Komórka nie przyjmuje połączenia od jednej osoby

Data: 2010-08-16 16:58:17
Autor: Rex
Komórka nie przyjmuje połączenia od jednej osoby
Witam,

od kilku dni mam taki problem.
Mój telefon (Samsung D780) nie przyjmuje połączenia od mojej siostry. Gdy siostra próbuje do mnie zadzwonić, sygnał się urywa - mniej więcej tak jakbym odrzucał połączenie. Chwilę później otrzymuję smsa o treści:
Numer podany jako nadawca tego smsa probowal sie
z toba polaczyc 1 raz(y).
Ostatnio .............. (i tu jest podana data i godzina)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Przypuszczam, że przypadkowo siostrę jakoś zablokowałem, ale nie wiem jak to odblokować.

Jestem w Simplusie.

Wiecie jak to odblokować?

--
Pozdrawiam,
Rex

Data: 2010-08-16 15:10:50
Autor: wiencek
Komórka nie przyjmuje połączenia od jednej osoby
Rex <walcz@zespamem.pl> w wiadomości
<news:i4bjm3$f91$1news.onet.pl> napisał:

Mój telefon (Samsung D780) nie przyjmuje połączenia od mojej siostry. Gdy siostra próbuje do mnie zadzwonić, sygnał się urywa - mniej więcej tak jakbym odrzucał połączenie.
[...]
Przypuszczam, że przypadkowo siostrę jakoś zablokowałem, ale nie wiem jak to odblokować.

Wiecie jak to odblokować?

Menu -> Spis połączeń -> 6 Menedżer połaczeń -> 3 Lista blokowanych

--
Tomasz Więckowski

Data: 2010-08-16 18:08:58
Autor: Rex
wiencek pisze:
[...]

Wielkie dzięki.

--
Pozdrawiam,
Rex

Komórka nie przyjmuje połączenia od jednej osoby