Komornik, wlasnosc osób trzecich.

Data: 2010-08-10 12:52:42
Autor: Leszek
Komornik, wlasnosc osób trzecich.
In article <e26a1c5f-5340-4b28-a82c-b381cb0bece9
@i31g2000yqm.googlegroups.com>, nocapukaktos@go2.pl says...>
Witam,.
zona uzywa w firmie prywatnego laptopa, wczoraj zjawil sie u nich
komornik.
Mimo iz zona powiedziala mu, ze laptop jest jej wlasnoscia komornik go
zajal.
Komornik przyslal informacje, ze nalezy zlozyc do sadu pismo o
wylaczenie przedmiotu
spod egzekucji wraz z dowodami jego wlasnosci (mam potwierdzenie
zakupu)
Z tego co wyczytalem zlozenie takiego pisma kosztuje 100zl.
Czy komornik mial prawo zajac tego laptopa? Czy ktos nam zwróci te
pieniadze?
Jak postapic?

Dzieki z góry,
A.

Mial prawo. Pieniadze zwroci wam wierzyciel w ramach zwrotu kosztow po wytoczeniu powodztwa.

Data: 2010-08-10 05:41:09
Autor: nocapukaktos
@i31g2000yqm.googlegroups.com>, nocapukak...@go2.pl says...>

> [...]

> Dzieki z góry,
> A.

Mial prawo. Pieniadze zwroci wam wierzyciel w ramach zwrotu kosztow po

Na razie złożyliśmy wniosek o wyłączenie spod zajęcia. Z tego co wiem
wierzyciel ma zdecydować czy zgadza się na wyłączenie przedmiotu. Czy
zostanę o tym jakoś poinformowany i wtedy w razie odrzucenia przez
niego wniosku mam wytoczyć powództwo przeciwegzekucyjne? Ile to
kosztuje?

A.

Data: 2010-08-10 15:34:34
Autor: Leszek
Komornik, wlasnosc osób trzecich.
In article <254a954d-40c7-4f06-bb4d-1e045097d1e7
@j8g2000yqd.googlegroups.com>, nocapukaktos@go2.pl says...>
> [...]
> @i31g2000yqm.googlegroups.com>, nocapukak...@go2.pl says...>

> Mial prawo. Pieniadze zwroci wam wierzyciel w ramach zwrotu kosztow po

Na razie zlozylismy wniosek o wylaczenie spod zajecia. Z tego co wiem
wierzyciel ma zdecydowac czy zgadza sie na wylaczenie przedmiotu. Czy
zostane o tym jakos poinformowany i wtedy w razie odrzucenia przez
niego wniosku mam wytoczyc powództwo przeciwegzekucyjne? Ile to
kosztuje?

A.

Ale wiesz ze masz 30 dni na powodztwo, wiec jak wierzyciel zleje sprawe i po prostu nic nie odpisze, to komornik moze po 30-tu dniach spokojnie to licytowac i nic mu potem nie zrobicie.

Data: 2010-08-10 09:24:06
Autor: witek
Leszek wrote:
[...]

30 czy 7-14?
Coś mam wrażenie, że 30 to za dużo.

Data: 2010-08-10 21:52:35
Autor: Leszek
Komornik, wlasnosc osób trzecich.
In article <i3rne5$st3$1@inews.gazeta.pl>, witek7205@gazeta.pl.invalid says...>
> 30 czy 7-14?
Cos mam wrazenie, ze 30 to za duzo.

miesiac - Art. 841. § 3 KPC

Data: 2010-08-10 16:45:20
Autor: mvoicem
Komornik, wlasnosc osób trzecich.
(10.08.2010 12:52), Leszek wrote:
[...]
Mial prawo. Pieniadze zwroci wam wierzyciel w ramach zwrotu kosztow po wytoczeniu powodztwa.

Wierzyciel czy dłużnik?

p. m.

Data: 2010-08-10 21:52:25
Autor: Leszek
Komornik, wlasnosc osób trzecich.
In article <4c6165f5$0$22805$65785112@news.neostrada.pl>, mvoicem@gmail.com says...>
(10.08.2010 12:52), Leszek wrote:
[...]
> Mial prawo. Pieniadze zwroci wam wierzyciel w ramach zwrotu kosztow po > wytoczeniu powodztwa.

Wierzyciel czy dluznik?

p. m.

wierzyciel

Komornik, wlasnosc osób trzecich.