Komorka obowiazkowa

Data: 2015-09-04 18:13:12
Autor: J.F.
Komorka obowiazkowa
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Placisz-w-sieci-Bedziesz-musial-siegnac-po-telefon-7277012.html

No coz, prawie kazdy i tak ma, banki tez lubia ten sposob autoryzacji innych operacji ...

J.

Data: 2015-09-09 01:24:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Komorka obowiazkowa

"J.F." 55e9c31f$0$27526$65785112@news.neostrada.pl

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Placisz-w-sieci-Bedziesz-musial-siegnac-po-telefon-7277012.html

No coz, prawie kazdy i tak ma, banki tez lubia ten sposob autoryzacji innych operacji ...

Ja mam 3, ale slotów mam więcej. ;)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-13 17:06:14
Autor: Arek
Komorka obowiazkowa
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:55e9c31f$0$27526$65785112news.neostrada.pl...
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Placisz-w-sieci-Bedziesz-musial-siegnac-po-telefon-7277012.html

No coz, prawie kazdy i tak ma, banki tez lubia ten sposob autoryzacji innych operacji ...

Ja nie lubię. Bardzo. Z tego powodu rozstałem się już z jednym bankiem.
Doniosę do Panoptykonu, może będzie kolejny temat.
Może będzie można jeszcze skorzystać z kart wirtualnych bez konieczności
autoryzacji ujawniającej miejsce pobytu.

Arek

Data: 2015-09-13 11:43:13
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
Komorka obowiazkowa
W dniu niedziela, 13 września 2015 17:06:19 UTC+2 użytkownik Arek napisał:
> [...]

Może będzie można jeszcze skorzystać z kart wirtualnych bez konieczności
autoryzacji ujawniającej miejsce pobytu.

a widzisz, ale to nie banki powymyslaly sobie dodatkowe zabezpieczenie przy platnosciach internetowych. To KNF i UE. Ma byc bezpieczniej

Data: 2015-09-13 23:10:53
Autor: Kamil Jońca
Komorka obowiazkowa
"Michal 'Amra' Macierzynski" <michal.macierzynski@gmail.com> writes:

> [...]

a widzisz, ale to nie banki powymyslaly sobie dodatkowe zabezpieczenie przy platnosciach internetowych. To KNF i UE. Ma byc bezpieczniej

Ale to nie musi być komórka jeśli dobrze rozumiem. Nie mógłby być TAN
np?
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
In case of atomic attack, the federal ruling against prayer in schools

Data: 2015-09-14 01:59:38
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
Komorka obowiazkowa
W dniu niedziela, 13 września 2015 23:11:03 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:
"Michal 'Amra' Macierzynski" <writes:

> [...]

-- http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
In case of atomic attack, the federal ruling against prayer in schools

Tan moglby byc - tyle, ze tan nie jest odporny na nawet prosty phishing. TANy istnieja, bo klienci sie przyzwyczaili. Dlatego w wielu bankach zaczynaja byc platne, a tokeny GSM/SMS pozostaja za free.

Data: 2015-09-14 09:58:25
Autor: J.F.
Komorka obowiazkowa
Użytkownik "Kamil "Jońca""  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8737yigh42.fsf@alfa.kjonca...
> [...]

Ale to nie musi być komórka jeśli dobrze rozumiem. Nie mógłby być TAN np?

Trzeba by przeczytac ten projekt - czy KNF zaleca bezpieczne metody, czy ze wskazaniem na SMS, czy tylko przykladowo.

Z drugiej strony - banki preferuja komorki. Sie nie ma co dziwic - koszta.
Ale klienci w wiekszosci tez preferuja komorki ...

J.

Data: 2015-09-14 12:23:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Komorka obowiazkowa

"J.F." 55f67e21$0$8374$65785112@news.neostrada.pl

Trzeba by przeczytac ten projekt - czy KNF zaleca bezpieczne metody, czy ze wskazaniem na SMS, czy tylko przykladowo.

Ty zacząłeś tem wątek.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-09-14 14:11:51
Autor: J.F.
Komorka obowiazkowa
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mt67o3$69q$2@node1.news.atman.pl...
"J.F." 55f67e21$0$8374$65785112@news.neostrada.pl
Trzeba by przeczytac ten projekt - czy KNF zaleca bezpieczne metody, czy ze wskazaniem na SMS, czy tylko przykladowo.
Ty zacząłeś tem wątek.

Bo tam jest "np. potwierdzenia SMS", i dopiero teraz zwrocilem uwage, ze nie bardzo kto ten przyklad wymyslil.
Redaktorzy czy komisja.

Tak czy inaczej - banki i tak zrobia glownie na SMS.

J.

Komorka obowiazkowa