Komórka nagrywająca rozmowy

Data: 2010-09-20 17:32:12
Autor: Szolek
Komórka nagrywająca rozmowy
Witam serdecznie.

Poszukuję telefonu, który posiada opcję nagrywania wszelkich
rozmów na kartę pamięci, bez potrzeby ręcznego inicjowania
nagrywania tak jak to jest w większości przypadków.
Czy znacie jakiś taki telefon?
Ewentualnie jaką nokię polecicie coś a'la 6300 z długo trzymającą
baterią i dyktafonem bez "pipkania" co kilka sekund?

Pozdro!
--
Szolek
Verba docent exempla trahunt

Data: 2010-09-20 16:35:25
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 20 Sep 2010 17:32:12 +0200, Szolek napisał(a):

Poszukuję telefonu, który posiada opcję nagrywania wszelkich
rozmów na kartę pamięci, bez potrzeby ręcznego inicjowania
nagrywania tak jak to jest w większości przypadków.
Czy znacie jakiś taki telefon?

Każdy z listy "kompatybilność" po prawej stronie:
http://shop.psiloc.com/pl/Application,262319,Psiloc+VoxTrack+Personal

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-21 09:27:07
Autor: Adramelech
Komórka nagrywająca rozmowy
"Szolek" <szolek@wytnijspam.cyberlan.totezwytnij.pl> Odpowiedz na news:i77v1g$d7j$1mx1.internetia.pl:

[...]

Większość urzadzeń z WM.
A po zainstalowaniu odpowiedniego caba także chyba wszystkie HTC z WM.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2010-09-22 08:42:54
Autor: pmlb

"Szolek" <szolek@wytnijspam.cyberlan.totezwytnij.pl> wrote in message news:i77v1g$d7j$1mx1.internetia.pl...
[...]

Uzywam TotalRecall
To oprogramowanie pod symbiana, nie pika, wlacza sie automatycznie podczas rozmowy tel. nawet jesli to jest przez skype.
Nie ma zadnego sladu jego dzialania, uruchamia sie wraz ze startem telefonu w formie ukrytej:))
Moim zdaniem (a testowalem pre tego typu zabawek) to najlepszy tego typu soft!

Data: 2010-09-22 07:50:06
Autor: Xian Mi Mao
On 22 Wrz, 09:42, "pmlb" <b...@dresu.pl> wrote:
[...]

Nie zgadzam się z Kolegą, najlepszy pod Symbiana okazał się
VaultaCall
http://www.vaultacall.com/page?pageid=3
- można zabezpieczyć dostęp do niego hasłem i nawet ZDALNIE inicjować
nagrywanie SMSem (podając słowo kluczowe oraz hasełko) - umożliwia to
np. nagrywanie wszelkich dźwięków w wybranym momencie u np. swojej
"drugiej połowy" (której "wspaniałomyślnie" podarowaliśmy naszą E52
już od razu "z zainstalowanymi świetnymi aplikacyjkami"  ;) i która
nigdy nie zauważy istnienie tego naszego "aniołka stróża" u siebie,
nawet przeglądając zawartość karty pamięci bo wszystko jest
zaszyfrowane)

Data: 2010-09-22 22:55:20
Autor: ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)
Komórka nagrywająca rozmowy
W dniu 2010-09-22 16:50, Xian Mi Mao pisze:
/.../
Nie zgadzam się z Kolegą, najlepszy pod Symbiana okazał się
/.../
Mały chuj, duże problemy. Nie widzisz kołku różnicy pomiędzy nagrywaniem _własnych_ rozmów a szpiegowaniem?

ALex

Data: 2010-09-23 00:25:46
Autor: animka
W dniu 2010-09-22 22:55, "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" pisze:
[...]

Trzeba wiedzieć co nagrywać i szanować cudzą prywatność. Takie panie dzwoniące bezczelnie do kogoś i jeszcze informujące, że rozmowa będzie nagrywana trzeba ukrócić, czyli też nagrywać. Jakieś palanty dzwonili do mnie 2 razy z Orange i informowali, że rozmowa będzie nagrywana. Z ciekawości zgodzilam się i okazało się, że w końcu jeden  proponuje mi ubezpieczenie w Orange od leżenia w szpitalu. Powiedziałam, że mi się to nie opłaca, bo mam lepsze ubezpieczenie.
Natomiast drugi chciał mi wtrynić jakiś telefon. Chciał, żebym ja 2 abonamenty płaciła! (To wydukał na końcu rozmowy).Kazałam mu spadać na drzewo.

--
animka

Data: 2010-09-23 12:20:18
Autor: Xian Mi Mao
On 23 Wrz, 14:46, "pmlb" <b...@dresu.pl> wrote:
> [...]
> "drugiej połowy" (której "wspaniałomyślnie" podarowaliśmy naszą E52
> już od razu "z zainstalowanymi świetnymi aplikacyjkami"  ;) i która

Zaufanie, tak to sie nazywa. Jesli nie ma zaufania to po co ci podsluchy?
Jak nie jestes pewny zony to co zmieni podsluch - ze jej cos udowodnisz czy sobie?

A w sądzie może się przydać przy sprawie rozwodowej jako tzw. "TWARDY"
dowód - czyż nie?

> nigdy nie zauważy istnienie tego naszego "aniołka stróża" u siebie,
> nawet przeglądając zawartość karty pamięci bo wszystko jest
> zaszyfrowane)

Tak samo jest w TotalCall.
Wszystko jest szyfrowane i dostep naturalnie z hasla.
A rozmowy nagrywa wysmienicie:)

Ale nie ZDALNIE!
A zastosowań może być innych cała moc! Tak np. pozostawimy gdzieś na
szafie u naszego dyrektora swoją e52 (a ma silną baterię) i po
tygodniu w krytycznym momencie narady "o sprawach pracowniczych"
zdalnie włączymy nagrywanie...
"poinformowani decydują trafniej"

Data: 2010-09-23 13:46:29
Autor: pmlb

"Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> wrote in message news:f3581581-6954-48bc-b643-36585346eab3j30g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

Ogladalem ten program i wcale nie jest lepszy. Moim zdaniem wlasnie TotalRecall jest odpowiednim narzedziem do nagrywania wszelkich rozmow telefonicznych w tym tez prowadzonych przez skype zainstalowanego w telefonie.

[...]

Jesli masz bardzo silne przeczucie,. ze ci rogi szyje, to porozmawiaj z nia o tym.

Data: 2010-09-24 01:13:38
Autor: Mackenzi
"Szolek" <szo...@wytnijspam.cyberlan.totezwytnij.pl> wrote in message

> [...]

w formie ukrytej:))
Moim zdaniem (a testowalem pre tego typu zabawek) to najlepszy tego typu

Ja także używam tego softu na E51 i jestem zadowolony... nagrywa
wszystko jak leci bez żadnych problemów...
Osobiście polecam, koszt licencji śmieszny bo z tego co pamiętam to
17zł...

Data: 2010-09-22 10:55:49
Autor: Anka
[...]

Dowolny z Symbianem
wgrac Ultimate Voice Rcorder Ultimate Voice Recorder For S60 3rd and 5th
Edition
http://www.fingertip-access.com/product_ver_1_description.html
W trybie aktywny automatycznie rejestruje kazda rozmoew i konczy zapis z
koncem rozmowy

Pozdrawiam Anka

kompatibilne fony
    *  Nokia 3250