Komorowski Ludzie sa uz oswojeni obyci z zywiolem

Data: 2010-05-21 20:06:35
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Komorowski Ludzie sa uz oswojeni obyci z zywiolem
Użytkownik... he he - Nikodem Szymański raczył napisać:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,7918850,Komorowski__Ludzie_sa_juz_oswojeni__obyci_z_zywiolem.html

wyborcom pana B. Komorowskiego - gratuluję kandydata ;)

No kuźwa, zdjąłeś mi to z klawiatury. :-)
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku" - marszałek hrabia Bronisław Komorowski, kandydat na Prezydenta RP
"Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybór dla Polski to Komorowski"

Data: 2010-05-21 20:22:37
Autor: v.i.e.

Użytkownik "Wasz Drogi Bronisław" <naczelny.hydrolog.kraju@bronek.z.kumorowa.com> napisał w wiadomości news:ht6i3d$4nr$2news.onet.pl...

No kuźwa, zdjąłeś mi to z klawiatury. :-)

Ludzie to są oswojeni z "mondrościom życiowom"
kandydata Bronisława ;)

v.i.e.

Data: 2010-05-21 20:38:29
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Komorowski Ludzie sa uz oswojeni obyci z zywiolem
Użytkownik... he he - v.i.e. raczył napisać:
[...]

Tak sie zastanawiam - jak ci wielcy komicy to robią, że potrafią wygłaszać poważne kwestie z taką dawką komedii?