Komoroskiego zamach na demokracje

Data: 2009-05-14 11:35:57
Autor: konserwator
Komoroskiego zamach na demokracje
Onego i poslow PO.
Sejm jest wlasnoscia Narodu i zaden marszalek nie ma prawa odmawiac legalnej partii dzialania w jego gmachu.

rym

Data: 2009-05-14 12:16:41
Autor: Lorn
konserwator pisze:

Sejm jest wlasnoscia Narodu

Wycieczki nie są zabronione :>

i zaden marszalek nie ma prawa odmawiac legalnej  partii dzialania w jego gmachu.

Konferencje i inne badziewia niech sobie organizują przed sejmem. Nie są posłami wybranymi przez Naród na Sejm RP.

Data: 2009-05-14 12:36:16
Autor: konserwator
Komoroskiego zamach na demokracje

Platforma cie kocha http://www.youtube.com/watch?v=TppqEVD1ekE
http://www.youtube.com/watch?v=xd2pqVBZEVc&feature=related
Czlowiek, ktory w swoim otoczeniu toleruje aferzystow nie moze byc prezydentem Polski!
A oto NAZWISKA POSŁÓW KTÓRZY GŁOSOWALI PRZECIWKO WPISANIU ROTMISTRZA WITOLDA
PILECKIEGO DO TEKSTU DOKUMENTU USTANAWIAJĄCEGO DZIEŃ 25 MAJA, ROCZNICY
ŚMIERCI ROTMISTRZA EUROPEJSKIM DNIEM BOHATERÓW WALKI Z TOTALITARYZMEM.
ZAPAMIĘTAJMY ICH:

Czarnecki Marek Aleksander, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,
Protasiewicz, Saryusz-Wolski, Siekierski, Zaleski, Zwiefka, Geringer de
Oedenberg, Grabowska, Liberadzki, Masiel, Sonik, Gierek

Norbert Wojnarowski z PO wstrzyma kazdy lot na zawolanie! http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,6561610,Halo__tu_mowi_posel__Prosze_wstrzymac_ten_lot.html
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gugq3j$ag7$1news.interia.pl...
konserwator pisze:

[...]

(a wlasnie debilu sa poslami i senatorami - ale to nawiasem!)

i wlasnie pisze o zawlaszczaniu budynku sejmu.
Sejm jest forum wymiany mysli politycznej. Jezeli marszalek pochodzacy z wiekszosci zabrania wystapien tam mniejszosci to jest zamach na demokracje. Za cxhwile zabroni mniejszosciom sejmowym wystapien (bo przeciez ma wiekszosc). Poslowie reprezentuja wszystkich Polakow - nawet tych, ktorzy na nich nie glosowali. Gdy poslowie pozwola na takie dzialanie marszalka to znaczy, ze odbieraja glois w politycznym dyskursie mniejszosci. Parwo do wyrazania pogladow maja WSZYSCY Polacy. Gdy tego prawa odmawia sie w jednym miejscu [w sejmie!] jednym a zezwala innym to znaczy, ze to konstytucyjne prawo jest lamane. I to przez marszalka sejmu! Czemu marszalek sejmu nie zabronil papiezowi albo prezydentowi Litwy zabierania glosu w sejmie? Przeciez nie sa poslami. Czemu wiec zabrania poslom i senatorom kandydujacym z listy Libertas takich wystapien? Czemu nie zabrania roznym aktywistom zboczen seksualnych?
- Temu, ze POski marszalek jest zamordysta i cenzorem. Jest podobnie jak Donald Tusk zwyklym tchorzem i boi sie konkurencji politycznej a przez administracyjna decyzje zamyka gebe przeciwnikom politycznym. Jak tak dalej pojdzie moze aresztuje opozycje?

rym

Data: 2009-05-14 04:05:47
Autor: Lorn
Komoroskiego zamach na demokracje
On 14 Maj, 12:36, "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> wrote:

[cut - crap]

Użytkownik "Lorn" <ateag...@poczta.fm> napisał w wiadomościnews:gugq3j$ag7$1news.interia.pl...

> Wycieczki nie są zabronione :>

> Konferencje i inne badziewia niech sobie organizują przed sejmem. Nie są
> posłami wybranymi przez Naród na Sejm RP.

(a wlasnie debilu sa poslami i senatorami - ale to nawiasem!)

Czyli niedobitki PiS`u, LPR`u i innego dziwactwa ramię w ramię obnoszą
się z 'wolnością' cudnie.

i wlasnie pisze o zawlaszczaniu budynku sejmu.
Sejm jest forum wymiany mysli politycznej.

Myśli tak... cyrku nie. :>

Jezeli marszalek pochodzacy z
wiekszosci zabrania wystapien tam mniejszosci to jest zamach na demokracje.

Pod trybunał go. Dorn był wzorem marszałka co ? :>

Za cxhwile zabroni mniejszosciom sejmowym wystapien (bo przeciez ma
wiekszosc).

Bredzisz.

Czemu marszalek sejmu nie zabronil papiezowi albo prezydentowi Litwy zabierania glosu w sejmie?

Po co ja Ci odpisuję :) To pytanie (debilu) mnie rozbawiło.

[cut - brednie]

Wypłacz się jeszcze. :>

Data: 2009-05-14 12:26:17
Autor: abc
Komoroskiego zamach na demokracje
Eee.... Rozczarowałeś mnie. Myślałem, że chodzi o zamach stanu...

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Komoroskiego zamach na demokracje