Komornik jak go sprawdzic oraz jego poczynania?

Data: 2010-09-09 03:09:12
Autor: macso
Komornik jak go sprawdzic oraz jego poczynania?

Użytkownik "Krzysztof" <brtx.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i690kq$1h5$1inews.gazeta.pl...
Witam,
duży zakład, który zalega wielu pracownikom za wypłaty, odprawy, itp.
zbankrutowal i jest zamknięty od dwóch lat. Siedzi na nim komornik.

a to nie syndyk ? ( oczywiście jeśli jest padłość ogłoszona przez sąd, a nie tylko
potoczne określenie że zbankrutował)

macso

Data: 2010-09-09 10:09:16
Autor: Krzysztof
macso <macso@gazietia.pl> napisał(a):

> [...]
> zbankrutowal i jest zamknięty od dwóch lat. Siedzi na nim komornik.

a to nie syndyk ? ( oczywiście jeśli jest padłość ogłoszona przez sąd, a

No własnie, piecze nad tym ma komornik, więc zakład jakby dalej istniał (?). Prezes na końcu zapadł się pod ziemie, dyrektorka też. Dosłownie został on jakby porzucony. Na końcu nie miał mi nawet kto urlopu podpisać aby go wybrać. Ani kierownika, ani dyrektora, prezesa. W biurze prawie pusto. W końcu głowna księgowa to zrobiła bo jeszcze była. Dosłownie Titanic.
Pozdrawiam
Krzysztof

Data: 2010-09-09 12:26:57
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-09-09 12:09,  Krzysztof pisze:

[...]

   Czym się różni statek od zakładu pracy? Jak tonie statek, szczury uciekają jako pierwsze, jak tonie zakład pracy - pracownicy jako ostatni ;)

--
Liwiusz

Komornik jak go sprawdzic oraz jego poczynania?