Komoroska herbu "cham w beretce"...

Data: 2010-09-17 17:51:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Komoroska herbu "cham w beretce"...

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:i701tc$1ig4$1news.ett.com.ua...
Jarosław Kaczyński pytany o to, co sądzi na temat objęcia przez Pierwszą
Damę patronatu nad pielgrzymką do Smoleńska, stwierdził, że "daleko idąca
niedelikatność". - Ta wyprawa do Smoleńska to jest w ogóle przedsięwzięcie
bardzo wątpliwe. Ale udział w tym pani prezydentowej, podczas gdy jej mąż w
stosunku do poległego prezydenta zachowywał się w sposób w najwyższym
stopniu niewłaściwy - to już jest bardzo łagodne określenie - jest co
najmniej bardzo daleko idącą niedelikatnością, tak bym to określił. Mam
nadzieję, że pani prezydentowa to zrozumie - powiedział Jarosław Kaczyński.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,5631,title,Co-zrobila-Anna-Komorowska-To-bardzo-niedelikatne-i-watpliwe,wid,12675679,wiadomosc.html?ticaid=1ae71&_ticrsn=3
-- "Białoruś pozostaje wyzwaniem dla polskiej polityki zagranicznej. Sytuacja
w tym kraju w znacznej mierze będzie funkcją polityki Rosji wobec Mińska".
Bronisław Komorowski 2006 r.

Ja też nie ceniłem byłego prezydenta. Uważam, że był najgorszym, do tej pory, prezydentem. Czy też jestem winny jego śmierci?

Data: 2010-09-17 09:19:50
Autor: DJ MC Donald Musk
On 17 Wrz, 17:51, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot> napisał w
> [...]

Ja też nie ceniłem byłego prezydenta. Uważam, że był najgorszym, do tej
pory, prezydentem. Czy też jestem winny jego śmierci?

Nikt nie kazal ci go cenic...
wystarczylo tylko na niego nie pluc...
a tak zgnoiliscie STANOWISKO prezydenta i teraz mozna mu nawet na leb
nasrac...
alke czemu sie mam dziwic skoro kury wam szczac prowadzac a nie sie
polityka zajmowac...

Data: 2010-09-17 21:52:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:4d9344cf-c574-4ccc-9bf9-70807f1e82beq2g2000vbk.googlegroups.com...

[...]