Komoroska herbu "cham w beretce"...

Data: 2010-09-17 17:36:41
Autor: D. J. MC Donald Musk
Komoroska herbu "cham w beretce"...
Jarosław Kaczyński pytany o to, co sądzi na temat objęcia przez Pierwszą Damę patronatu nad pielgrzymką do Smoleńska, stwierdził, że "daleko idąca niedelikatność". - Ta wyprawa do Smoleńska to jest w ogóle przedsięwzięcie bardzo wątpliwe. Ale udział w tym pani prezydentowej, podczas gdy jej mąż w stosunku do poległego prezydenta zachowywał się w sposób w najwyższym stopniu niewłaściwy - to już jest bardzo łagodne określenie - jest co najmniej bardzo daleko idącą niedelikatnością, tak bym to określił. Mam nadzieję, że pani prezydentowa to zrozumie - powiedział Jarosław Kaczyński.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,5631,title,Co-zrobila-Anna-Komorowska-To-bardzo-niedelikatne-i-watpliwe,wid,12675679,wiadomosc.html?ticaid=1ae71&_ticrsn=3
--
 "Białoruś pozostaje wyzwaniem dla polskiej polityki zagranicznej. Sytuacja w tym kraju w znacznej mierze będzie funkcją polityki Rosji wobec Mińska". Bronisław Komorowski 2006 r.

Data: 2010-09-17 17:51:41
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:i701tc$1ig4$1news.ett.com.ua...
[...]

Ja też nie ceniłem byłego prezydenta. Uważam, że był najgorszym, do tej pory, prezydentem. Czy też jestem winny jego śmierci?

Data: 2010-09-17 09:19:50
Autor: DJ MC Donald Musk
On 17 Wrz, 17:51, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot> napisał w
> [...]

Ja też nie ceniłem byłego prezydenta. Uważam, że był najgorszym, do tej
pory, prezydentem. Czy też jestem winny jego śmierci?

Nikt nie kazal ci go cenic...
wystarczylo tylko na niego nie pluc...
a tak zgnoiliscie STANOWISKO prezydenta i teraz mozna mu nawet na leb
nasrac...
alke czemu sie mam dziwic skoro kury wam szczac prowadzac a nie sie
polityka zajmowac...

Data: 2010-09-17 21:52:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:4d9344cf-c574-4ccc-9bf9-70807f1e82beq2g2000vbk.googlegroups.com...

[...]

====================================

Biednyś pisdzielcu.

Data: 2010-09-17 18:22:44
Autor: Jarek nie obronił kżyża
[...]

Kogo obchodzi co sądzi jakiś zakłamany karzeł?

 Przemysław Warzywny

--

"Wstępując do PiS, zostawiasz na portierni swój rozum i zdolność oceniania rzeczywistości. Godzisz się, człowieku, na to, że będziesz klepał zdania typu "zgadzam się z tym, co powiedział Jarosław Kaczyński", "Jarosław Kaczyński to mąż stanu" i pokrewne".

Data: 2010-09-17 09:28:49
Autor: DJ MC Donald Musk
Komoroska herbu "cham w beretce"...
On 17 Wrz, 18:22, Jarek nie obroniĹ  kĹźyĹźa <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:
> [...]

rzeczywistości. Godzisz się, człowieku, na to, że będziesz klepał zdania
typu "zgadzam się z tym, co powiedział Jarosław Kaczyński", "Jarosław

Kogo obchodzi co mowi Warzywny soviecki klamca i ruski prowok?
===============================http://www.bibula.com/?p=17868
Kaczyński krytykuje Juszczenkę za dekret o UPA

IAR, PAP

Lech Kaczyński skrytykował decyzję prezydenta Wiktora Juszczenki,
dotyczącą nadania członkom OUN/UPA statusu kombatantów i nadaniu
Stepanowi Banderze tytułu Bohatera Ukrainy.

Ocena działalności Organizacji Ukraińskich Nacjonalistów oraz
Ukraińskiej Powstańczej Armii są w Polsce jednoznacznie negatywne -
napisano w oświadczeniu opublikowanym na prezydenckich stronach
internetowych - Organizacje te dokonywały masowych mordów polskiej
ludności na wschodnich terenach II RP, w których zginęło ponad 100
tysięcy Polaków tylko z tego powodu, iż byli Polakami. Mordy te budzą
jednoznaczny sprzeciw społeczeństwa polskiego - czytamy w
oświadczeniu.

Zdaniem Lecha Kaczyńskiego nadanie Stepanowi Banderze tytułu Bohatera
Ukrainy godzi w proces dialogu historycznego i pojednania.

Tytuł Bohatera Ukrainy przywódcy Organizacji Ukraińskich Nacjonalistów
Stepanowi Banderze Wiktor Juszczenko nadał pośmiertnie specjalnym
dekretem 22 stycznia.

Data: 2010-09-17 19:06:03
Autor: Jarek nie obronił kżyża
[...]

No to przeczytajmy jak skrytykował:

"Wczoraj podczas uroczystości z okazji obchodzonego na Ukrainie Dnia Jedności swą decyzję o nadaniu tytułu Banderze ogłosił ustępujący prezydent Wiktor Juszczenko. - To jest wewnętrzna sprawa Ukrainy i ja nie przypuszczam, i pan prezydent nie przypuszcza, żeby to było działanie wymierzone przeciwko komuś - zwłaszcza przeciwko Polsce - powiedział w TVP "Info" Wypych"

Przemysław Warzywny

Data: 2010-09-17 12:03:54
Autor: DJ MC Donald Musk
Komoroska herbu "cham w beretce"...
On 17 Wrz, 19:06, Jarek nie obroniĹ  kĹźyĹźa <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał

[...]

Jestes za glupi, zebym mial z toba rozmawiac o POLITYCE. Idz pod krzyz
(czy co tam...) i sobie popluj...

Komoroska herbu "cham w beretce"...