Komornik-stara pralka i komputer

Data: 2009-06-27 23:58:37
Autor: potrkkk@wpp.pll
Komornik-stara pralka i komputer
Czy komornik zajmuje stare sprzęty AGD które są niezbędnbe w domu-
pralka ,lodowka..stary komputer.Słyszalem ze są to sprzęty pierwszej potrzeby (moze nie komputer)

Pozdrawiam Pawel

Data: 2009-06-28 11:38:42
Autor: LA

Użytkownik "potrkkk@wpp.pll" <piotr.k0WYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000243.4a46960dnewsgate.onet.pl...
[...]

Raczej nie, ale jak będą warte po kilka tysięcy to zajmie. Zreguły KS nie zajmuje ruchomości, które są małej wartości. Nawet auto, gdzie koszty zajęcia i licytacji będą wyższe niż suma uzyskana z licytacji

Data: 2009-06-28 21:55:03
Autor: marek.grupy
[...]

Tak przy okazji. A mieszkanie, jeżeli jest jedynym mieszkaniem, czyli zajęcie=de facto eksmisja na bruk ?

Data: 2009-06-28 22:06:26
Autor: Leszek
Komornik-stara pralka i komputer
In article <796e.00000329.4a47ca97@newsgate.onet.pl>, marek.grupy@poczta.onet.pl says...>
> Raczej nie, ale jak beda warte po kilka tysiecy to zajmie. Zreguly KS nie > zajmuje ruchomosci, które sa malej wartosci. Nawet auto, gdzie koszty > zajecia i licytacji beda wyzsze niz suma uzyskana z licytacji Tak przy okazji. A mieszkanie, jezeli jest jedynym mieszkaniem, czyli zajecie=de facto eksmisja na bruk ?

Zajecie nie oznacza eksmisji, zajecie oznacza ze nieruchomosc zostanie wystawiona na sprzedaz. Jesli ktos ja kupi, to staje sie wlascicielem i wtedy musi zajac sie eksmisja, ze wszystkimi z tym zwiazanymi atrakcjami.

Komornik-stara pralka i komputer