Komoroski by wygrac...

Data: 2010-08-16 08:31:41
Autor: DJ MC Donald Musk
Komoroski by wygrac...
sprzedal dusze komunie...
Ciekawe, ktorego komucha dzisiaj zatrudnil...

Data: 2010-08-16 17:36:49
Autor: Lorn
Komoroski by wygrac...
W dniu 2010-08-16 17:31, DJ MC Donald Musk pisze:
sprzedal dusze komunie...
Ciekawe, ktorego komucha dzisiaj zatrudnil...

Kryże i Jasiński Jarusiowi jeszcze potrzebni? :> Ktoś musi posadzki wyczyścić.

Data: 2010-08-16 18:13:11
Autor: -he®sk
Komoroski by wygrac...
On Mon, 16 Aug 2010 17:36:49 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

W dniu 2010-08-16 17:31, DJ MC Donald Musk pisze:
> sprzedal dusze komunie...
> Ciekawe, ktorego komucha dzisiaj zatrudnil...

Kry¿e i Jasiñski Jarusiowi jeszcze potrzebni? :> Kto¶ musi posadzki wyczy¶ciæ.

 wyjatkowo aktywny dzis jest DJ MC Donald Musk. premie musi wyrobic?

    Pytania do zwolennikow prezesa PiS:

   - kto nazwal postkomune wspolczesna lewica,    - kto nazwal sld patriotami mimo, ze wczesniej byla to      organizacja przestepcza,    - kto wychwalal patriotow z epoki gierka i czasow prl,    - kto lizal tylek napieralskiemu, az bralo obrzydzenie,      a dzis udaje, ze nic takiego nie bylo ?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-18 14:10:27
Autor: Antenka
Komoroski by wygrac...
On 16 Sie, 18:13, -he®sk <-bigbred...@interia.pl> wrote:
On Mon, 16 Aug 2010 17:36:49 +0200, Lorn <ateag...@poczta.fm> >

 Pytania do zwolennikow prezesa PiS:<

   - kto nazwal postkomune wspolczesna lewica,<

       POlszewia

[...]

        POlszewia i jej mocodawcy

     a dzis udaje, ze nic takiego nie bylo ? <

        POlszewia i jej mocodawcy

Antenka

Data: 2010-08-18 23:16:36
Autor: Lorn
Komoroski by wygrac...
W dniu 2010-08-18 23:10, Antenka pisze:

Antenka

Bolszewicka Antenka.

Data: 2010-08-18 14:22:50
Autor: Antenka
Komoroski by wygrac...
On 18 Sie, 23:16, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2010-08-18 23:10, Antenka pisze:

> Antenka

Bolszewicka Antenka.

A chcesz mieæ perukê zdart± z tej swojej zakutej makówki?
Ka³muk!

Antenka

Data: 2010-08-18 23:25:37
Autor: Lorn
Komoroski by wygrac...
W dniu 2010-08-18 23:22, Antenka pisze:
[...]

Poszczujesz mnie kolegami bolszewikami? :)

Data: 2010-08-16 17:53:03
Autor: jadrys
Komoroski by wygrac...
  W dniu 2010-08-16 17:31, DJ MC Donald Musk pisze:
sprzedal dusze komunie...

Jeżeli to prawda, to w następnych wyborach ma mój głos.

Data: 2010-08-16 17:57:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Komoroski by wygrac...

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i4bmvr$ne7$1news.onet.pl...
 W dniu 2010-08-16 17:31, DJ MC Donald Musk pisze:
sprzedal dusze komunie...

Jeżeli to prawda, to w następnych wyborach ma mój głos.

To ja mam jakieś nieaktualne informacje. Słyszałem na własne uszy jak Jaruś duszę komuchom, przepraszam, lewicowcom sprzedawał.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-08-16 18:15:58
Autor: -he®sk
Komoroski by wygrac...
On Mon, 16 Aug 2010 17:57:22 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i4bmvr$ne7$1news.onet.pl...

> Je¿eli to prawda, to w nastêpnych wyborach ma mój g³os.

To ja mam jakie¶ nieaktualne informacje. S³ysza³em na w³asne uszy jak Jaru¶ duszê komuchom, przepraszam, lewicowcom sprzedawa³.

   kto nazwal postkomune wspolczesna lewica, kto nazwal sld patriotami
   mimo, ze wczesniej byla to organizacja przestepcza, kto wychwalal
   patriotow z epoki gierka, kto lizal tylek napieralskiemu, az bralo
   obrzydzenie, a dzis udaje, ze nic takiego nie bylo ?

   odpowiedz na kazde pytanie jest taka sama: prezes PiS !

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-16 21:52:44
Autor: jadrys
Komoroski by wygrac...

[...]

SÅ‚owa a  czyny to jednak różnica.

Data: 2010-08-16 22:10:27
Autor: Lorn
Komoroski by wygrac...
W dniu 2010-08-16 21:52, jadrys pisze:

[...]

Słowa a czyny to jednak różnica.

Słowa padły zbyt późno... Budował IV RP przy pomocy byłych PZPR`owskich owieczek. Miernych, biernych, ale wiernych.

Data: 2010-08-18 09:00:25
Autor: jadrys
Komoroski by wygrac...
  W dniu 2010-08-16 22:10, Lorn pisze:
[...]

No nie takich znów miernych, skoro jego samego i jego pomocników krytykował cały establishment, a "kwiat" polskiego "biznesu" uciekał z Polski jakby mu sie ziemia zaczęła palić pod stopami..

Data: 2010-08-18 09:30:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Komoroski by wygrac...

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i4g0f6$lk0$1news.onet.pl...
[...]

No, no. Słyszałem, że zerwał umowę na budowę autostrady i w wyniku czego trzeba było za kontynuowanie budowy zapłacić o 1/3 więcej.
Takie oto sukcesy...

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-08-18 22:42:00
Autor: jadrys
Komoroski by wygrac...

[...]

Końmi nie odciągnąłbyś go od tej autostrady.. Nic nie zerwał.

Data: 2010-08-19 08:06:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Komoroski by wygrac...

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i4hhde$3p8$1news.onet.pl...

[...]

Przez dwa lata rząd PiS groził Janowi Kulczykowi odebraniem koncesji na budowę autostrady do Świecka. Aż wreszcie bez rozgłosu zgodził się na budowę trasy. I to za ponad 365 milionów euro więcej.

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/walka;z;oligarchami;kosztuje;nas;miliony,2,0,269058.html

Jest tego od ch... i ciut ciut.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-08-19 12:46:36
Autor: jadrys
Komoroski by wygrac...

[...]

Ten osobnik bez żadnych gróźb ze strony PiS-u uciekł za granicę.. Wielka szkoda że wrócił - pewne jest jak w banku - ten osobnik to szkodnik dla kraju..

Data: 2010-08-19 13:02:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Komoroski by wygrac...

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i4j22t$brs$1news.onet.pl...

[...]

Nie weksluj. Albo przyznaj rację albo milcz. Albo po picowsku obrzuć mnie inwektywami.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-08-22 00:31:32
Autor: jadrys
Komoroski by wygrac...

[...]

W czy niby mam ci przyznać rację? Tego osobnika znam nie tylko z gazet, więc wiem o nim więcej niż przeciętny konsument GW czy Faktu..

Chciałbyś, ale nic z tego.. Mogę tylko ci wyrazić współczucie z powodu niewiedzy.

Data: 2010-08-19 10:52:24
Autor: dK
Komoroski by wygrac...

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i4c5vf$124$1news.onet.pl...
[...]

Tow. Szmaciak zawsze znajdzie sobie godne miejsce bez względu na panujący ustrój.
To zwierze dostosuje się do każdych warunków panujacych w ekosystemie.

dK

Komoroski by wygrac...