Komorowski 47 Duda 44

Data: 2015-05-18 13:34:50
Autor: donek999bronek
Komorowski 47 Duda 44
użytkownik zdumiony napisał:
PO debacie wzrosło Komorowskiemu.
Czy to oznacza że będzie nami rz±dził następne długie 5 lat?

Je¶li tak, bardzo prawdopodobne będzie wyj¶cie ludzi na ulice.

Data: 2015-05-18 14:02:15
Autor: kogutek444
Komorowski 47 Duda 44
W dniu poniedziałek, 18 maja 2015 22:34:51 UTC+2 użytkownik donek99...@gmail.com napisał:
użytkownik zdumiony napisał:
> PO debacie wzrosło Komorowskiemu.
> Czy to oznacza że będzie nami rz±dził następne długie 5 lat?

Je¶li tak, bardzo prawdopodobne będzie wyj¶cie ludzi na ulice.

Prawdopodobieństwo wyj¶cia na ulice jest całkowicie nieprawdopodobne. Jak nie wyszli przy bezrobociu 20%, jak nie wyszli przy likwidowaniu fabryk, jak nie wyszli po podniesieniu wieku emerytalnego to nie wyjd± nigdy.

Data: 2015-05-18 22:49:49
Autor: Trefni¶
Komorowski 47 Duda 44
W dniu .05.2015 o 22:34 <donek999bronek@gmail.com> pisze:

użytkownik zdumiony napisał:
PO debacie wzrosło Komorowskiemu.
Czy to oznacza że będzie nami rz±dził następne długie 5 lat?

Je¶li tak, bardzo prawdopodobne będzie wyj¶cie ludzi na ulice.

Komorowski i PO juz to przewidzieli.

Hint ustawa 1066.

http://losyziemi.pl/polska-kontrowersyjna-ustawa-1066-umozliwia-wojsku-obcych-panstw-zbrojna-interwencje-w-naszym-kraju

--
Trefni¶

Data: 2015-05-19 08:26:18
Autor: zdumiony
Komorowski 47 Duda 44
W dniu 2015-05-18 o 22:34, donek999bronek@gmail.com pisze:
Je¶li tak, bardzo prawdopodobne będzie wyj¶cie ludzi na ulice.

Może komu¶ na tym zależy: wyj¶cie ludzi na ulicę, stan wyj±tkowy, wariant ukraiński? Odwrócić uwagę a pod stołem robić swoje.

Data: 2015-05-19 08:32:11
Autor: zdumiony
Komorowski 47 Duda 44

http://wyborcza.pl/1,143644,17941283,Wybory_prezydenckie_2015__Komorowski_wygrywa_z_Duda.html

Data: 2015-05-19 08:43:10
Autor: A. Filip
Komorowski 47 Duda 44 [sondaż telefoniczny dla TVN, błąd pomiaru 6% (?)]
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:
W dniu 2015-05-19 o 08:26, zdumiony pisze:
W dniu 2015-05-18 o 22:34, donek999bronek@gmail.com pisze:
Jeśli tak, bardzo prawdopodobne będzie wyjście ludzi na ulice.

Może komuś na tym zależy: wyjście ludzi na ulicę, stan wyjątkowy,
wariant ukraiński? Odwrócić uwagę a pod stołem robić swoje.

http://wyborcza.pl/1,143644,17941283,Wybory_prezydenckie_2015__Komorowski_wygrywa_z_Duda.html

A tytuł " Komorowski *PONOWNIE* (drugi raz) wygrywa z Dudą" nie byłby lepszy? ;-)

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaĹ‚a KukliĹ„kisch 21 wieku.
Poznasz gĹ‚upiego po Ĺ›miechu jego.  (PrzysĹ‚owie polskie)

Data: 2015-05-19 09:26:25
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-19 o 08:43, A. Filip pisze:
http://wyborcza.pl/1,143644,17941283,Wybory_prezydenckie_2015__Komorowski_wygrywa_z_Duda.html

A tytuł " Komorowski *PONOWNIE* (drugi raz) wygrywa z Dudą" nie byłby lepszy? ;-)

Jak wygra, spodziewam siÄ™ zamieszek
Jak Komor wygra, jesteśmy ugotowani na dobre.

Komorowski 47 Duda 44