Komornik powraca

Data: 2015-12-30 13:25:25
Autor: J.F.
Komornik powraca

Slynny asesor komorniczy z Mlawy powraca - po skresleniu z listy przez
Krajowa Rade odwolal sie do sadu (w Mlawie ?), ktory zamienil mu kare
na grzywne 8000 zl.

Nie ma jak to dobre plecy ... ale moze Ziobro cos z tym w koncu zrobi
:-)

Pozostaja zarzuty karne i mozliwosc skazania - skazany nie moze byc
komornikiem.

P.S. Jak to jest - moze wrocic do pracy, czy macierzysta kancelaria
moze odmowic/zwolnic, bo juz ja narazil na zbyt duze straty ?

PPS. A jak z rozliczeniami ? Dluznikowi rzecz zabrano, sprzedano,
zakladam, ze wierzycielowi nalezna czesc zwrocono, to dlug dluznika
sie chyba zmniejszyl ?

A oprocz czesci wierzyciela bylo wynagrodzenie komornika - jesli
czynnosc wadliwa, to naiwnie mi sie wydaje, ze powinno byc zwrocone.
Tylko komu ?

J.

Data: 2015-12-30 14:13:46
Autor: Shrek
Komornik powraca
On 30.12.2015 13:25, J.F. wrote:

Slynny asesor komorniczy z Mlawy powraca - po skresleniu z listy przez
Krajowa Rade odwolal sie do sadu (w Mlawie ?), ktory zamienil mu kare
na grzywne 8000 zl.

A podobno nic niezgodnego z prawem nie zrobił;)

Shrek.

Data: 2015-12-30 14:16:44
Autor: acelnószz
Komornik powraca
Pamietajac sprawe niejakiego komornika Moryca z W-wy to pewnie ukreca leb jak i tamtej.

Data: 2016-01-04 09:11:11
Autor: Maciek
Komornik powraca
W dniu 2015-12-30 o 14:16,  acelnĂłszz pisze:
Pamietajac sprawe niejakiego komornika Moryca z W-wy to pewnie ukreca leb jak i tamtej.
Jak to było? K*wa k*wie łba nie urwie? :->

Maciek

Komornik powraca