Komornicy coraz częściej zajmują domy

Data: 2012-07-10 07:25:16
Autor: Przemysław W
Komornicy coraz częściej zajmują domy

Znacznie wzrosła liczba egzekucji komorniczych. W ubiegłym roku komornicy zajęli o połowę więcej nieruchomości niż w 2010 r., a eksperci szacują, że rok 2012 może być pod tym względem rekordowy.

Z ustaleń „Dziennika Gazety Prawnej” wynika, że w ubiegłym roku komornicy zajęli ponad 157 tys. nieruchomości. Zlicytowali też 4476 nieruchomości, a rok wcześniej licytacji takich było 3657.

Z danych regionalnych izb komorniczych oraz największych portali licytacyjnych wynika, że ten rok może być rekordowy pod względem egzekucji komorniczych. Aktualnie zadłużonych i wystawianych na sprzedaż nieruchomości jest o 30-40 proc. więcej niż przed rokiem.

Zdaniem ekspertów jest to efekt polityki banków, które starają się pozbyć tzw. zagrożonych kredytów. Z wstępnych wyliczeń BIG Info Monitor wynika, że w tym roku sprzedadzą 6-7 mld zł złych długów mieszkaniowych.

http://niezalezna.pl/30448-komornicy-coraz-czesciej-zajmuja-domy

Data: 2012-07-10 15:13:11
Autor: swstr
Komornicy coraz czciej zajmuj domy
Smutna prawda. Mi sie udalo w tym roku wygrac sprawe sadowa o dlug. Firmy windykacyjne maja o tyle dobrze ze moga wytoczyc sprawe w dowolnym miejscu w kraju. Dluznik podaza za wierzycielem. Jak wierzytelnosc jest przeterminowana, mozna walczyc. Oni zyja z ustawowych odsetek od dlugu i ludzkiej nieznajomosci prawa.
Zyski firm windykacyjnych jak co roku bija kolejne rekordy.

Druga spawa to ze ludzie biora kredyty jak glupi. Niestety ja biorac kredyt
tez bylem "podniecony" i kompletnie zielony. Efekt - podroz na drugi koniec polski do sadu:)

Data: 2012-07-10 18:17:48
Autor: Przemysaw M.
Komornicy coraz częściej zajmują domy
Dnia Tue, 10 Jul 2012 07:25:16 -0500, Przemysaw W napisa(a):

Komornicy coraz czciej zajmuj domy

Tobie nie zajm. Twoja rudera nie przedstawia adnej wartoci.

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeli to by "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialno za mier Lecha Kaczyskiego i caej delegacji prezydenckiej. Musiabym by psychicznie niezrwnowaony, eby tolerowa Tuska, ktry odpowiada za mier moich przyjaci. Powtarzam, e nie kieruj si dz zemsty. Ja potrafiem w yciu wybaczy wielokrotnie, ale pan Tusk nie spenia adnego kryterium, ebym mia mu wybaczy - podsumowuje
Kaczyski.

Komornicy coraz częściej zajmują domy