Komoroska herbu "cham w beretce"...

Data: 2010-09-17 18:22:44
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Komoroska herbu "cham w beretce"...

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał
Jarosław Kaczyński pytany o to, co sądzi na temat objęcia przez Pierwszą
Damę patronatu nad pielgrzymką do Smoleńska, stwierdził, że..

Kogo obchodzi co sądzi jakiś zakłamany karzeł?

 Przemysław Warzywny

--

"Wstępując do PiS, zostawiasz na portierni swój rozum i zdolność oceniania rzeczywistości. Godzisz się, człowieku, na to, że będziesz klepał zdania typu "zgadzam się z tym, co powiedział Jarosław Kaczyński", "Jarosław Kaczyński to mąż stanu" i pokrewne".

Data: 2010-09-17 09:28:49
Autor: DJ MC Donald Musk
Komoroska herbu "cham w beretce"...
On 17 Wrz, 18:22, Jarek nie obroniĹ  kĹźyĹźa <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot> napisał

> [...]

rzeczywistości. Godzisz się, człowieku, na to, że będziesz klepał zdania
typu "zgadzam się z tym, co powiedział Jarosław Kaczyński", "Jarosław

Kogo obchodzi co mowi Warzywny soviecki klamca i ruski prowok?
===============================http://www.bibula.com/?p=17868
Kaczyński krytykuje Juszczenkę za dekret o UPA

IAR, PAP

Lech Kaczyński skrytykował decyzję prezydenta Wiktora Juszczenki,
dotyczącą nadania członkom OUN/UPA statusu kombatantów i nadaniu
Stepanowi Banderze tytułu Bohatera Ukrainy.

Ocena działalności Organizacji Ukraińskich Nacjonalistów oraz
Ukraińskiej Powstańczej Armii są w Polsce jednoznacznie negatywne -
napisano w oświadczeniu opublikowanym na prezydenckich stronach
internetowych - Organizacje te dokonywały masowych mordów polskiej
ludności na wschodnich terenach II RP, w których zginęło ponad 100
tysięcy Polaków tylko z tego powodu, iż byli Polakami. Mordy te budzą
jednoznaczny sprzeciw społeczeństwa polskiego - czytamy w
oświadczeniu.

Zdaniem Lecha Kaczyńskiego nadanie Stepanowi Banderze tytułu Bohatera
Ukrainy godzi w proces dialogu historycznego i pojednania.

Tytuł Bohatera Ukrainy przywódcy Organizacji Ukraińskich Nacjonalistów
Stepanowi Banderze Wiktor Juszczenko nadał pośmiertnie specjalnym
dekretem 22 stycznia.

Data: 2010-09-17 19:06:03
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Komoroska herbu "cham w beretce"...

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał

Lech Kaczyński skrytykował decyzję prezydenta Wiktora Juszczenki,
dotyczącą nadania członkom OUN/UPA statusu kombatantów i nadaniu
Stepanowi Banderze tytułu Bohatera Ukrainy.

No to przeczytajmy jak skrytykował:

"Wczoraj podczas uroczystości z okazji obchodzonego na Ukrainie Dnia Jedności swą decyzję o nadaniu tytułu Banderze ogłosił ustępujący prezydent Wiktor Juszczenko. - To jest wewnętrzna sprawa Ukrainy i ja nie przypuszczam, i pan prezydent nie przypuszcza, żeby to było działanie wymierzone przeciwko komuś - zwłaszcza przeciwko Polsce - powiedział w TVP "Info" Wypych"

Przemysław Warzywny

Data: 2010-09-17 12:03:54
Autor: DJ MC Donald Musk
Komoroska herbu "cham w beretce"...
On 17 Wrz, 19:06, Jarek nie obroniĹ  kĹźyĹźa <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał

[...]

Jestes za glupi, zebym mial z toba rozmawiac o POLITYCE. Idz pod krzyz
(czy co tam...) i sobie popluj...

Komoroska herbu "cham w beretce"...