecie, Polska jako dzikusy

Dzikusy, dzikusy. Widać po tobie i twojej żałosnej niewiedzy nt cytowania postów. Po co ciągniesz pół rozmowy? Nawet nie odnosisz się do ostatniego jej fragmentu?

Data: 2012-08-09 09:20:49
Autor: Chris
Komórka na Androidzie i Google Maps.
TGor nabazgrał(a):

On 2012-08-08 09:06, Chris wrote:
[...]

A ty nie odnosisz się do tematu .. plonk dziecinko i szykuj się do szkoły bo już tylko 3 tyg. ci zostały.

Data: 2012-08-09 16:48:11
Autor: TGor
On 2012-08-09 09:20, Chris wrote:

A ty nie odnosisz się do tematu .. plonk dziecinko i szykuj się do
szkoły bo już tylko 3 tyg. ci zostały.

Odliczasz?

Skąd taki nowy grzbiet wie, co to "plonk" ale nie wie, jak poprawnie cytować? Wytłumaczysz?