Komorowski

Data: 2010-04-11 22:23:48
Autor: awe
Komorowski
"szanse trzeba chwytac" - jak ja ci pacanie chwyce ....
awe

Data: 2010-04-11 22:26:11
Autor: M. Pipko
Komorowski
Dnia Sun, 11 Apr 2010 22:23:48 +0200, awe napisał(a):

"szanse trzeba chwytac" - jak ja ci pacanie chwyce ....

taaak wygral juz. Wiadomo!

Data: 2010-04-11 22:27:49
Autor: Lorn
Komorowski
awe pisze:
"szanse trzeba chwytac" - jak ja ci pacanie chwyce ....

Chwyć się za głowę, potrząśnij nią kilka razy... Jest nikła szansa na to, że zrozumiesz swoje postępowanie.

Data: 2010-04-11 22:47:07
Autor: niagara3
Komorowski
awe pisze:
> "szanse trzeba chwytac" - jak ja ci pacanie chwyce ....

Chwyć się za głowę, potrząśnij nią kilka razy... Jest nikła szansa na to, że zrozumiesz swoje postępowanie.

Naprawde mysli Pan, ze Komorowski przeczyta ten panski apel (porade?)

Canuck

Data: 2010-04-11 23:13:19
Autor: Lorn
Komorowski
niagara3@gmail.com pisze:
awe pisze:
[...]

Naprawdę myślisz, że pisałem to do Komorowskiego? Retoryka i ironia jest zabójstwem głupoty... Czuje się Pan dobrze?

Data: 2010-04-11 23:31:40
Autor: niagara3
Komorowski
niagara3@gmail.com pisze:

Naprawdę myślisz, że pisałem to do Komorowskiego? Retoryka i ironia jest zabójstwem głupoty...

A wiec jestem zabojca

Czuje się Pan dobrze?

Peachy (na ile w takich okolicznosciach mozna sie tak czuc)

Canuck

Data: 2010-04-12 00:09:04
Autor: awe
Komorowski

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hptg4i$rsm$4nemesis.news.neostrada.pl...
niagara3@gmail.com pisze:
niagara3@gmail.com pisze:
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
lorn taki kraj jak Polska potrzebuje madrych ludzi a z was dupa nie obywatel
awe

Data: 2010-04-12 00:25:30
Autor: Lorn
Komorowski
niagara3@gmail.com pisze:
niagara3@gmail.com pisze:
awe pisze:
[...]

Taki kraj jak Polska oczyści się z fusów jakim niewątpliwe jesteś...

Data: 2010-04-12 20:51:35
Autor: awe
Komorowski

niagara3@gmail.com pisze:
niagara3@gmail.com pisze:
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- --
Lorn cos ci sie znowu popierdolilo ty fusa nie widziales. Zaprosze cie na herbate. Moge nawet czesc wylac ci na glowe jakbys nie dowidzial
awe

Data: 2010-04-11 22:30:18
Autor: jacek_1970
Komorowski
"Panstwo jest domeną tych co zdobywają władzę."
powiedział u Miecugowa właśnie Komorowski

Ten człowiek, jak wiekszość polityków nie rozumie, że państwo jest domeną suwerena czyli narodu.
Nie napiszę o nim tego co o nim myslę. szkoda słów.

Data: 2010-04-11 22:46:16
Autor: awe
Komorowski

Użytkownik "jacek_1970" <tluszczofil@usun-to-bo-to-antyspam.gmail.com> napisał w wiadomości news:hptc6o$pvq$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
znam sie na ludziach jak malo kto i nigdy sie nie pomylilem, gnoja wyczuje na pare km.
awe

Data: 2010-04-11 22:50:08
Autor: Tomy M.
Komorowski
 Mam nadziejęże na tą wszę nikt nie zagłosuje.
Pie*dolony cwel ze WSI.

 TUSK matole jak chcesz wygrać wybory prezydenckie to wyjeb
tego gamonia na zbity pysk!

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-11 23:24:05
Autor: Lorn
Komorowski
Tomy M. pisze:
Mam nadziejęże na tą wszę nikt nie zagłosuje.
Pie*dolony cwel ze WSI.

Robactwo wyleciało z Tuskwach?

TUSK matole jak chcesz wygrać wybory prezydenckie to wyjeb
tego gamonia na zbity pysk!

Żałosne... Tylko wy jesteście w stanie po śmierci Prezydenta 'rzekomo waszego męża stanu' tak się zachowywać. Tylko wy po śmierci ludzi wam niewygodnych oczernialiście ich. Fascynujący przypadek dla socjologów, psychiatrów. Jedność narodową macie poniżej pasa...

Data: 2010-04-12 00:12:06
Autor: awe
Komorowski

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hpteqp$88m$1atlantis.news.neostrada.pl...
Tomy M. pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -
lorn ty durniu, swinia jest swinia, a kurew to kurew - i smierc tu nic nie pomoze - co najwyzej mozna nie kopac lezacego, a Kaczynski czy ludzie z jego grona to byli wielcy patrioci i narod to wie i wiedzial. Skonczylo sie zaklamywanie rzeczywistosci. Ludzie wyszli na ulice zeby dac dowod swojego uznania i poparcia. Czuli taka potrzebe.
Za Tuskiem i jego pelobanda nikt nie placze i nie bedzie plakal i nikt za nimi nei stanie. Stoi za nimi takie samo gowno jak GW i TVN24 - biznes is biznes a i wspolna kapusiowata przeszlosc to tez jakies spoiwo. Gowno do gowna ciazy
awe

Data: 2010-04-12 00:29:25
Autor: Lorn
Komorowski
Tomy M. pisze:
[...]

Wróć do swej bazy 'Tuskwach' i tam się wypróżnij. Przykro ciebie czytać awe... Przykro.

Data: 2010-04-12 20:53:03
Autor: awe
Komorowski

Tomy M. pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
sabaka goni za ogon sabake. jestes przed boukunem czy przed bo juz mi sie te burki myla
awe

Data: 2010-04-12 09:10:35
Autor: cirrus
Komorowski
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:hptdca$qj2$1nemesis.news.neostrada.pl...
Mam nadziejęże na tą wszę nikt nie zagłosuje.
Pie*dolony cwel ze WSI.
TUSK matole jak chcesz wygrać wybory prezydenckie to wyjeb
tego gamonia na zbity pysk!

Spadaj kretynie.

--
stevep