Komorowski Ludzie sa uz oswojeni obyci z zywiolem

Data: 2010-05-21 11:00:41
Autor: Nikodem Szymański
Komorowski Ludzie sa uz oswojeni obyci z zywiolem
Data: 2010-05-21 14:31:58
Autor: Antenka
Komorowski Ludzie sa uz oswojeni obyci z zywiolem
On 21 Maj, 20:00, Nikodem Szymański <nikodemszyman...@gmail.com>
wrote:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,7918850,Komorowski__Lu...

wyborcom pana B. Komorowskiego - gratuluję kandydata ;)

Ludzie są obyci, ale ty hrabio nie jesteś! Do roboty a nie pieprzyć
trzy po trzy!

Antenka

Data: 2010-05-21 20:06:35
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Komorowski Ludzie sa uz oswojeni obyci z zywiolem
Użytkownik... he he - Nikodem Szymański raczył napisać:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,7918850,Komorowski__Ludzie_sa_juz_oswojeni__obyci_z_zywiolem.html

wyborcom pana B. Komorowskiego - gratuluję kandydata ;)

No kuźwa, zdjąłeś mi to z klawiatury. :-)
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku" - marszałek hrabia Bronisław Komorowski, kandydat na Prezydenta RP
"Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybór dla Polski to Komorowski"

Data: 2010-05-21 20:22:37
Autor: v.i.e.

Użytkownik "Wasz Drogi Bronisław" <naczelny.hydrolog.kraju@bronek.z.kumorowa.com> napisał w wiadomości news:ht6i3d$4nr$2news.onet.pl...

No kuźwa, zdjąłeś mi to z klawiatury. :-)

Ludzie to są oswojeni z "mondrościom życiowom"
kandydata Bronisława ;)

v.i.e.

Data: 2010-05-21 20:38:29
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Komorowski Ludzie sa uz oswojeni obyci z zywiolem
Użytkownik... he he - v.i.e. raczył napisać:
[...]

Tak sie zastanawiam - jak ci wielcy komicy to robią, że potrafią wygłaszać poważne kwestie z taką dawką komedii?

Data: 2010-05-21 20:29:31
Autor: awe

Użytkownik "Nikodem Szymański" <nikodemszymanski@gmail.com> napisał w wiadomości news:1c4424c2-cafd-456c-8865-55ca7fa9edf9i31g2000vbt.googlegroups.com...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,7918850,Komorowski__Ludzie_sa_juz_oswojeni__obyci_z_zywiolem.html

wyborcom pana B. Komorowskiego - gratuluję kandydata ;)
-- -- -- -- -- -
a co na to Zennon? Poczekajmy moze doplynie do kompa
awe

Data: 2010-05-21 20:38:45
Autor: wekon
"Nikodem Szymański" <nikodemszymanski@gmail.com> wrote in message news:1c4424c2-cafd-456c-8865-55ca7fa9edf9i31g2000vbt.googlegroups.com...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,7918850,Komorowski__Ludzie_sa_juz_oswojeni__obyci_z_zywiolem.html

wyborcom pana B. Komorowskiego - gratuluję kandydata ;)

Do końca wyborów napewno powstanie tomik pt.

"Złote myśli - co Bronisław miał na myśli?"  hehe

wekon

Data: 2010-05-21 20:56:15
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Komorowski Ludzie sa uz oswojeni obyci z zywiolem
Użytkownik... he he - wekon raczył napisać:
[...]

Jak tak dalej pójdzie to może zabraknąc regału na cały zbiór.

Data: 2010-05-21 12:37:33
Autor: Nikodem Szymański
Komorowski Ludzie sa uz oswojeni obyci z zywiolem
On 21 Maj, 20:56, Wasz Drogi Bronisław
<naczelny.hydrolog.kr...@bronek.z.kumorowa.com> wrote:
> [...]

Komorowski, kandydat na Prezydenta RP
"Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybór dla Polski to Komorowski"

Może nawet doczekamy się aplikacji na Facebooku , "Co Ci powie
Komorowski" - sam bym zrobiła ale niestety nie łapie tego systemu :)

Data: 2010-05-21 21:39:11
Autor: v.i.e.

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4bf6d336$0$2589$65785112news.neostrada.pl...

Do końca wyborów napewno powstanie tomik pt.

"Złote myśli - co Bronisław miał na myśli?"  hehe

oto kolejna:

"(...)Kolejna gafę zrobił przepraszając za ten występ. Powiedział wtedy, że sam czuje się "pyrą", czyli poznaniakiem. Sek w tym, ze poznaniacy nie specjalnie lubią to określenie."
http://www.fakt.pl/Komorowski-znowu-dal-plame-Co-za-gafa-,artykuly,72650,1.html

;)
v.i.e.

Data: 2010-05-21 23:07:19
Autor: raff
[...]

Komorowski przepraszajac za gafe robi kolejna gafe. Pieknie. Za chwile bedzie przepraszal za pyre i znow cos palnie.

R.

Komorowski Ludzie sa uz oswojeni obyci z zywiolem