Komornicy

Data: 2015-04-03 11:10:31
Autor: J.F.
Komornicy
Jeszcze w sprawie komornikow
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,17688170,Kuriozalna_decyzja_sadu_w_sprawi_zajetego_przez_komornika.html

29 maja br. Sąd Rejonowy w Mławie rozpatrzy powództwo Radosława Zaremby o zwolnienie spod zajęcia jego ciągnika. Zamierza zrobić to siedem miesięcy po zajęciu go przez asesora z łódzkiej kancelarii komorniczej, pięć miesięcy po sprzedaży traktora i prawie trzy miesiące po postawieniu przez prokuraturę zarzutów Michałowi K. o niedopełnienie obowiązków i przekroczenie uprawnień. Powód? Względy proceduralne.

- Sąd ze mnie po raz kolejny zakpił. Pierwszy raz, kiedy aż cztery tygodnie czekał z rozpatrzeniem mojego wniosku o wstrzymanie postępowania komorniczego. Drugi raz, gdy 9 stycznia 2015 r. oddalił skargę na czynności komornika, bo... traktor został sprzedany. I teraz.
Zaremba nie może zrozumieć, dlaczego mławscy sędziowie z wydziału cywilnego, choć wiedzą, że on nie jest już właścicielem traktora, wyznaczają termin posiedzenia.

J.

Komornicy