Komorowski

Data: 2010-04-11 22:27:49
Autor: Lorn
Komorowski
awe pisze:
"szanse trzeba chwytac" - jak ja ci pacanie chwyce ....

Chwyć się za głowę, potrząśnij nią kilka razy... Jest nikła szansa na to, że zrozumiesz swoje postępowanie.

Data: 2010-04-11 22:47:07
Autor: niagara3
Komorowski
awe pisze:
> "szanse trzeba chwytac" - jak ja ci pacanie chwyce ....

Chwyć się za głowę, potrząśnij nią kilka razy... Jest nikła szansa na to, że zrozumiesz swoje postępowanie.

Naprawde mysli Pan, ze Komorowski przeczyta ten panski apel (porade?)

Canuck

Data: 2010-04-11 23:13:19
Autor: Lorn
Komorowski
niagara3@gmail.com pisze:
awe pisze:
[...]

Naprawdę myślisz, że pisałem to do Komorowskiego? Retoryka i ironia jest zabójstwem głupoty... Czuje się Pan dobrze?

Data: 2010-04-11 23:31:40
Autor: niagara3
Komorowski
niagara3@gmail.com pisze:

Naprawdę myślisz, że pisałem to do Komorowskiego? Retoryka i ironia jest zabójstwem głupoty...

A wiec jestem zabojca

Czuje się Pan dobrze?

Peachy (na ile w takich okolicznosciach mozna sie tak czuc)

Canuck

Data: 2010-04-12 00:09:04
Autor: awe
Komorowski

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hptg4i$rsm$4nemesis.news.neostrada.pl...
niagara3@gmail.com pisze:
niagara3@gmail.com pisze:
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
lorn taki kraj jak Polska potrzebuje madrych ludzi a z was dupa nie obywatel
awe

Data: 2010-04-12 00:25:30
Autor: Lorn
Komorowski
niagara3@gmail.com pisze:
niagara3@gmail.com pisze:
awe pisze:
[...]

Taki kraj jak Polska oczyści się z fusów jakim niewątpliwe jesteś...

Data: 2010-04-12 20:51:35
Autor: awe
Komorowski

niagara3@gmail.com pisze:
niagara3@gmail.com pisze:
awe pisze:
[...]

Lorn cos ci sie znowu popierdolilo ty fusa nie widziales. Zaprosze cie na herbate. Moge nawet czesc wylac ci na glowe jakbys nie dowidzial
awe

Komorowski