Komorowski 55 proc., Jarosław Kaczyński 32 proc.

Data: 2010-04-20 14:57:19
Autor: karwanjestkretynem
Komorowski 55 proc., Jarosław Kaczyński 32 proc.
Jeśli szef PiS wystartuje w wyborach prezydenckich, to przegra w II turze z marszałkiem Bronisławem Komorowskim - wynika z sondażu TNS OBOP dla "Faktu". Sondaż przeprowadzono w poniedziałek.

Tabloid nie podaje na jakiej próbie, ani jaką metoda wykonano sondaż. Ale 32 proc. dla Jarosława Kaczyńskiego to znacznie więcej, niż deklarowane poparcie dla jego zmarłego brata-prezydenta. W badaniu tej samej pracowni (TNS OBOP dla programu "Forum" w TVP Info) opublikowanym dzień przed katastrofą w Smoleńsku, Komorowski wygrywał z Lechem Kaczyńskim z wynikiem 33 proc. do 20 proc. Wtedy był to wzrost poparcia dla Lecha Kaczyńskiego - w porównaniu z lutym Komorowski stracił 9 pkt proc., zaś L. Kaczyński - zyskał 7 pkt proc.

W poniedziałkowym badaniu poparcie wzrosło także dla Komorowskiego z 33 proc. do 55 proc.

http://wyborcza.pl/1,75248,7791792,Komorowski_55_proc___Jaroslaw_Kaczynski_32_proc_.html

Przemysław Warzywny

--
"Benedykt XVI, który w Wielki Piątek w 2005 r. jeszcze jako kardynał wyznał "przerażenie brudem Kościoła", zmaga się dziś z największym kryzysem swego pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Kościoła z grzechów pedofilii."

Data: 2010-04-20 14:58:01
Autor: Neko
Komorowski 55 proc., Jarosław Kaczyński 32 proc.
Użytkownik "karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał

Jeśli szef PiS wystartuje w wyborach prezydenckich, to przegra w II turze z marszałkiem Bronisławem Komorowskim - wynika z sondażu TNS OBOP dla "Faktu". Sondaż przeprowadzono w poniedziałek.

Te sondaze mozna sobie do tylka wsadzic.

Data: 2010-04-20 15:24:29
Autor: karwanjestkretynem
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:hqk8fh$o97$1news.onet.pl...
[...]

Nie krępuj się.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-04-20 16:32:51
Autor: HaMMeR
Komorowski 55 proc., Jarosław Kaczyński 32 proc.
ciach

Te sondaze mozna sobie do tylka wsadzic.

Nie krępuj się.

-- -- -- -- -- -- -- --

No no, tylko bez takich zachet! Nie dosc ze pasciarz i kapusta,
to jeszcze podgladacz!
Zbok...

Data: 2010-04-20 16:46:02
Autor: raff
karwanjestkretynem pisze:
[...]

Na przyjemnosc trzeba sobie zasluzyc, Jacek.

R.

Data: 2010-04-20 17:09:03
Autor: cirrus
[...]

Ale tylko w tym przypadku, gdyby wyniki nie były odwrotne.

--
stevep

Data: 2010-04-20 15:42:45
Autor: Tomy M.
Komorowski 55 proc., Jarosław Kaczyński 32 proc.

Użytkownik "karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hqk8bj$h5f$1inews.gazeta.pl...

http://wyborcza.pl

Daj spokój http://www.nautilus.org.pl/
jest bardziej wiarygodny :-)
Ten Michnikowski szmatławiec ktoś jeszcze czyta?!

Kilka dni temu dzwonił nasz znajomy z OBOP , ankieter
z OBOP chcial robić ankietę polityczną (w czwartek/piątek), ale
gdy dowiedział się o preferencjach politycznych już więcej
nie zadzwonił ...
To nie jest żart ani kit. Nie wiem dlaczego nie zadzwonił
nic nie sugeruję, może wpadł po tramwaj?

Tomy M.

Data: 2010-04-20 07:40:16
Autor: zbig
On 20 Kwi, 15:42, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:

[...]

Sugerujesz.
A ja jako wieloletni -ankieter ankieter -praktyk sugeruję, ze
konfabulujesz. Ankiety na tematy polityczne są robione zwykle z dnia
na dzień. Ankieterzy pracują na umowe zlecenie. To raczej
nieprawdopodobne, aby ankieter dzwonił z wyprzedzeniem nie znając
pytań ankiety. Jeżeli już, to zwykle się w takich pytaniach wstępnych
pyta przede wszystkim o wiek, wykształcenie, aby dobrać odpowiednią
próbę. Po drugie tego typu rozpoznanie robi sie niezwykle rzadko i
raczej przy badaniach komercyjnych lub do celów naukowych
Po drugie, gdyby chcieli sfałszować ankietę co jest absolutnie
niewyobrażalne, to do nikogo by nie dzwonili.
Fałszowanie ankiet przez sondażownie bylłoby samobójcze ekonomicznie.
Żadna z firm tego nie zarazykowałaby bo gdyby się to wydało, cała
firma poszłaby na zieloną trawkę.

Data: 2010-04-20 16:49:05
Autor: HaMMeR
On 2010-04-20 16:40, zbig wrote:
ciach

..
Fałszowanie ankiet przez sondażownie bylłoby samobójcze ekonomicznie.
Żadna z firm tego nie zarazykowałaby bo gdyby się to wydało, cała
firma poszłaby na zieloną trawkę.

DOPRAWDY??????????!!!!!!!!!!!!!!!!
:)

Data: 2010-04-20 07:59:53
Autor: zbig
On 2010-04-20 16:40, zbig wrote:

DOPRAWDY??????????!!!!!!!!!!!!!!!!
:)
Wiem , ze młotkowi trudno pojąć takie rzeczy ale może spróbujesz
zrozumieć, że badania preferencji politycznych to dla takich pracowni
nie jest głównym źródłem zarobków. Badania zlecają głównie firmy o
kapitale prywatnym i one nie zwykły wyrzucać pieniędzy w błoto tzn. do
pracowni, które fałszują badania.

Data: 2010-04-20 17:05:23
Autor: PaPi
Komorowski 55 proc., Jarosław Kaczyński 32 proc.
> Badania zlecają głównie firmy o
kapitale prywatnym i one nie zwykły wyrzucać pieniędzy w błoto tzn. do
pracowni, które fałszują badania.

Ale zalozmy nawet, ze OBOP chcial sfalszowac to badanie. Po cholere zatem ankieter by dzwonil, skoro mial notowac tylko "dobre" odpowiedzi ?

Data: 2010-04-20 17:09:42
Autor: HaMMeR
On 2010-04-20 16:40, zbig wrote:

DOPRAWDY??????????!!!!!!!!!!!!!!!!
:)
[...]
-- -- -- -- --

Noooo.., takich firm jak ITI, Kulczyka, Rysiow Krauzego i Sobiesiaka...
Wprawdzie 'badania preferencji' te firmy wykonuja wlasnymi silami,
ale masz racje pieniedzy nie wyrzucaja w bloto finansujac takie OBOPY
i inne zlodziejskie sondazownie za KREOWANIE ludzkich postaw, a nie
za ich badanie!
Probujesz zrozumiec, czy tez potrzebujesz wsparcia kaleckiego albo boukuna?

Data: 2010-04-21 01:07:18
Autor: zbig
On 2010-04-20 16:59, zbig wrote:> On 20 Kwi, 16:49, HaMMeR<tran...@aster.pl>  wrote:

> [...]

ale masz racje pieniedzy nie wyrzucaja w bloto finansujac takie OBOPY
i inne zlodziejskie sondazownie za KREOWANIE ludzkich postaw, a nie
Nie masz pojęcia o materii, w której próbujesz zabrać głos. Badania
zleca głównie przemysł:  firmy kosmetyczne, browary, stacje
telewizyjne, firmy odzieżowe. To co piszesz to twoja projekcja chorego
umysłu, który wszedzie widzi układ.

Data: 2010-04-21 16:34:35
Autor: HaMMeR
On 2010-04-20 16:40, zbig wrote:

DOPRAWDY??????????!!!!!!!!!!!!!!!!
:)
[...]

Eeee..tam, nie wszedzie.

Data: 2010-04-21 16:40:20
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

HaMMeR<tran...@aster.pl>    wrote:

> [...]
> zleca głównie przemysł:  firmy kosmetyczne, browary, stacje
> telewizyjne, firmy odzieżowe. To co piszesz to twoja projekcja chorego

   :-)

   AR

Data: 2010-04-21 17:06:47
Autor: HaMMeR
On 2010-04-20 16:40, zbig wrote:

DOPRAWDY??????????!!!!!!!!!!!!!!!!
:)
[...]

-- -- -- -- -- --

Wicie zbig, ja to rozumiem, ze przemysl zleca, gorzelnie i browary,
stacje telewizyjne i firmy odziezowe i placa ciezkie pieniachy
za te badania, ktore w rozrachunku ostatecznym, maja tym firmom
przyniesc pozytek.., ale im zalezy na OBIEKTYWNYCH wynikach,
bo tylko takie moga zamienic na swoj sukces! Sadazownie nie sa w stanie
wmowic ludziom, ktore piwo maja pic, a ktore nie, bo statystyki chlania
piwska szerokiego spoleczenstwa NIE OBCHODZA!
Natomiast inna jest sytuacja w przypadku zlecajacej 'badania' partii
politycznej. Jej nie zalezy na obiektywnej prawdzie, czyli na prawdziwej
statystyce, ale na takich wynikach tejze, ktore OGLOSZA za pomoca sadazowni
wszem i wobec, o tej partii ogromnej polpularnosci, albo o niepopularnosci
jej konkurentow i za skutecznosc tej PR_owskiej, wrednej 'reklamy placa ogromne pieniadze! Sondazownie w obszarze polityki pelnia funkcje odwrotne z zalozeniami tychze!!!
Te sadazownie to sa jak krawcy...
A wicie zbig, ze krawiec kraje, ile mu materii staje..?
A jak mu 'materii' nie staje, to kiepsciuchno... kraje!
Rozumicie mi tutaj zbig, czy lopatologicznie wam.., tak jak lubicie??

Data: 2010-04-21 09:18:26
Autor: zbig

HaMMeR napisał(a):

[...]
Mylisz się gruntownie. Partie, które zlecaja badania, robia to dla
swoich celów wewnętrznych i nie publlikują wyników takich badań. Są to
zwykle pogłębione badania focusowe np. badające skłonnośc konkretnego
elektoratu do jakichś zachowań. Być może kolega Tomy"ego dzwonił do
niego w sprawie takiego badania, ale nie pasował mu do próby, bo
akurat interesował ich elektorat SLD.
Badania , które publikuje sie w gazetach są zamawiane zwykle przez
gazety. Wyjaśnij , jaki mogła mieć interes Rzeczpospolita publikując
ostatnie badanie, gdzie J. Kaczyński przegrywa z krestesem z
Komorowskim.

Data: 2010-04-21 19:23:18
Autor: HaMMeR
On 2010-04-21 18:18, zbig wrote:

HaMMeR napisał(a):

[...]

A to medialne gnidy, wiedzialem ze nie tylko ze falszuja 'badania',
ale robia to nielegalnie, poza wiedza nieswiadomych zleceniodawcow!!

Są to
zwykle pogłębione badania focusowe

Znamy.., znamy..!:)
  Hokus- pokus- marokus.., wyszedl bronek na scene, wyjal
ptaka i..., go schowal!!
Publika (PO) oniemiala, a szczeny opadly na buty z zachwytu!

np. badające skłonnośc konkretnego
elektoratu do jakichś zachowań. Być może kolega Tomy"ego dzwonił do
niego w sprawie takiego badania, ale nie pasował mu do próby, bo
akurat interesował ich elektorat SLD.

Achaaa.., czyli interesowal ich elektorat 'lezacych swinstwem do gory'..?

[...]

'Rzeczpospolita' ma zawsze te same interesy i byloby nie na miejscu
z mojej strony 'odkrywac to, co odkryte juz dawno'..!
To medium czyni tak, ze ty widzisz tylko kawalek kija, sznurek i marchewke,
ale 'trzymajacego', to ci uszy zaslaniaja...

Data: 2010-04-21 19:55:34
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

On 2010-04-21 18:18, zbig wrote:

> [...]

To medium czyni tak, ze ty widzisz tylko kawalek kija, sznurek i
marchewke,
ale 'trzymajacego', to ci uszy zaslaniaja...

;-)

Data: 2010-04-20 19:04:29
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:72fd757d-3c3e-4936-bc3a-4f4a3efb3598x38g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

wiesz co zbig - ty z elytarnego towarzystwa. prosze cie nie kompromituj sie. akurat zupelnie nie masz racji. to co napisales tu i nizej swiadczy tylko i wylacznie o tym ze jestes elytarnym kiepem. nawet nie chce mi sie cieciu ci tego wyjasniac.
awe

Data: 2010-04-20 23:25:14
Autor: Tomy M.
[...]

CO SUGERUJĘ?!

A ja jako wieloletni -ankieter ankieter -praktyk sugeruję, ze
konfabulujesz. Ankiety na tematy polityczne są robione zwykle z dnia
na dzień. Ankieterzy pracują na umowe zlecenie.

Nie ... na tego typu ankiety (duże) ma kilka dni.

[...]

Dzownił bo to pewnie długa ankieta i ludzie go gonią.
Sam kilka razy dałem się naciągnąć i miałem 1,5 godziny
z głowy. Chciał mnie zaciekawić więc pdał tematykę.
On sam jest zdeklarowanym lewicowcem (SLD).
Wypełnia się takie ankiety na komputerze ankietera, tak
to najczęściej wygląda, daje Ci kompa pokazuje jak klikać
i zasuwasz, on patrzy i tłumaczy gdy masz niejasności.
Na koniec dostajesz kubek reklamowy do kawy albo jakąs inną pierdołę.

[...]

Popatrz na wyniki tych ankiet (historyczne), za zachodzie nikt by
im nie zlecił nawet ankiety o przewidywanych wynikach
egzaminów maturalnych ...

Tomy M.

Data: 2010-04-20 16:53:23
Autor: PaPi
[...]

To po cholere dzwonil skoro mial miec zalozony "wynik" ?
Nie prosciej byloby po prostu pozaznaczac "poprawne" odpowiedzi ?

Data: 2010-04-20 23:26:50
Autor: Tomy M.
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bcdbfe4$1news.home.net.pl...

To po cholere dzwonil skoro mial miec zalozony "wynik" ?
Nie prosciej byloby po prostu pozaznaczac "poprawne" odpowiedzi ?

Nie, mają programy do odsiewania "podejrzanych" ankiet.
Jest mnóstwo pytań kontrolnych, nie da się klikać "jak leci".
Nie widziałeś chyba tych ankiet. Ciężko je sfałszować, jedyna
możliwość to chyba odpowiedni dobór ludzi do próby.

Tomy M.

Data: 2010-04-21 01:01:39
Autor: zbig
On 20 Kwi, 23:26, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
> [...]

Nie widziałeś chyba tych ankiet. Ciężko je sfałszować, jedyna
możliwość to chyba odpowiedni dobór ludzi do próby.

To co piszesz tylko bardziej dowodzi, ze fałszowanie ankiet przez
sondażownie to lipa. Po cóż w ankiecie sa pytania kontrolne, skoro
pracownia zamierza sfałszować wyniki? Idziesz w zaparte coraz bardziej
brnąc w opary absurdu.

Data: 2010-04-21 11:52:47
Autor: Tomy M.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4576ffab-079b-479d-bb00-ee338a6e051fc21g2000yqk.googlegroups.com...

[...]

Pracownia wyniki chce znać, a przedstawia to co ZAMÓWIŁ klient.

Tomy M.

Data: 2010-04-21 11:56:08
Autor: PaPi
[...]

To dlaczego mial nie zadzwonic ten znajomy gdy poznal Twoje preferencje polityczne ?
Przeciez pracownia chce znac wyniki.

Data: 2010-04-21 13:36:37
Autor: Tomy M.

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bcecbb8$1news.home.net.pl...
[...]

 Dowodzi to syfu już na poziomie szeregowych ankieterów.
Dowodzi to również tego że sama firma zajmująca się
badaniami nie ma pojącia o rzeczywistych wynikach.
 Odbija się to w wynikach powyborczych. Kurwa zobacz
sobie jakie oni mają odchyłki badań od rzeczywistych
wyników, nie zleciłbym im nawet badania ilości
przeiwdywanych wypróżenień psów na trawnikach.

Powiem krótko: Oni robią gówno a nie badania, widać
to po ich wynikach.
To czy manipulują świadomie czy też wynika to z ich
fajansiarstwa gówno mnie obchodzi.
Liczą się wyniki, a tych brak.

Tomy M.

Data: 2010-04-21 05:20:24
Autor: zbig
On 21 Kwi, 13:36, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:

Powiem krótko: Oni robią gówno a nie badania, widać
to po ich wynikach.
To czy manipulują świadomie czy też wynika to z ich
fajansiarstwa gówno mnie obchodzi.
Liczą się wyniki, a tych brak.
 Zakałapućkaleś się do reszty. Kiedy obnażając metodycznie punkt po
punkcie twoje brednie, odwracasz tyłek i mówisz gówno mnie to
obchodzi. Jesteś wyznawcą teorii , która głosi, że jeżeli fakty
świadczą inaczej niż myślę tym gorzej dla faktów.
Nie było dotąd żadnego dowodu manipulowania wynikami sondaży. A
odchylenia wyników z reguły mieszczą się w granicach błędu
statystycznego.

Data: 2010-04-21 16:38:25
Autor: Tomy M.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:7f91874f-37ea-4023-94a7-777252bd37bbg30g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

 Przeczytaj ten wątek od początku ... i jeszcze raz w okularach.
Pisałem o manipulacji na poziomie durnych ankieterów.
Następnie wywnioskowalem (bez dowodów) że jednak
firma przeprowadzająca badania chce znać prawdziwe wyniki
z różnych względów.
 Kolejny stwierdzeniem było że skoro nawalają ankieterzy
to nie ma żadnych szans na dobry wynik.
 Na koniec odwołałem się do sondaży przedwyborczych
które mają rozrzut po 20-30% w stosunku do faktycznych
wyników, a więc są NIC NIE WARTE.
 Kolejnym moim stwierdzeniem jest FAKT że służą wyłącznie
manipulacji lemingami i tutaj akurat nie ma o czym dyskutować.

--

Tomy M.

Data: 2010-04-21 14:30:10
Autor: PaPi
[...]

Nie. Dowodzi to jedynie Twojego zmyslania.

Zalozenie jest takie - dzwoni ankieter (Twoj znajomy) i pyta sie o preferencje polityczne.
Gdy mu wyjawiasz - wiecej nie dzwoni.

Czyli = firma ankietujaca miala zamowienie na stworzenie sondazu z okreslonymi wynikami.

Wszystko ok ale to sie kupy nie trzyma.

Bo skoro firma ma takie zalozenie, po kiego w ogole robi ankiety ?

Odpisales - robi ankiety bo pracownia chce znac wyniki rzeczywiste a przekazuje te juz ustalone.

Ale to sie tez kupy nie trzyma bo gdyby tak bylo to przeciez ten znajomy by zadzwonil :-)

Reasumujac - sciemniasz.

Data: 2010-04-21 16:41:30
Autor: Tomy M.
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bceefd2$1news.home.net.pl...

Ale to sie tez kupy nie trzyma bo gdyby tak bylo to przeciez ten znajomy by zadzwonil :-)

  Zapomniałeś jeszcze o jednym, to są firmy, zatrudniają ludzi
muszą spisywać umowy zlecenia/o dzieło ... rozliczać podatki itd.
To wszystko zostawia ślady, nie mogą napisać sobie PO 34% PIS 27
SLD 8% i skasować 60 tys. za frajer. Długo by się tak nie pobujali.
Pierwsza kontrola z US i leża na kolanach.
  Znajomy nie zadzwonił i dobrze bo w dupie go mam i jego ankiety
na ankietę zgodziła sie moja żona po czym ją za to opierniczyłem.

--

Tomy M.

Data: 2010-04-21 18:36:54
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-21 16:41, Tomy M. pisze:
[...]

ok, ale wtedy zrobili by po prostu sondaz rzetelnymi metodami a wynik by sfałszowano. Ergo: to ze kumpel nie oddzwonil nie jest dowodem ze wszytkie sondaze to zlo.

--
the_foe

Data: 2010-04-21 19:45:10
Autor: Tomy M.

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hqn9j1$act$1news.dialog.net.pl...

ok, ale wtedy zrobili by po prostu sondaz rzetelnymi metodami a wynik by sfałszowano. Ergo: to ze kumpel nie oddzwonil nie jest dowodem ze wszytkie sondaze to zlo.

 Jest przesłanką że nie dość że fałszują to jeszcze
najzwyczajniej pierdolą robotę. Skutek jest taki
że wyników wyborów nikt nie może przewidzieć, totalna
loteria do dnia liczenia głosów. Może to i lepiej
bo w te sondaże to już chyba tylko dzieci wierzą.

Tomy M.

Data: 2010-04-21 19:53:29
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-21 19:45, Tomy M. pisze:
[...]

jak Ci juz udowodniono nie ma oczywistego zwiazku miedzy fuszerka a falszowaniem sondazy. Rownie dobrze fuszerka do wynik tego ze pracownik pokpil sprawe z przyczyn czysto obiektywnych.
Ja nie wykluczam ze masz racje, ze sa sondaze na zamowienie, ale nikomu, tym bardziej Tobie nie udalo sie tego udowodnic, a sposob Twojego rozumowania wrecz osmiesza cala teorie. Przypomina mi to pewien tekst o zobojstwie JFK, ktory na poczatku zawiera tekst typu "jak wiadomo USA dogodalo sie z kosmitami...."

--
the_foe

Data: 2010-04-20 16:53:35
Autor: MarekS
[...]

niemozliwe, na moje oko ma ok 132%

Data: 2010-04-20 19:12:45
Autor: kefirh
Komorowski 55 proc., Jarosław Kaczyński 3 2 proc.
W dniu 2010-04-20 14:57, karwanjestkretynem pisze:

To, ze Jaroslaw to sie rozumie ... przez wzglad.
Aczkolwiek nie moje marzenie.
Ale promowanie tej kanalii -- "szlachcica" uwlacza godnosci osobistej.
I to jest wlasnie to dymanie kilku procent Polakow zamieszkujacych jeszcze te Judeopolonie Wyborcza.

k.

Data: 2010-04-21 16:45:48
Autor: u2
Komorowski 55 proc., Jarosław Kaczyński 3 2 proc.
W dniu 2010-04-20 14:57, karwa jestem kretynem pisze:
JeÂśli szef PiS wystartuje w wyborach prezydenckich, to przegra w II turze z marszaÂłkiem BronisÂławem Komorowskim - wynika z sondaÂżu TNS OBOP dla "Faktu". SondaÂż przeprowadzono w poniedziaÂłek.

To tak jak w sondażach M$ ciągle wygrywa IE, tylko internauci jej nie
używają :)

Data: 2010-04-21 18:38:15
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-21 16:45, u2 pisze:
To tak jak w sondażach M$ ciągle wygrywa IE, tylko internauci jej nie
używają

to nie sa sondaze tylko spis z natury.  Nikt nie pyta internautow co uzywaja tylko najwieksze portale co ich klienci uzywaja do wchodzenia na ich strone.

--
the_foe

Data: 2010-04-21 19:47:54
Autor: u2
W dniu 2010-04-21 18:38, the_foe pisze:
[...]

Nie, to są właśnie sondaże, tyle że zlecone przez M$, zawsze w nich
wygrywają :)

Data: 2010-04-21 19:54:53
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-21 19:47, u2 pisze:
[...]

duze portale zbieraja rzetelnie dane o przegladarkach bo musza wiedziec pod co optymizowac kod.

--
the_foe

Data: 2010-04-21 20:07:33
Autor: u2
W dniu 2010-04-21 19:54, the_foe pisze:
Nie, to są właśnie sondaże, tyle że zlecone przez M$, zawsze w nich
wygrywają :)

duze portale zbieraja rzetelnie dane o przegladarkach bo musza wiedziec
pod co optymizowac kod.

Mylisz się :

http://di.com.pl/news/31057,0,IE8_deklasuje_konkurencje_tyle_ze_w_testach_sponsorowanych_przez_Microsoft.html

"Wskaźnik ogólnej ochrony ostatniej wersji Internet Explorera wynosi 85
procent, podczas gdy Safari 4 i Firefox 3.5 zapewniają ochronę na
poziomie 29 procent - poinformowali przedstawiciele Microsoftu. Tak
niewiarygodne wyniki uzyskali specjaliści firmy NSS Labs, którzy
cyklicznie badają odporność popularnych przeglądarek na ataki złośliwego
oprogramowania wykorzystującego inżynierię społeczną."

Data: 2010-04-21 20:26:31
Autor: Tomy M.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bcf3ee6$0$17105$65785112news.neostrada.pl...
Mylisz się :
http://di.com.pl/news/31057,0,IE8_deklasuje_konkurencje_tyle_ze_w_testach_sponsorowanych_przez_Microsoft.html

Czytaj DI to w zimę w trampkach będziesz chodził.

http://hack.pl/aktualnosci/testy-firmy-nss-labs-klamia.html
.... i klamią, firma NSS Labs to firma stworzona przez Microsoft
po to aby ... lepiej wypadać w jej rankingach :-))))))

Tomy M.

Data: 2010-04-21 19:57:04
Autor: Tomy M.

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hqn9li$act$2news.dialog.net.pl...
[...]

Nie dowiesz się jakieś używam przeglądarki. W żaden sposób.
W statystykach zobaczysz to co chcę abyś zobaczył.
Rankingi robi np. gemius, 90% ludzi używających FF
ma gemiusa wyrżniętego w adblocku.

Tomy M.

Data: 2010-04-21 20:06:16
Autor: the_foe

masz racje, moĹźesz zablokowac info jakiej przegladarki uzywasz, ba mozesz zapodac falszywe dane. ALe kto tak robi? Adblock nie zablokuje naglowkow gdzie jest doczepiany user agent (http://pl.wikipedia.org/wiki/User_agent). Portale maja akuratne dane.

--
the_foe

Data: 2010-04-21 20:23:35
Autor: Tomy M.
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hqneqj$ddi$1news.dialog.net.pl...

[...]

FF powala w łatwy sposób wpisać sobie tam cokolwiek chcesz.
Ale zapominasz o jednej sprawie, te rankingi powstają nie
w oparciu o statsy portali lecz o statsy np. Gemius.
I dlatego są fałszywe. Podobno w przyszłych wersjach routerów
Pentagram cała domena Gemius będzie wychlastana. I nie bez
powodu bo Gemius obniża znacznie prędkość otwierania się stron.
Nie chcą k*tasy inwestować w sprzet, łączą i pieprzą
wszystkim przeglądanie.

Tomy M.

Komorowski 55 proc., Jarosław Kaczyński 32 proc.