Komorowski = Kaczyński [NTG]

Data: 2010-06-23 00:06:39
Autor: Jan Werbiński
Komorowski = Kaczyński [NTG]
Mamy remis. Albo raczej możemy wybierać z której strony dostać w łeb.
Przewaga zalet Komorowskiego jest równoważona przez wadę zasadniczą, jaką
jest koncentracja władzy w rękach PO, które nie dotrzymało prawie żadnej
istotnej obietnicy wyborczej. Osobiście, na żywo słyszałem co Tusk
obiecywał.

Obydwa ugrupowania są lewicowe w kwestiach gospodarczych, tylko że jedno
bardziej niż drugie. Jedno bardziej katolickie, drugie mniej ale to nie ma
żadnego znaczenia gospodarczego ani politycznego. Obydwa zdążyły się
skompromitować żenującymi propozycjami ustaw i zupełnym olewaniem tego co
wazne.. Obydwaj kandydaci reprezentują tzw "elity" czyli wąski krąg ludzi,
którzy od 20 lat zawłaszczyli sobie prawo do bycia na świeczniku i blokują
zmianę systemu wyborczego. Nikt świeży nie dostanie się na listy wyborcze.
Inne ugrupowania nie są zdolne do zdobycia popularności. Obydwa ugrupowania
nie rozwiązują najważniejszych problemów jakimi są: włażenie w dupę
wszystkim za dropsy w polityce zagranicznej, KRUS, ZUS, system podatkowy,
koszty pracy, śmieszne nakłady na naukę, prywatyzacja służby zdrowia i
ubezpieczeń społecznych. Rozwiązują problemy pozorne: zwiększanie
penalizacji prawa karnego bez zwiększenia nieuchronności kary i prewencji,
powoływanie komisji na temat pierdół, populistyczne decyzje.

Wyborów mogło by nie być. Ale wiecie dlaczego są?
Dlatego, że sprowokowanym do uczestniczenia w tym cyrku obywatelom stwarza
się złudzenie możliwości wyboru. Dzięki temu utożsamiają swoją decyzję i
później jej bronią. Tak samo, jak kibic piłkarski utożsamia się z jedną z
grających drużyn innych państw np dlatego, że zostaje postawiony przed
wyborem. Psychologia (np Cialdini) nazywa ten mechanizm zasadą konsekwencji.

Ja na II turze będę gdzieś na jachcie na Mazurach...

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-06-23 00:48:19
Autor: skippy
Komorowski = Kaczyński [NTG]
w miarę sie zgadzam
najbardziej mnie grzeje brednia "nie głosowałeś, nie masz prawa narzekać"
sorki, ale dlaczego???
a jak głosowałem to mam prawo?
jesli tak, to na wszystkich, czy na tych co głosowałem,czy nie głosowałem i jakie niby jest uzasadnienie?

to ściema
mająca wytworzyć w głosującym wwn przekonanie, że to co robia politycy jest jego winą

sprytne, ale g. prawda

Data: 2010-06-23 03:34:24
Autor: sorden
Komorowski = Kaczyński [NTG]
skippy wrote:

[...]

Bo to dziala tak.

- masz kandydata - idziesz glosowac
- nie masz kandydata - startuj sam
- nie glosujesz, masz prawo milczec ;)

--
in

Data: 2010-06-23 06:28:30
Autor: Jan Werbiński
Komorowski = Kaczyński [NTG]
Użytkownik "sorden" <sorden@spam.com> napisał w wiadomości news:hvrob0$clo$4news.net.icm.edu.pl...
skippy wrote:

[...]

Ja startowałem i co? Widziałeś mnie na liście?

Data: 2010-06-23 08:05:35
Autor: marfi
Komorowski = Kaczyński [NTG]
Użytkownik "skippy" <atunic@nie.ma> napisał w wiadomości news:hvrejk$6hd$1news.onet.pl...
w miarę sie zgadzam
najbardziej mnie grzeje brednia "nie głosowałeś, nie masz prawa narzekać"
sorki, ale dlaczego???
a jak głosowałem to mam prawo?

  IMO nie powinien narzekać tylko ten co wybrał prezydenta.
Widziały gały co brały :)

--
marfi

Data: 2010-06-23 08:36:21
Autor: skippy
Komorowski = Kaczyński [NTG]

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4c21a4ee$0$19160$65785112news.neostrada.pl...
[...]

He he, marfi, to raczej syndrom "ślepego zaufania"

BTW myslisz, że już ktoś go wybrał?
:)

Data: 2010-06-23 08:53:06
Autor: marfi
Komorowski = Kaczyński [NTG]
Użytkownik "skippy" <atunic@nie.ma> napisał w wiadomości news:hvsa5p$pc3$1news.onet.pl...

[...]

  Chciałbym wiedzieć ilu będzie głosować "pozytywnie" tzn. głosować na swojego kandydata a nie głosować dlatego aby kontrkandydat nie wygrał.

BTW myslisz, że już ktoś go wybrał?
:)

  Myślę, że wieksze emocje budzi  Kaczyński i wielu już go wybrało.

--
marfi

Data: 2010-06-23 10:19:30
Autor: skippy
Komorowski = Kaczyński [NTG]

Użytkownik "marfi"

 Myślę, że wieksze emocje budzi  Kaczyński i wielu już go wybrało.

Mistrzowsko zagrał trzeba przyznać.
Zwolenników nie straci bo to pajacowanie jest jak mruganie okiem i machanie ręką w odpowiednich momentach przez misia w reklamie fundów Aviva.
Tylko mógł zyskać.

Data: 2010-06-23 06:12:35
Autor: sys29
Komorowski = Kaczyński [NTG]
Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> napisał(a):
[...]

Ja też nie idę na drugą turę.
Tak mi teraz przyszło do głowy coś zabawnego. Od tej całej szopki z wyborami lepiej i taniej (i sprwaiedliwiej) byłoby wyłonić prezia
w drodze losowania. Koszty to tylko jedna, wielka maszyna losująca
i 30 mln ping-pongów. Przyjmując, że w populacji jest 10% ludzi
rozsądnych, to szansa na poprawę sytuacji wyniosłaby aż 1/10 !

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-23 08:02:44
Autor: XXL
Komorowski = Kaczyński [NTG]
 sys29 <sys29.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): Ja też nie idę na drugą turę.
Przyjmując, że w populacji jest 10% ludzi rozsądnych, to szansa na poprawę
sytuacji wyniosłaby aż 1/10 !
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Bardzo dobra decyzja, po co głosować w II turze skoro tylko 2,5% wyborców
poparło ultraliberalną utopię J.K.Mikke to nie ma sensu głosować na
socjalistów  :-)
p.s. Jakie kryterium rozsądku przyjąłeś? Czy możesz podać kilka przykładów
osób z życia publicznego, które według Ciebie są rozsądne?
Czy Twoim zdaniem takie osoby jak np. T.Mazowiecki, B.Geremek, L.Balcerowicz,
M.Belka, J.V.Rostowski są rozsądne?
Czy siebie uważasz za osobę rozsądną i jak to uzasadniasz?

Data: 2010-06-23 08:24:39
Autor: sys29
Komorowski = Kaczyński [NTG]
 XXL <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
... to nie ma sensu głosować na
socjalistów  :-)

TAK!

p.s. Jakie kryterium rozsądku przyjąłeś?

Liberałowie = osoby rozsądne, a socjaliści - nie => to moje
prywatne kryterium oceny rozsądku. :-)

 ... Czy możesz podać kilka przykładów
osób z życia publicznego, które według Ciebie są rozsądne?

JKM, Stanisław Michalkiewicz, Robert Gwiazdowski, Andrzej Sadowski

Czy Twoim zdaniem takie osoby jak np. T.Mazowiecki, B.Geremek,
L.Balcerowicz,
M.Belka, J.V.Rostowski są rozsądne?

NIE!

Czy siebie uważasz za osobę rozsądną i jak to uzasadniasz?

Siebie nie będę oceniał, ale może Ty to zrobisz, bo widzę, że tylko
kultura osobista powstrzymuje Cię przed tym, aby mi dowalić. Z góry deklaruję, że wszystko Ci wybaczę. :-)

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-23 09:43:05
Autor: XXL
Komorowski = Kaczyński [NTG]
 sys29 <sys29.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): ... Czy możesz podać kilka przykładów
osób z życia publicznego, które według Ciebie są rozsądne?
 JKM, Stanisław Michalkiewicz, Robert Gwiazdowski, Andrzej Sadowski
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
JKM i S.Michalkiewicz są felietonistami i publicystami. Oni żyją z głoszenia
poglądów i z krytykowania innych a nie z podejmowania realnych decyzji
polityczno-społecznych.

R.Gwiazdowski był jakiś czas temu przewodniczącym rady nadzorczej ZUS i nic w
nim nie zmienił.
Ma ciekawe poglądy, ale jest teoretykiem. Gdyby był np. ministrem finansów i
np. skutecznie wprowadził reformę finansów publicznych to mógłby być autorytetem
Podobnie A.Sadowski - komentator gospodarczy.

Podałeś jako swoje autorytety czterech teoretyków - nikt z nich nigdy nie był
premierem, ministrem finansów, prezesem NBP itp.
Na podstawie jakich kryteriów zatem są dla Ciebie autorytetami? Bo to co głoszą jest zgodne z Twoimi marzeniami i poglądami?
Żeby były niskie podatki i całkowita wolność  gospodarcza?

                                     *****
Siebie nie będę oceniał, ale może Ty to zrobisz, bo widzę, że tylko
kultura osobista powstrzymuje Cię przed tym, aby mi dowalić. Z góry deklaruję, że wszystko Ci wybaczę. :-)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie znam Cię prywatnie więc nie wiem jaki jesteś ale zakładam, że starasz się
postępować rozsądnie w życiu osobistym.
Jeśli chodzi o Twoje poglądy to jesteś teoretykiem-marzycielem, który lubi
bujać w obłokach. Masz do tego prawo bo na szczęście demokracja nam na to
zezwala  :-)

Powtarzam swoje pytanie: ile razy byłeś na spotkaniach "na żywo" z JKM ?
Ja byłem cztery albo pięć razy i m.in. dlatego mam po latach duży dystans do
jego ultraliberalnych poglądów.

Data: 2010-06-23 09:50:08
Autor: sys29
Komorowski = Kaczyński [NTG]
[...]

No pewnie, że zezwala, bo przecież demokracja = mówisz co chcesz,
robisz co ci każą.  :-)

Powtarzam swoje pytanie: ile razy byłeś na spotkaniach "na żywo" z JKM ?

Byłem raz, około 15 lat temu.

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-23 10:39:44
Autor: XXL
Komorowski = Kaczyński [NTG]
 sys29 <sys29.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): Jeśli chodzi o Twoje poglądy to jesteś teoretykiem-marzycielem, który lubi
[...]

Tzn. kto i co tak nieznośnego karze Ci robić, że swoje życie w warunkach
polskiej demokracji oceniasz jako koszmar?
Co Ci takiego strasznego karze robić B.Komorowski, że nie oddasz na niego
swojego głosu w II turze wyborów a potem przez 5 kolejnych lat będziesz
narzekał jak to okropnie żyje się w Polsce rządzonej przez PO ???

Data: 2010-06-23 10:59:24
Autor: sys29
Komorowski = Kaczyński [NTG]
[...]

Wielokrotnie już pisałem, co mnie denerwuje ( a nawet wkurwia ):
socjalizm, etatyzm, podatki, niesprawiedliwość, przywileje grup zawodowych,
przymus ubezpieczeń, państwowa oświata i służba zdrowia  ... i te wszystkie
parszywe mordy, które nie ponoszą odpowiedzialności za swoje działania. Nie ma potrzeby, abym się powtarzał.

A tak trochę żartem, mam taki pomysł - przydałoby się stworzenie jakiegoś zestawu wskaźników, w oparciu o które można by ocenić, czy państwo jest już organizacją przestępczą, czy jeszcze nie. Kryteria "granic przestępczości"
mogłoby wspólnie ustalić jakieś grono wybitnych, prawdziwich liberałów, a potem należałoby to zapisać w konstytucji. I dla przykładu - gdyby jednym
ze wskaźników była np. "stopa redystrybucji PKB" z progiem 30%, to po jego
przekroczeniu cała władza ( wraz z zapleczem politycznym ) obligatoryjnie
poszłaby do pudła. Wówczas demokracja nie byłaby taka straszna i na pewno
mniej cwaniaczków pchałoby się do koryta.

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-23 11:29:41
Autor: XXL
Komorowski = Kaczyński [NTG]
 sys29 <sys29.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): Wielokrotnie już pisałem, co mnie denerwuje ( a nawet wkurwia ):
[...]

Wiesz o czym teraz pomyślałem?  Żeby do redakcji "Najwyższego Czasu" wpłynęło
oficjalne pismo z Ministerstwa Finansów z żądaniem przedstawienia pisemnych
dokumentów potwierdzających tezy publikowane od lat przez organ UPR "Najwyższy
Czas":
1) Że w latach 1989-1990 na skutek tzw. planu Balcerowicza (sztywny kurs     dolara) wyprowadzono z Polski wiele miliardów dolarów.
2) Że Polska jest płatnikiem netto w UE.

Mam nadzieję, że oprócz głupstw wypisywanych przez publicystów UPR redakcja
"Najwyższego Czasu" posiada stosowne dokumenty, które są niezbitym dowodem w
tej sprawie.

Gdyby jednak okazało się, że redakcja "Najwyższego Czasu" nie posiadała takich
dokumentów to wówczas powinna być nałożona bardzo wysoka kara finansowa na
"Najwyższy Czas".

Data: 2010-06-23 11:39:20
Autor: sys29
Komorowski = Kaczyński [NTG]
[...]

No to napisz do MF list z taką sugestią. Może być z tego interesujący
proces ... pozdr.
sys29

Data: 2010-06-23 18:42:40
Autor: skippy
Komorowski = Kaczyński [NTG]

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hvsr75$jo4$1inews.gazeta.pl...
[...]

jakaś totalna brednia
zrób im proces, a nie nakładaj kary wg widzimisię

Data: 2010-06-23 12:54:37
Autor: XXL
Komorowski = Kaczyński [NTG]
[...]

Z powyższej wyliczanki wynika, że Twoje życie to istny horror  :-)
Socjalizm, etatyzm, podatki, niesprawiedliwość, przywileje, przymusy, zakazy i
nakazy.
Jak Ty to wszystko wytrzymujesz ?
Ja żyję w takich samych realiach i uważam, że w porównaniu z epoką realnego
socjalizmu a zwłaszcza latami 80-tymi mamy teraz znakomite warunki
socjalno-bytowe i ogromny zakres wolności.
Do żadnej monarchii się nie odnoszę bo nie żyłem ani jednej godziny w kraju
gdzie panuje monarchia.
Skąd zatem mogę wiedzieć, że to system lepszy niż współczesna demokracja ?

Z Twojego rozumowania wynika, że życie naszych przodków było w porównaniu z
nami prawdziwą idyllą, prawda ?
Tylko po co były te wszystkie powstania, wojny itp. skoro życie w monarchii to
taki raj na ziemi ?

Data: 2010-06-23 13:13:15
Autor: sys29
Komorowski = Kaczyński [NTG]

Z powyższej wyliczanki wynika, że Twoje życie to istny horror  :-)

Tak. :-)

Socjalizm, etatyzm, podatki, niesprawiedliwość, przywileje, przymusy,
zakazy i
nakazy.
Jak Ty to wszystko wytrzymujesz ?

Bardzo mi z tym ciężko. Jestem na granicy choroby umysłowej. :-)

[...]

Czysta logika + rachunek prawdopodobieństwa. :-)
Demokracje niebawem upadną. Socjalizm je wykończy  ( + czynniki demograficzne ).

Z Twojego rozumowania wynika, że życie naszych przodków było w porównaniu z
nami prawdziwą idyllą, prawda ?

Nie. Żyje nam się lepiej dzięki postępowi technicznemu i medycyny.
To nie ma nic wspólnego z demokracją.

Tylko po co były te wszystkie powstania, wojny itp. skoro życie w
monarchii to
taki raj na ziemi ?

... i po co te wszystkie wojny, skoro demokracja to taki raj na ziemi ?

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-23 13:34:59
Autor: totus
Komorowski = Kaczyński [NTG]
 sys29 wrote:

czy państwo jest już
organizacją przestępczą

Jak najbardziej jest organizacją przestępczą. Dziś jest dzień wolności podatkowej. Znaczy to tyle, że prawie 50% tego co zarobimy zabiera państwo i potem robi z tym tak by zabierać jeszcze więcej. Tworzy sobie uzależnioną klientelę. Średniowieczna dziesięcina - pomarzyć

Data: 2010-06-23 12:45:31
Autor: sys29
Komorowski = Kaczyński [NTG]
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):
 sys29 wrote:

> [...]

potem robi z tym tak by zabierać jeszcze więcej. Tworzy sobie uzależnioną klientelę. Średniowieczna dziesięcina - pomarzyć

To znaczy, że 4 lipca pójdziesz wybierać cappo di titti capi ???  :-)
Do czego to już doszło ... żeby szefów organizacji przestępczych
wybierano w demokratycznym głosowaniu ??!! :-)  To już przekracza
moje zdolności prawidłowej percepcji rzeczywistości. Idę oblać łeb
zimną wodą. :-)

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-23 18:03:38
Autor: skippy
Komorowski = Kaczyński [NTG]

Użytkownik " sys29"

[...]

Genialny pomysł.

Tylko kto to uchwali, skoro prokurator wg własnego widzimisię, bezkarnie bez względu na wynik, może Cie wysłać na obserwację do Tworek albo trzymac w nieskończoność w areszcie wydobywczym, a kontroler przywalić pajdę i dostać za to premię która nie zostanie cofnięta nawet, gdy sąd w końcu przyzna rację Tobie.

Co do Palikota - jest potrzebny tak samo jak Kurski i inne bezczelne misie, ale w tej całej swojej komisji sejmowej osiągnął jedno wielkie G.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-23 18:13:51
Autor: marfi
Komorowski = Kaczyński [NTG]
Użytkownik "skippy" <atunic@nie.ma> napisał w wiadomości news:hvtb8s$ug0$1news.onet.pl...

Co do Palikota - jest potrzebny tak samo jak Kurski i inne bezczelne misie, ale w tej całej swojej komisji sejmowej osiągnął jedno wielkie G.

  Ja bym napisał " Palikot jest tak samo niepotrzebny jak Kurski"...
Bez uzasadnienia.

--
marfi

Data: 2010-06-23 18:18:38
Autor: skippy
Komorowski = Kaczyński [NTG]

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4c2232c1$0$17102$65785112news.neostrada.pl...
[...]

OK dla mnie dwie negacje nic nie zmieniają.
:)))

Data: 2010-06-23 18:21:07
Autor: SlawcioD
Komorowski = Kaczyński [NTG]
 sys29 pisze:
[...]

krotko: art. 226 kk ;) tak mamy wolnosc slowa;)...

Data: 2010-07-02 07:10:44
Autor: XXL
Komorowski = Kaczyński [NTG]
 sys29 <sys29.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): Liberałowie = osoby rozsądne, a socjaliści - nie => to moje
[...]

Endriu, sys29 - nieźle was J.K.Mikke zrobił w bambuko  :-) Poniżej wklejam zdumiewające oświadczenie Korwina, które całkowicie zaprzecza
Twojej tezie, że jest on osobą rozsądną.
Ultraliberał popiera socjalistę i populistę J.Kaczyńskiego !!!
Obu łączy jedno: są nacjonalistami i przeciwnikami UE.

                                    *********

Janusz Korwin-Mikke w najnowszym wpisie na swoim blogu w Onet.pl zabiera głos
w sprawie drugiej tury wyborów prezydenckich. Kandydat na urząd prezydenta z
ramienia ugrupowania Wolność i Praworządność radzi, by "zamknąć oczy, zatkać
uszy" i głosować na Jarosława Kaczyńskiego!".

Według Janusza Korwina-Mikke, "problemem nie są kandydaci, tylko stojące za
nimi mafie, chcące rozkradać Polskę, obsadzać wysokopłatne posady i brać
łapówki". "Mafia stojąca za Bronisławem Komorowskim znana jest z większego
rozmachu w tym względzie" dodaje.

"Ja bardzo lubię Bronisława Komorowskiego, ale patrzę też, kto Go popiera. I
jeśli taki np. gen. Marek Dukaczewski ogłasza, że otworzy szampana, jeśli
wygra Komorowski to tym, co chcą głosować, radzę: zamknąć oczy, zatkać uszy i
głosować na Jarosława Kaczyńskiego!" deklaruje były kandydat na urząd
prezydent RP. --

Data: 2010-07-02 00:26:58
Autor: Endriu
Komorowski = Kaczyński [NTG]
Endriu, sys29 - nie le was J.K.Mikke zrobi w bambuko  :-)
Poni ej wklejam zdumiewaj ce o wiadczenie Korwina, kt re ca kowicie zaprzecza
Twojej tezie, e jest on osob rozs dn .
Ultralibera popiera socjalist i populist J.Kaczy skiego !!!
Obu czy jedno: s nacjonalistami i przeciwnikami UE.

No bo socjalista Kaczyński prawdopodobnie okradnie mnie na mniejszą
skalę niż socjalista Komorowski.
Jakby to powiedzieć wybór mniejszego zła.....

Wygraliśmy bitwę! Podziękowania.
http://ndb2010.wordpress.com/2010/07/01/wygralismy-bitwe-podziekowania/

"[...] Na początku wyjaśnię krótko, czym jest linia kredytowa. Linia
kredytowa są to wirtualne pieniądze, które znajdują się w posiadaniu
Międzynarodowego Funduszu Walutowego. MFW obiecuje pożyczyć Polsce 20
mld dolarów I za tą obietnicę Polska musi płacić 60 mln dolarów
rocznie. MFW straszy, że jeśli jakiś kraj nie zapłaci za linię
kredytową, to może stać się celem ataku spekulantów, którzy zaatakują
gospodarkę. W życiu codziennym nazywa się to szantaż, ale w życiu
polityczno-ekonomicznym takie działanie, to propozycja nie do
odrzucenia.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-07-02 07:36:31
Autor: XXL
Komorowski = Kaczyński [NTG]
Endriu <andrewgolotnik@gmail.com> napisał(a): No bo socjalista Kaczynski prawdopodobnie okradnie mnie na mniejsza
skale niz socjalista Komorowski.
Jakby to powiedziec wybor mniejszego zla.....
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Powiem krótko, ultraliberał J.K.Mikke skompromitował się całkowicie swoim
oświadczeniem i nie ma się co dziwić, że jego poparcie wśród wyborców nie
przekracza 2-3%.
Czas na emeryturę p.Januszu bo coraz większe bzdury pan wygłasza !!!

Data: 2010-07-02 01:08:30
Autor: Endriu
Komorowski = Kaczyński [NTG]
Powiem krótko, ultraliberał J.K.Mikke skompromitował się całkowicie swoim
oświadczeniem i nie ma się co dziwić, że jego poparcie wśród wyborców nie
przekracza 2-3%.

Nie rozumiem dlaczego uważasz w/w oświadczenie za kompromitację.
Po prosru oświadczył że ekipa Donka to więksi złodzieje niż ekipa
Kaczyńskiego.

To wszystko. Ot tyle..

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-07-02 08:10:58
Autor: sys29
Komorowski = Kaczyński [NTG]
[...]

JKM określił, co jest wg niego mniejszym złem. Jego sprawa. Dla mnie PiS i PO to różne twarze tego samego gangu, który od 20 lat zadłuża
kraj i buduje socjalizm.
Oświadczenie JKM nie ma dla mnie znaczenia. Na wybory nie idę.

pozdr.
sys29

Data: 2010-07-02 01:20:23
Autor: Endriu
Komorowski = Kaczyński [NTG]
JKM okre li , co jest wg niego mniejszym z em. Jego sprawa. Dla mnie
PiS i PO to r ne twarze tego samego gangu, kt ry od 20 lat zad u a
kraj i buduje socjalizm.
O wiadczenie JKM nie ma dla mnie znaczenia. Na wybory nie id .

Ja raczej pójdę, bo interesuje mnie rzetetne wyjaśnienie katastrofy
Smoleńskiej.
Tym bradziej że wszystko wskazuje na zamach

Wygraliśmy bitwę! Podziękowania.
http://ndb2010.wordpress.com/2010/07/01/wygralismy-bitwe-podziekowania/

Skoro Polaków nie interesują najważniejsze postulaty (zakaz ustalania
deficytu budzetowego, JOW) to przynajmniej popatrzę sobie na igrzyska
odnośnie śledztwa mordu. Zresztą raporty Pitery i afera hazardowa
ujawniła która ekipa ma w szeregach większych złodziei ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-07-02 08:19:31
Autor: XXL
Komorowski = Kaczyński [NTG]
 sys29 <sys29.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): JKM określił, co jest wg niego mniejszym złem. Jego sprawa. Dla mnie PiS i PO to różne twarze tego samego gangu, który od 20 lat zadłuża
kraj i buduje socjalizm.
Oświadczenie JKM nie ma dla mnie znaczenia. Na wybory nie idę.

Przynajmniej jesteś konsekwentny.
J.K.Mikke zbłaźnił się tym oświadczeniem całkowicie, nie pierwszy i nie
ostatni raz  :-)
Ale to jego problem i jego zwolenników bujających w obłokach i żyjących
nierealnymi mrzonkami.

Data: 2010-07-02 01:27:14
Autor: Endriu
Komorowski = Kaczyński [NTG]
Ale to jego problem i jego zwolennik w bujających w obłokach i żyjących
nierealnymi mrzonkami.

Masz rację Sławku. Niestety zakaz ustalania deficytu budżetowego to
dzisiaj (na podstawie wyników wyborów) mrzonki. Szkoda - ale takie są
fakty.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-07-02 08:33:51
Autor: sys29
Komorowski = Kaczyński [NTG]
[...]

Dla jasności - ja jestem liberałem, a nie zwolennikiem JKM (to pewna
subtelna różnica). Tak naprawdę, to nawet go nie lubię. Głosowałem na niego, bo to był jedyny kandydat opowiadający się za wolnością
ekonomiczną.

pozdr.
sys29

P.S.
Kilka lat temu, gdy na czas wyborów UPR zawarła koalicję z LPR (wyjątkowymi
ciemniakami, którzy nawet ewolucję kwestionują), to na wybory nie poszedłem.

Data: 2010-07-02 01:38:04
Autor: Endriu
Komorowski = Kaczyński [NTG]
Kilka lat temu, gdy na czas wybor w UPR zawar a koalicj z LPR (wyj tkowymi
ciemniakami, kt rzy nawet ewolucj kwestionuj ), to na wybory nie poszed em.

Ale te cimniaki ustanowiły obniżenie podatków....

Giertych vs. Kurski
http://www.youtube.com/watch?v=14Voq8JvzPI

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-07-02 08:53:48
Autor: sys29
Komorowski = Kaczyński [NTG]
Endriu <andrewgolotnik@gmail.com> napisał(a):
Ale te cimniaki ustanowi=B3y obni=BFenie podatk=F3w....

Giertych vs. Kurski
http://www.youtube.com/watch?v=3D14Voq8JvzPI

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

... i razem z pozostałymi gangami zatwierdzały kolejne budżety z gigantycznymi deficytami. Za podatki mają małego plusa, za becikowe dużego minusa ... :-)

IMHO tu potrzeba radykalnej zmiany systemu podatkowego wraz z całkowitym
odejściem od socjalizmu. Inaczej kraj czeka bankructwo.

pozdr.
sys29

Data: 2010-07-02 10:15:21
Autor: XXL
Komorowski = Kaczyński [NTG]
 sys29 <sys29.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): IMHO tu potrzeba radykalnej zmiany systemu podatkowego wraz z całkowitym
odejściem od socjalizmu. Inaczej kraj czeka bankructwo.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jak Twoim zdaniem można to zrobić skoro poparcie dla takich rozwiązań o jakich
piszesz nie przekracza wśród Polaków 2-3% ?

Co Ty, jako zwolennik skrajnego liberalizmu zrobiłeś do tej pory na rzecz
realizacji idei, które są Ci bliskie (poza głosowaniem na UPR)?
Czy np. aktywnie propagujesz aktywnie te idee w rodzinie, wsród znajomych,
sąsiadów, w pracy itp. ?
Na jakie przykłady się powołujesz ? Które kraje współcześnie są dla Ciebie
wzorcem odniesienia jeśli chodzi o liberalizm?
A może nie ma takich krajów wcale i jedynym odniesieniem jest publicystyka?

p.s. Właściwie nie ma czegoś takiego jak bankructwo kraju. Polska przecież w
1989r. była praktycznie bankrutem a Argentyna w 2001r.
Obecnie są stabilnie rozwijającymi się krajami.
Czy znasz kraj, który zbankrutował i zniknął z mapy świata? Bo ja takiego nie
znam.

Data: 2010-07-02 11:30:26
Autor: sys29
Komorowski = Kaczyński [NTG]
 XXL <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

Jak Twoim zdaniem można to zrobić skoro poparcie dla takich rozwiązań o
jakich
piszesz nie przekracza wśród Polaków 2-3% ?

Aktualnie w warunkach demokracji i  bardzo niskiego poparcia niczego nie da się zrobić. Kraj będzie zmierzał do katastrofy ekonomicznej.

Co Ty, jako zwolennik skrajnego liberalizmu zrobiłeś do tej pory na rzecz
realizacji idei, które są Ci bliskie (poza głosowaniem na UPR)?

Nic

Czy np. aktywnie propagujesz aktywnie te idee w rodzinie, wsród znajomych,
sąsiadów, w pracy itp. ?

Mam bardzo mało znajomych, ale większość z nich ma takie poglądy jak ja.

Na jakie przykłady się powołujesz ? Które kraje współcześnie są dla Ciebie
wzorcem odniesienia jeśli chodzi o liberalizm?

Nie wiem, czy takie są. Aby wyrobić sobie pogląd w tej kwestii musiałbym przeanalizować systemy ekonomiczne kilkunastu krajów ... i nie zrobię tego,
bo mi się zwyczajnie nie chce.
Swoje poglądy opieram na pewnych fundamentalnych ideach, które pozostają
w okropnym dysonansie w zderzeniu z naszą krajową rzeczywistością.
Na przykład uważam, że kradzież jest zła pomimo, że jest upowszechniana
przez rządy większości krajów i akceptowana przez większość ludzi.

p.s. Właściwie nie ma czegoś takiego jak bankructwo kraju.

Może i racja. Wymyśl inne słowo. Chodzi mi o stan, w którym załamują się
finanse państwa (obligi = śmieci) i system emerytalny, a firmy bankrutują
z braku popytu na towary i usługi, ludzie giną z zamieszkach na ulicach itd. pozdr.
sys29

Data: 2010-07-02 12:17:04
Autor: XXL
Komorowski = Kaczyński [NTG]
 sys29 <sys29.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): Aktualnie w warunkach demokracji i  bardzo niskiego poparcia niczego nie da się zrobić. Kraj będzie zmierzał do katastrofy ekonomicznej.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To "aktualnie" trwa już 20 lat i Polska dynamicznie się w tym czasie
rozwinęła. O jakiej "katastrofie ekonomicznej" zatem piszesz?
Narastające zadłużenie jest problemem ale mają go prawie wszystkie rozwinięte
kraje świata.

[...]

Nie chce Ci się propagować swoich idei ani dokonać analizy systemów
ekonomicznych grupy krajów a chciałbyś dokonać rewolucji w Polsce ?
W jaki sposób? Mają jej dokonać kosmici ???

Data: 2010-07-02 12:52:10
Autor: sys29
Komorowski = Kaczyński [NTG]
[...]

Takiego rozumowania nigdy nie zaakceptuję. Jeśli dobrze odczytałem sens
Twojej wypowiedzi, to widzę, że pomniejszasz problem - " ... mają go prawie wszystkie kraje ... ". Wg mnie jest odwrotnie. Gdyby zadłużenie
miał jeden kraj, to może byłby mały kłopot, ale w tej sytuacji problem
jest gigantyczny. IMHO ta sytuacja wygeneruje okropny kryzys.

Nie chce Ci się propagować swoich idei ani dokonać analizy systemów
ekonomicznych grupy krajów a chciałbyś dokonać rewolucji w Polsce ?
W jaki sposób? Mają jej dokonać kosmici ???

Kosmici to na razie kandydują w wyborach prezydenckich, a później i tak
nie zamierzają niczego zmieniać ... ale socjalizm i tak sam się rozleci.

pozdr.
sys29

Data: 2010-07-02 14:53:57
Autor: totus
Komorowski = Kaczyński [NTG]
 sys29 wrote:

[...]

Ja wiem. Singapur i Hongkong to pierwsze dwa miejsca z listy najbardziej liberalnych gospodarek na świecie. Jak wiadomo z tego przykładu to bieda tam aż piszczy i ludzie umierają z chorób i głodu w przydrożnych rowach. Czekam na argument, że to mniejsze gospodarki to można, a Polska to większa gospodarka to nie można.

Data: 2010-07-02 13:13:59
Autor: sys29
Komorowski = Kaczyński [NTG]
[...]

thx :-)

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-23 10:13:55
Autor: marfi
Komorowski = Kaczyński [NTG]
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hvsf34$6cr$1inews.gazeta.pl...
[...]

  Czy Kaczyński po kolaboracji z Samoobroną i przy dzisiejszych umizgach do SLD jest rozsądny?

--
marfi

Data: 2010-06-23 10:22:43
Autor: skippy
Komorowski = Kaczyński [NTG]

Użytkownik "marfi"

 Czy Kaczyński po kolaboracji z Samoobroną i przy dzisiejszych umizgach do SLD jest rozsądny?

wiesz, to zalezy
jak sie okaże skuteczny to znaczy, ze był rozsądny ze swojego pkt widzenia
jak wtopi, to nie
chyba na razie nie wiadomo

Data: 2010-06-23 10:17:54
Autor: totus
Komorowski = Kaczyński [NTG]
 XXL wrote:

[...]

Tak to dobre pytanie. Kto powinien kandydować na prezydenta byś poszedł do wyborów? Nie chodzi o cechy i zbiór poglądów tylko o konkretne imię i nazwisko osoby żyjącej z biernym prawem wyborczym. Nie ma takiego? Nigdy nie było? A to pech.

Data: 2010-06-23 08:37:44
Autor: sys29
Komorowski = Kaczyński [NTG]
[...]

Podpiąłeś to pod XXLa, ale po treści wnoszę, że to do mnie.

No przecież (pomimo, że demokrację uznaję za czysty debilizm)
w pierwszej rundzie zagłosowałem na JKM. Gdyby został on prezydentem,
to byłbym zadowolony. Jednak zdecydowanie wolałbym, żeby np. JKM został królem. :-)

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-23 11:03:09
Autor: totus
Komorowski = Kaczyński [NTG]
 sys29 wrote:

[...]

Nie miałem nikogo konkretnie na myśli. Dyskutuje z myślą "nie idę, bo nie ma na kogo głosować" Przypuszczam, że tak mówiący spodziewają się czegoś, czego nie ma, nie było i nie będzie. To kolejna odsłona postulatu, żeby szybko biec leżąc. Co do JKM to nie chciałbym by reprezentował mnie ze swoim temperamentem i językiem, Ja taki nie jestem choć wszystkie jego cele gospodarcze podzielam, ze światopoglądowymi się absolutnie nie zgadzam. Nie podoba mi się odebrania prawa wyborczego kobietom i by bicie dzieci było bezkarne.

Data: 2010-06-23 09:26:37
Autor: sys29
Komorowski = Kaczyński [NTG]
[...]

Też nie podzielam wielu jego poglądów (zwłaszcza niektórych ocen
historycznych), ale najważniejsze są: gospodarka, wolność i sprawiedliwość,
reszta to przy tym pierdoły.  W monarchii nie ma problemu praw wyborczych. Król nie musi uwodzić tłumu bredząc bez sensu, czego to wspaniałego nie zrobi.

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-23 11:57:09
Autor: totus
Komorowski = Kaczyński [NTG]
 sys29 wrote:

[...]

Jak się przeżyje. Tu już byliśmy. Dyktatura <-> demokracja mamy już omówione. Na razie dostępna jest demokracja w wydaniu za oknem. Staram się wykorzystać dostępne zasoby najlepiej jak umiem. Ty możesz czekać na swój ideał. Twój wybór. Możesz nie iść na II turę wtedy będzie jak ja chcę. Każdy nie oddany głos lub oddany głos nieważny wspiera zwycięzce. Ktokolwiek nim będzie.

Data: 2010-06-23 10:14:41
Autor: sys29
Komorowski = Kaczyński [NTG]
> [...]
Każdy
nie oddany głos lub oddany głos nieważny wspiera zwycięzce. Ktokolwiek nim będzie.

Demokracja jak zwykle postawiła mnie przed koniecznością wybrania
mniejszego zła, a ja nie potrafię dokonać identyfikacji czy mniejszym
złem jest PO, czy PiS. Jedni jawią mi się jako grupa cwaniaczków,
drudzy jako ludzie obłąkani. Ponadto oba ugrupowania to socjaliści ( a po sukcesie Napieralskiego to już prawie komuniści ).
Dlatego nie będę głosował.

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-23 10:21:34
Autor: sys29
Komorowski = Kaczyński [NTG]
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):

...  Możesz nie iść na II turę wtedy będzie jak ja chcę. Każdy nie oddany głos lub oddany głos nieważny wspiera zwycięzce. Ktokolwiek nim będzie.

I jeszcze jedno. Nie będzie tak, jak Ty chcesz, tylko tak jak oni chcą.

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-23 10:32:08
Autor: sys29
Komorowski = Kaczyński [NTG]
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):
> I jeszcze jedno. Nie będzie tak, jak Ty chcesz, tylko tak jak oni chcą.
> Ja należę do onych.

No dobrze, chcesz socjalizmu - będziesz go miał. :-)

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-23 13:29:36
Autor: totus
Komorowski = Kaczyński [NTG]
 sys29 wrote:

totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):
> I jeszcze jedno. Nie będzie tak, jak Ty chcesz, tylko tak jak oni chcą.
> Ja należę do onych.

No dobrze, chcesz socjalizmu - będziesz go miał. :-)

Mam wybór między socjalizmem i kato-socjalizmem. Wolę socjalizm na początek. 4 lipca ja będę Twoim królem.

Data: 2010-06-23 11:50:26
Autor: sys29
Komorowski = Kaczyński [NTG]
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):
4 lipca ja będę Twoim królem.

Pomimo, że stajesz w obronie takiego debilizmu, jakim jest demokracja,
to mimo wszystko gdybyś przypadkiem został królem, byłbym zadowolony. :-)

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-23 07:18:32
Autor: XXL
Komorowski = Kaczyński [NTG]
Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> napisał(a): Obydwa ugrupowania są lewicowe w kwestiach gospodarczych, tylko że jedno
[...]

To co powyżej napisałeś to filozofowanie chłopka-roztropka.
Z Twoich wywodów wynika, że Polska jest krajem III świata i ludzie żyją tutaj
jak za króla ćwieczka a skorumpowane elity polityczne okłamują i wykorzystują
biedny naród jak chcą.
Wynika z tych wywodów, że dwadzieścia lat transformacji nie dało żadnych
pozytywnych efektów i wciąż jesteśmy w ogonie Europy.
Zamiast rozwiązywać najważniejsze problemy politycy wszystkich ugrupowań dbają
tylko o swoje przywileje i o to, żeby nie dopuścić konkurencyjnych partii,
które są blokowane i nie mogą się przebić.

Krótko mówiąc typowo polskie biadolenie i narzekanie i żadnych realnych
propozycji.

Data: 2010-06-23 09:35:34
Autor: marfi
Komorowski = Kaczyński [NTG]
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hvscg7$q98$1inews.gazeta.pl...
Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> napisał(a):

Krótko mówiąc typowo polskie biadolenie i narzekanie i żadnych realnych
propozycji.

  Czyli nadaje się na prezydenta :)

--
marfi

Data: 2010-06-23 09:41:44
Autor: Ingarden
Komorowski = Kaczyński [NTG]
wciąż jesteśmy w ogonie Europy.

Jakie kryterium przyjmujemy? Może GPD per capita? (a niech Ci będzie, nie komplikujmy sobie sprawy i nie odejmujmy od tego nawet sumy zobowiązań)? Daleko nam do "środka" Europy. Do Czechów, Sloweńców, Estończyków, Maltańczyków...

Sorry za jawną demagogię, zakładam, że i tak sie nie skapniesz.

--
le

Data: 2010-06-23 10:26:50
Autor: skippy
Komorowski = Kaczyński [NTG]
Proponuję żeby obaj sie spotykali bez Napieralskiego.
Jesli jednak te bezsensowne debaty z Napieralskim sie odbędą, to dziekuję bardzo za taki cyrki i mam to wszystko w dupie.
W ramach mandatu za "aspołeczne" zachowanie przeleję po 50 PLN dla Jurka i Tadka.

Data: 2010-06-23 10:28:35
Autor: skippy
Komorowski = Kaczyński [NTG]
lewa noga i nocna zmiana
innych porównań nie mam

Data: 2010-06-23 17:16:49
Autor: Jan Werbiński
Komorowski = Kaczyński [NTG]
[...]

Chłopki roztropki nie filozofują z sensem.

Z Twoich wywodów wynika, że Polska jest krajem III świata i ludzie żyją tutaj
jak za króla ćwieczka a skorumpowane elity polityczne okłamują i wykorzystują
biedny naród jak chcą.

Jest krajem "II świata". A reszta to prawda.

Wynika z tych wywodów, że dwadzieścia lat transformacji nie dało żadnych
pozytywnych efektów i wciąż jesteśmy w ogonie Europy.

Przypisujesz mi niesłusznie skrajności. Przez 20 lat poszliśmy daleko do przodu, tylko że inni też nie stali w miejscu...

Zamiast rozwiązywać najważniejsze problemy politycy wszystkich ugrupowań dbają
tylko o swoje przywileje i o to, żeby nie dopuścić konkurencyjnych partii,
które są blokowane i nie mogą się przebić.

Dokładnie tak jest.

Krótko mówiąc typowo polskie biadolenie i narzekanie i żadnych realnych
propozycji.

Realnie?
Głosuj na mnie.

Data: 2010-06-23 12:23:33
Autor: Robert Wicik
Komorowski = Kaczyński [NTG]
Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości news:4c2133f4$0$19168$65785112news.neostrada.pl...
[...]

2 tura to wybór pomiędzy prezydentem podpisującym a wetującym ustawy rządu PO.
PiS miał już swoją szansę - miał większość w parlamencie i prezydenta, ale stchórzył.
Teraz wypadałoby dać taką szansę PO.
Gdy nie sprawdzi się taka opcja, będzie możliwość korekty w najbliższych wyborach parlamentarnych.

Pozdrawiam
Robert Wicik

Data: 2010-06-23 12:31:49
Autor: marfi
Komorowski = Kaczyński [NTG]
Użytkownik "Robert Wicik" <rwicik@NNNpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvsn9p$vq5$1news.onet.pl...
[...]

  Miał być POPiS a będzie SLD???

--
marfi

Data: 2010-06-23 18:17:46
Autor: skippy
Komorowski = Kaczyński [NTG]

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4c21e297$0$17099

 Miał być POPiS a będzie SLD???

Apel do POPISU:

 NIE ROZMAWIAJCIE Z LSD!!!

Ani PiS, ani PO.
Nie ma młodej lewicy, bo wrócili starzy towariszci.
Pokażcie odcięcie od PRL i postawcie Grzeskowi warunek wyoutowania towarzyszy.

Niech se założą KPP, nie delegalizowałbym jej wcale, ale niech ciągle nie wskakują pod nowe szyldy stawiając warunki.

Komorowski = Kaczyński [NTG]