Komornicy kład± łapę na emerytury za nie zapłacony abonament RTV

Data: 2013-04-12 19:19:37
Autor: z
Komornicy kład± łapę na emerytury za nie zapłacony abonament RTV
Jako że pewien premier kiedy¶ obiecał zlikwidować abonament starsi ludzie nie płacili. Znaczy głównie nie płacili bo na wsiach bieda.
Teraz komornik siada im na 700 złotow± emeryturę. Takie czasy takie państwo taki kraj. Takie łatwe pieni±dze.
Niby kurde litera prawa ale kilka razy poczta polska wprowadzała ich w bł±d że jak jest zadłużenie to wyrejestrować nie można dopóki się nie ureguluje. I tak parę lat zleciało i urosło.
Co można zrobić. 65 lat dopiero. Próbować się odwoływać argumentuj±c te 700zł emerytury? Co¶ to da?
Je¶li pod tym adresem jest zameldowana młodsza osoba (choć nie mieszka) to utrudnia to brak płacenia ze względu na wiek?

Data: 2013-04-12 19:43:43
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 12 Apr 2013 19:19:37 +0200, z napisał(a):

Jako że pewien premier kiedy¶ obiecał zlikwidować abonament starsi ludzie nie płacili. Znaczy głównie nie płacili bo na wsiach bieda.

Inny premier obiecał 3 miliony mieszkań. Mogę zaj±ć twoje? Bo wiesz..
bieda.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2013-04-12 20:52:23
Autor: sat_diver
Komornicy kładą łapę na emerytury za nie zapłacony abonament RTV
Nastał dzień 2013-04-12 20:43, Waldek Godel donosi, że:
Dnia Fri, 12 Apr 2013 19:19:37 +0200, z napisał(a):

Jako że pewien premier kiedyś obiecał zlikwidować abonament starsi
ludzie nie płacili. Znaczy głównie nie płacili bo na wsiach bieda.

Inny premier obiecał 3 miliony mieszkań. Mogę zająć twoje? Bo wiesz..
bieda.

A jeszcze wcześniejszy prezydent obiecywał 100 milionów - DAWAJ! ..., bo bieda... :)

Data: 2013-04-12 21:02:00
Autor: z
Komornicy kład± łapę na emerytury za nie zapłacony abonament RTV
W dniu 2013-04-12 20:52, sat_diver pisze:

A jeszcze wcze¶niejszy prezydent obiecywał 100 milionów - DAWAJ! ..., bo
bieda... :)

Dobra już dobra. :-) Bo cytaty o fotoradarach aż się prosz±.

A merytorycznie:
Jest taki punkt w wykluczeniach o którym istnieniu nie miałem pojęcia

"
6) które ukończyły 60 lat oraz maj± prawo
do _emerytury_, której wysoko¶ć nie
przekracza miesięcznie kwoty 50%
przeciętnego wynagrodzenia w gospodarce narodowej w roku poprzedzaj±cym,
ogłaszanego przez Prezesa GUS1
"
http://www.krrit.gov.pl/Data/Files/_public/Portals/0/abonament/abonamentrtv_inf_rozsz_102011.pdf

Tylko że mi się rozchodzi o rentę, trwał± niezdolno¶ć do pracy w gospodarstwie rolnym bez ¶wiadczeń opiekuńczych.

Data: 2013-04-12 21:31:47
Autor: sat_diver
Komornicy kładą łapę na emerytury za nie zapłacony abonament RTV
Nastał dzień 2013-04-12 21:02, z donosi, że:
Tylko że mi się rozchodzi o rentę, trwałą niezdolność do pracy w
gospodarstwie rolnym bez świadczeń opiekuńczych.
To zdecydowanie NTG

Data: 2013-04-14 09:29:09
Autor: Krzysztof Rudnik
sat_diver wrote:

[...]

To było przed denominacją.

Data: 2013-04-12 20:15:38
Autor: sat_diver
Komornicy kładą łapę na emerytury za nie zapłacony abonament RTV
Nastał dzień 2013-04-12 19:19, z donosi, że:
<ciach>
Bzdurzysz...

Data: 2013-04-14 05:40:48
Autor: Kris
W dniu pi±tek, 12 kwietnia 2013 19:19:37 UTC+2 użytkownik z napisał:
Jako że pewien premier kiedy¶ obiecał zlikwidować abonament starsi ludzie nie płacili. Znaczy głównie nie płacili bo na wsiach bieda..

Teraz komornik siada im na 700 złotow± emeryturę.

Komornik? Za niezapłacony abonament?
Rozwiń?

Data: 2013-04-14 17:16:58
Autor: z
W dniu 2013-04-14 14:40, Kris pisze:

Komornik? Za niezapłacony abonament?
Rozwiń?

Dokładnie urz±d skarbowy wszcz±ł egzekucję za 5 lat wstecz niepłacenia abonamentu z 700zł renty 64-latka (1400zł z odsetkami). Po dokładnym przestudiowaniu dokumentów już teraz wiem że były powody do zwolnienia z tego podatku bo w 2010 roku dodano nowe zapisy. Niestety nie miałem o tym bladego pojęcia co dopiero starsza osoba nie obeznana w przepisach. Jest warunek dopełnienia formalno¶ci (przedstawienia dokumentów zwalniaj±cych) i od następnego miesi±ca się już nie płaci.
Nie działa to z automatu. Wychodzi na to że dług nie miał podstaw merytorycznych tylko nie dopełniono formalno¶ci.
Wiem że literalnie jest pozamiatane ale smród się wokół tego zaczyna robić coraz większy bo takich osób będzie sporo.
O kontek¶cie obietnic pewnego premiera już szkoda gadać. Ważne że Wincent co¶ robi = działa i pobiera zaległe podatki.
TFUU!!!
http://wyborcza.pl/1,95892,12512737,Scigaja_za_niezaplacony_abonament_RTV__Tylko_dlaczego.html

Data: 2013-04-17 23:40:09
Autor: Kamil
Użytkownik "z" napisał:

Teraz komornik siada im na 700 złotow± emeryturę.

Przez ponad 30 lat bez szemrania płaciłem abonament. Do momentu kiedy sie
dowiedziałem, że jestem jednym z 50% głupców którzy płac±. A co z
pozostałymi 50%? Czy im komornicy zajma maj±tek? Nie, bo nie płacili UBecy,
SBecy, partyjniacy, milicjanci, ORMOwcy itp. komunistyczne i
postkomunistyczne ¶cierwo. Zniszczeni zostana biedacy, starzy, schorowani
ludzie. To pierdolone (nie)polskie państwo.

Komornicy kład± łapę na emerytury za nie zapłacony abonament RTV