Komoroski maczal palce w remoncie rozbitego TUpolewa?

Data: 2010-09-21 11:49:59
Autor: D. J. MC Donald Musk
Komoroski maczal palce w remoncie rozbitego TUpolewa?
Co łączy Bronisława Komorowskiego z firmą, która remontowała polskie tupolewy w zakładach w Samarze należących do Olega Deripaski - oligarchy, zaufanego człowieka Władimira Putina? W 2009 r. biuro marszałka Komorowskiego rozsyłało do posłów Komisji Obrony Narodowej reklamę spółki MAW Telecom, która wygrała przetarg na remont rządowych Tu-154. 10 kwietnia 2010 r. jeden z nich rozbił się w tajemniczych okolicznościach pod Smoleńskiem.

http://media.wp.pl/kat,1022941,wid,12685202,wiadomosc.html
--
 "Białoruś pozostaje wyzwaniem dla polskiej polityki zagranicznej. Sytuacja w tym kraju w znacznej mierze będzie funkcją polityki Rosji wobec Mińska". Bronisław Komorowski 2006 r.

Data: 2010-09-21 03:08:54
Autor: dexth
Komoroski maczal palce w remoncie rozbitego TUpolewa?
On 21 Wrz, 11:49, "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot>
wrote:

Z Tuskiem skrzydło nadpiłowali.

pozdr dexth

Data: 2010-09-21 03:23:38
Autor: dexth
On 21 Wrz, 12:17, "wekon" <we...@op.pl> wrote:
"dexth" <de...@interia.pl> wrote in message

> On 21 Wrz, 11:49, "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot>
> wrote:

Milcz cieciu!

Tu sie dyskutuje a nie milczy, a ciecia to sobie szukaj w rodzinie.

pozdr dexth

Data: 2010-09-21 12:26:12
Autor: mi
dexth wrote:
Tu sie dyskutuje a nie milczy, a ciecia to sobie szukaj w rodzinie.

Więc dyskutuj na poziomie wyższym niż podstawówka.

mi

Data: 2010-09-21 03:31:43
Autor: dexth
On 21 Wrz, 12:26, mi <mariano.italianoU...@op.pl> wrote:
dexth wrote:
> Tu sie dyskutuje a nie milczy, a ciecia to sobie szukaj w rodzinie.

Więc dyskutuj na poziomie wyższym niż podstawówka.

Skieruj tą uwagę do siebie, ja dyskutuję na poziomie zakładającego
wątek.

pozdr dexth

Data: 2010-09-21 12:43:43
Autor: mi
dexth wrote:
Skieruj tą uwagę do siebie, ja dyskutuję na poziomie zakładającego
wątek.

Wątkotwórca wskazał, że B.Komorowski z jakiegoś powodu polecał właśnie tego wykonawcę. Ty idiotycznie dowaliłeś mu infantylnym argumentem, jakoby BK z DT osobiście coś piłowali.

Nie rozróżniasz argumentów merytorycznych od wycieczek osobistych to nie dyskutuj. Chyba, że jesteś propagandystą i robisz to dla Rosjan, by zaciemnić wydarzenia związane ze Smoleńskiem. Tak jak świetną robotę propagandową robiła Agora. Ten poziom dyskusji społecznej można nazwać już tylko agenturą wpływu.

mi

Data: 2010-09-21 03:50:18
Autor: dexth
On 21 Wrz, 12:43, mi <mariano.italianoU...@op.pl> wrote:
dexth wrote:
> [...]

zaciemnić wydarzenia związane ze Smoleńskiem. Tak jak świetną robotę
propagandową robiła Agora. Ten poziom dyskusji społecznej można nazwać

Mogłbyś jasniej? Tzn. rozwinąć temat.

pozdr dexth

Data: 2010-09-21 12:54:29
Autor: mi
dexth wrote:
Mogłbyś jasniej? Tzn. rozwinąć temat.

Co dokładnie rozwinąć?

Nie wiem czy jest sens, bo ta grupa prezentuje niezwykle niski poziom. Masa tu zaciemniaczy, bojówkarzy, którzy reprezentują konkretny interes polityczny, walą propagandowo a argumenty omijają szerokim łukiem.

mi

Data: 2010-09-21 04:01:14
Autor: dexth
On 21 Wrz, 12:54, mi <mariano.italianoU...@op.pl> wrote:
dexth wrote:
> [...]

Masa tu zaciemniaczy, bojówkarzy, którzy reprezentują konkretny interes
polityczny, walą propagandowo a argumenty omijają szerokim łukiem.

To w takim razie napisz krótko i prosto, tak żebym zrozumiał. Jeśli
chodzi o tą zbrodnie pod Smoleńskiem, kto ma krew na rękach? Wymień
tylko tych najważniejszych.

pozdr dexth

Data: 2010-09-21 13:06:18
Autor: mi
dexth wrote:
To w takim razie napisz krótko i prosto, tak żebym zrozumiał. Jeśli
chodzi o tą zbrodnie pod Smoleńskiem, kto ma krew na rękach? Wymień
tylko tych najważniejszych.

W ten sposób właśnie dyskutujesz NIErzetelnie. Jeśli oczekujesz wniosków w jednym zdaniu to znaczy, że nie warto dyskutować. I, może nieświadomie, wspierasz agenturę wpływu, która chce wmówić wnioski przed badaniem albo z jego pominięciem.

Wypadek jest mocno podejrzany i wielkim podejrzeniem w stronę Rosjan. Nie zniżę się jednak do poziomu ich propagandy, by od razu formułować oskarżenia, jak robili to w stosunku do pilotów lub teraz agentura wpływu objeżdza wszystkich zadających pytania.

mi

Data: 2010-09-21 13:18:17
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:i7a3ja$l1r$1news.onet.pl...
dexth wrote:
[...]

Przeczytaj poniższe zdania:

Kapitan samolotu TU-154M nie miał prawa nawet czynić prób oceny i podchodzenia do lądowania z uwagi na warunki widoczności i stan techniczny lotniska, zaliczany do prymitywnych dla samolotów wojskowych, a nie dla potężnych samolotów pasażerskich. Kontrola lotów ostrzegała pilota o warunkach wykluczających lądowanie i rekomendowała lotniska zapasowe. Cała reszta przyczyn pośrednich po wystąpieniu tej głównej zasadniczej przyczyny jest nieistotna, gdyż żadna z nich by nie nastąpiła gdyby pilot zachował się zgodnie z polskim prawem, albowiem wszystkie przyczyny poboczne były niesamodzielne i zależne od przyczyny głównej. I nie ma co tu dalej filozofować ino wyciągnąć wnioski na przyszłość coby wkrótce nie rozbił się kolejny polski samolot z identycznych przyczyn jakimi są ordynarne, bezczelne łamanie polskiego prawa lotniczego.

Data: 2010-09-21 13:28:55
Autor: mi
Bogdan Idzikowski wrote:
[...]

To jedna z opini rozpowszechnianych przez agenturę wpływu. Jest nierzetelna, jak sądzę, celowo. Poza tym nie podałeś autora wypocin. Konkretne zarzuty:
- autor posługuje się ogólnikami i nie podaje konkretów
- posługiwanie się stwierdzeniam NIE MAJĄCYMI POPARCIA W NICZYM
- KŁAMLIWE jest jakoby pilot nie miał prawa lądować
- ostrzeganie przez kontrolę lotów NIC nie znaczy
- kontrola lotów posługuje się procedurą zamknięcia lotniska a nie ostrzeżeniami czy rekomendacjami. Ostrzeżenia lub rekomendacje mają tę samą wagę prawną co porady kontrolerów w sprawie wyboru proszku do prania.
- nie podane zostało jakie to konkretnie przepisy prawa zostały złamane i przez kogo

mi

Data: 2010-09-21 13:36:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:i7a4to$q3s$1news.onet.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:
[...]

Adam Mickiewicz - "Golono, strzyżono"

Data: 2010-09-21 13:41:36
Autor: mi
Bogdan Idzikowski wrote:
Adam Mickiewicz - "Golono, strzyżono"

WARNING: wykryto podejrzenie agentury wpływu!

Uzasadnienie: wspieranie konkretnej hipotezy, zmiany tematu, omijanie argumentów, symulowanie głębi wypowiedzi przy zerowym wkładzie w dyskusję.

mi

Data: 2010-09-21 13:48:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:i7a5lg$rum$1news.onet.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:
[...]

A co to jest "agentura wpływu"? - to jedno.
Przeczytaj wiersz - to drugie.

Data: 2010-09-21 13:53:46
Autor: mi
Bogdan Idzikowski wrote:
A co to jest "agentura wpływu"? - to jedno.
Przeczytaj wiersz - to drugie.

Więc najpierw poczytaj zamiast pisać bzdury: http://niniwa2.cba.pl/agentura-wplywu.htm

Widzę, że agentura wpływu opracowała nowe metody analizy wypadku: literaturę piękną. Może jeszcze obrazy Matejki mam pooglądać w sprawie Smoleńska? MAK wybierze się w wycieczkę do Luwru a Klich będzie będzie deklamował Szymborską?

mi

Data: 2010-09-21 14:04:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:i7a6cc$upi$1news.onet.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:
[...]

Ten link, to jakeś bzdety. Jeśli nie potrafisz przeczytać wiersza i zrozumieć, to nie jesteś, niestety, równorzędnym dyskutantem, zwłaszcza, że jesteś fanatykiem. A z fanatykami nie można dyskutować.

Data: 2010-09-21 14:08:26
Autor: mi
Bogdan Idzikowski wrote:
Ten link, to jakeś bzdety. Jeśli nie potrafisz przeczytać wiersza i zrozumieć, to nie jesteś, niestety, równorzędnym dyskutantem, zwłaszcza, że jesteś fanatykiem. A z fanatykami nie można dyskutować.

Bzdury.

Wiersz nie ma nic do rzeczy. Jestem inżynierem i poruszam się w sferze faktów a nie wymysłów. Wierszykami to laski wyrywaj a nie w sprawch technicznych faktów mącisz.

Zaś propagandowe gęby to dorabiaj sobie równym. Mnie nie przestraszysz ani nie sprowokujesz byle bełkotem.

mi

Data: 2010-09-21 14:49:56
Autor: cyc

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:i7a77q$1io$1news.onet.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:
[...]

Jesli jestes inzynierem to badz uprzejmy nie przxynawaj sie do tego bo bedac pisolubcem rzucasz cien na ta profesje . Rozumiem gdybys zadeklarowal swoja zawodowaprzynaleznosc np. do "gulikmajstrow" , " aszenkastrow " , czy " kopidolow " , moznaby zrozumiec ale byc inzynierem i wspierac PiS , to stac sie jonaszem w zawodzie , zdewaluowac go i wyraznie zdeklasowac sie .
Mam nadzieje a wlasciwie jestem pewien , ze klamiesz i ze Twoj rzekomy inzynierski tytul to tylko niedoscignione Twoje marzenie .
Jesli rzeczywiscie nim jestes w co watpie ! , to badz uprzejmy nie przyznawaj sie do tego , tak jak nie powinien przyznawac sie do swojego zawody Mengele .

cyc

Data: 2010-09-21 15:30:08
Autor: mi
cyc wrote:
Jesli jestes inzynierem to badz uprzejmy nie przxynawaj sie do tego bo bedac

Koło inżynierii, nauki, logiki, rzetelności czy obiektywizmu to nawet nie stałeś.

A gierki słowne w interesie towarzyszy za wschodu i ich agentury to do sobie podobnych kieruj.

mi

Data: 2010-09-21 15:54:06
Autor: cirrus
Bogdan Idzikowski wrote:
[...]

A ten dyplom to pewnie kupiłeś na targu.

--
stevep

Data: 2010-09-21 15:53:22
Autor: cirrus
Bogdan Idzikowski wrote:
[...]

Mam lepszą propozycje- łeb w kibel i spuść wodę.

--
stevep

Data: 2010-09-21 15:52:12
Autor: cirrus
Bogdan Idzikowski wrote:
[...]

W twoim przypadku to raczej agentura kretyństwa, ktore tu prezentujesz.

--
stevep

Data: 2010-09-21 16:08:02
Autor: Tomek
Komoroski maczal palce w remoncie rozbitego TUpolewa?
Czy - sądząc z Twojego nicka - masz coś z Ruskimi wspólnego?
Tomek

Data: 2010-09-21 13:08:57
Autor: wekon
"mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> wrote in message news:i7a2t5$i1h$1news.onet.pl...
dexth wrote:
Mogłbyś jasniej? Tzn. rozwinąć temat.

Co dokładnie rozwinąć?

Nie wiem czy jest sens, bo ta grupa prezentuje niezwykle niski poziom. Masa tu zaciemniaczy, bojówkarzy..

i cieciów. Takim nawet nie warto nic tłumaczyć, sam wiele razy próbowałem, szkoda nerwów i cennego czasu. Niereformowalny element. Czyta i nic nie rozumie. Podczepia sie po każdy wątek obsrywając go "mocnymi argumentami" jak wyżej. Ot cała prawda.

wekon

Data: 2010-09-21 04:47:54
Autor: dexth
On 21 Wrz, 13:08, "wekon" <we...@op.pl> wrote:
"mi" <mariano.italianoU...@op.pl> wrote in message

> [...]

[..............]..

[...]

Czytam i rozumiem.
Np. to
  http://zbyszkozbogdanca.salon24.pl/213461,tusk-ma-krew-na-rekach-wywiad
pozdr dexth

Data: 2010-09-21 13:49:42
Autor: Tomek

dexth wrote:
[...]

Generalnie - lemingi.
Tomek

Data: 2010-09-21 15:56:20
Autor: cirrus
dexth wrote:
[...]

A tak generalnie to ilu jeszcze durnych powiedzonek nauczyłeś się pisowski lemingu poza agenturą wpływu?

--
stevep

Data: 2010-09-21 16:02:40
Autor: Tomek

dexth wrote:
[...]

Nie wiem, czy nauczyłem, ale dziś w radiu (http://www.polskieradio.pl/jedynka/sygnalydnia/?id=22665) usłyszałem ciekawe rozszyfrowanie skrótu PO: populizm, obłuda. I coś w tym chyba jest... Mówił o tym poseł Wikiński.
Tomek
Ps. Chyba mnie z kimś pomyliłeś - nigdy nie używałem określenia "agentura wpływu". Choć zgadzam się, że istnieje. Bo inaczej to mógłbym pewne postępowanie naszego rządu tłumaczyć tylko jako postępowanie pożytecznych idiotów.

Data: 2010-09-21 15:50:14
Autor: cirrus
Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:i7a2t5$i1h$1news.onet.pl...
dexth wrote:
[...]

To co tu jeszcze robisz, przykuto cię łańcuchem do psp?

--
stevep

Data: 2010-09-21 14:30:37
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:i7a296$hsj$1news.onet.pl...
dexth wrote:
[...]

Ale jak wątkotwórca pisze takie rzeczY: "10 kwietnia
2010 r. jeden z nich rozbił się w tajemniczych okolicznościach pod
Smoleńskiem.", to milczysz?

Jakież tam były "tajemnicze" okloliczności?
Chyba wiadomo, kto kazał lądować i co z tego wynikło?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-09-21 14:38:55
Autor: mi
Wiesiaczek wrote:
Jakież tam były "tajemnicze" okloliczności?
Chyba wiadomo, kto kazał lądować i co z tego wynikło?

A kto kazał lądować? Pierdolisz propagandowe kawałki od agentury wpływu bez żadnej refleksji czy dowodów.

Ja wiem kto i jak bardzo konfabuluje nt. wydarzeń. I to są już wystarczające podejrzane okoliczności.

mi

Data: 2010-09-21 15:01:12
Autor: cyc

dexth wrote:
[...]

Wlasnie to kto kazal ladowac , jest tym " tajemniczym faktem " .
Oczywiscie owa " tajemniczosc " jest tylko retoryczna bo w rzeczywistosci caly swiat w tym faszystowscy przywodcy PiS-u doskonale znaja prawde . Z tego ostatniego faktu wywodzi sie ich determinacja w dazeniu do wystawiania nakazodawcy ladowania , pomnikow . Faszysci usiluja postawic nrod przed faktem dokonanym tak samo, jak bylo z pochowkiem tej osoby na Wawelu .
Celem takiej bezczelnosci jest usilowanie zamataczenia i skrycia prawdy , ktora predzej , czy pozniej spusci bylego prezydenta w kanal niebytu i niechlubnej pamieci .
Zabiegi mataczenia i oklamywania nas  nic jednak nie dadza bo narod , bo Polska !! doskonale wie co komu zwdziecza w tym czyja  wina jest najwieksza w naszej historii katastrofa !.
Tego nie da sie zapomniec i zastapic erzatz "prawda" .

cyc

Data: 2010-09-21 15:49:02
Autor: cirrus
Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:i7a184$ebi$2news.onet.pl...
dexth wrote:
Tu sie dyskutuje a nie milczy, a ciecia to sobie szukaj w rodzinie.
Więc dyskutuj na poziomie wyższym niż podstawówka.
mi

A zrozumiesz wyĹźszy poziom kretynie?

--
stevep

Data: 2010-09-21 17:43:23
Autor: cyc

dexth wrote:
Tu sie dyskutuje a nie milczy, a ciecia to sobie szukaj w rodzinie.
Więc dyskutuj na poziomie wyższym niż podstawówka.
mi

A zrozumiesz wyższy poziom kretynie?

-- stevep

przeciez to ....inzynier !! :):):)...... musi od Rydzyka ! :):) .

cyc

Data: 2010-09-21 12:46:58
Autor: cyc
Komoroski maczal palce w remoncie rozbitego TUpolewa?

Uzytkownik "dexth" <dexth@interia.pl> napisal w wiadomosci news:8eb8f38b-141b-4d60-9e71-c730b5a3cb94c32g2000vbq.googlegroups.com...

szukaj ? tam same ciecie !

cyc

Data: 2010-09-21 14:31:59
Autor: wekon
"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:i7a2f5$iea$1news.onet.pl...

> [...]

> wrote:

Milcz cieciu!

Tu sie dyskutuje a nie milczy, a ciecia to sobie szukaj w rodzinie.

O! Cyc pierdnął!

wekon

Data: 2010-09-21 15:09:51
Autor: cyc

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4c98a5c0$0$22809$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

> wrote:

Milcz cieciu!

Tu sie dyskutuje a nie milczy, a ciecia to sobie szukaj w rodzinie.

Stad ten Twoj anielski nastroj i przekroczenie mozliwych do osiagniecia w normalnych warunkach barier intelektu !!.
Zapach z mojego odbytu napedza , jak wiedze takich jak Ty pisolubcow . To musi byc dla was sama ambrozja , kadzidlo i marycha w jednym .
Po moim wachaniu mojego smrodu swiat staje sie dla was piekniejszy . Poniewaz poczytuje to sobie za zaslugi , licze na to , ze was prezes nada mi kiedys rownie mocny medal jak ten , ktory przyzna swojemu bratu . Uwazam , co prawda , ze tym mnie skrzywdzi bo moje saslugi ograniczjace sie do "pierdzenia " sa przeciez nieporownywalnie wieksze , ale co mi tam !, niech tam !. Zadowole sie rowniez rownorzednoscia .

cyc

Data: 2010-09-21 15:31:54
Autor: mi
cyc wrote:
Zapach z mojego odbytu napedza , jak wiedze takich jak Ty pisolubcow . To musi byc dla was sama ambrozja , kadzidlo i marycha w jednym .

Gdy czytam te twoje wypociny z bogatym słownictwem to dochodzę do wniosku, że moherowe babcie błyszczą szczytem intelektu i kultury.

mi

Data: 2010-09-21 15:34:00
Autor: cyc

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:i7ac4a$hd6$2news.onet.pl...
cyc wrote:
[...]

inzynier ! :):):) wez sopbie na zatrzymanie bo spuchniesz .........od nadecia .

cyc

Data: 2010-09-21 15:36:46
Autor: mi
cyc wrote:
inzynier ! :):):) wez sopbie na zatrzymanie bo spuchniesz .........od nadecia .

Propagandysta, weź coś na powstrzymanie rozwolnienia, bo grupę zalewasz swoimi fekaliami.

mi

Data: 2010-09-21 11:48:59
Autor: Canucki
wekon <wekon@op.pl> napisał(a):
"dexth" <dexth@interia.pl> wrote in message news:7635c475-24e1-46a9-b11c-4a6ec26a90edk11g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]

Milcz cieciu!

Jesli potraktowac odpowiedz dexth jako przenosnie, to moze on miec racje.
Jego intencja jest co prawda zupelnie inna, niemniej wskazuje na sprawcow tego mordu (mocne slowa ale zarowno rosyjskie jak i polskie wladze poprzez sposob prowadzenia sledztwa, podobnie jak dexth, wbrew zamiarom "rozjasniaja"
mrok jaki otacza te tragedie)

Krzysztof Canucki

Data: 2010-09-21 15:47:55
Autor: cirrus
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:i79v35$f5f$1news.ett.com.ua...
[...]

Na jego zlecenie kacapy zamontowały Tu- 154 urządzenie do wytwarzania sztucznej mgły.

--
stevep

Data: 2010-09-22 00:36:36
Autor: matusm
[...]

Pozdrowienia
matusm

Komoroski maczal palce w remoncie rozbitego TUpolewa?