Komornicy coraz częściej zajmują domy

Data: 2012-07-10 15:13:11
Autor: swstr
Komornicy coraz częściej zajmują domy
Smutna prawda. Mi sie udalo w tym roku wygrac sprawe sadowa o dlug. Firmy windykacyjne maja o tyle dobrze ze moga wytoczyc sprawe w dowolnym miejscu w kraju. Dluznik podaza za wierzycielem. Jak wierzytelnosc jest przeterminowana, mozna walczyc. Oni zyja z ustawowych odsetek od dlugu i ludzkiej nieznajomosci prawa.
Zyski firm windykacyjnych jak co roku bija kolejne rekordy.

Druga spawa to ze ludzie biora kredyty jak glupi. Niestety ja biorac kredyt
tez bylem "podniecony" i kompletnie zielony. Efekt - podroz na drugi koniec polski do sadu:)

--

Komornicy coraz częściej zajmują domy