Komorowski - TAK, Duda - NIE.

Data: 2015-04-30 07:58:56
Autor: szklanynocnik
Komorowski - TAK, Duda - NIE.
użytkownik Daloek napisał:
Komorowski - TAK, Duda - NIE.

Tylko Komorowski będzie niezależnym prezydentem,
bo będzie to jego druga kadencja i reelekcja odpada.

Duda będzie marionetką Kaczyńskiego i PiSu.
Będzie robił to co mu każą.

Komorowski Osip Szczynukowicz jest na szarym końcu:
http://www.fakt.pl/polityka/wybory-prezydenckie-2015-sondaz-wsrod-polonii-amerykanskiej,artykuly,539592.html

Wojciech Sumliński na YT.
https://www.youtube.com/watch?v=WVZcpFA7rTc
I to tyle w sprawie Komoroskiego.

Data: 2015-04-30 18:02:59
Autor: Mark`Woydak
Komorowski - TAK, Duda - NIE.

--

Polonia to leśne dziadki uwielbiające teorie spiskowe.

MW

Data: 2015-04-30 11:22:51
Autor: szklanynocnik
Komorowski - TAK, Duda - NIE.
użytkownik Mark`Woydak napisał:

Polonia to leśne dziadki uwielbiające teorie spiskowe.

MW

Jak zwykle bredzisz. Elektorat PO w czasie ostatnich wyborów
w UK to było coś, i co? Będą wracać masowo? A takiego chuja!!!
Dodatkowe kilka milionów wypierdoli, bo alternatywą jest 1250brutto
z czego w podatkach oddadzą dodatkowo państwu 900.

Data: 2015-04-30 22:00:29
Autor: Budzik
Komorowski - TAK, Duda - NIE.
Użytkownik  szklanynocnik@gmail.com ...

1250brutto

Gdzie ci pracownicy?

Data: 2015-04-30 18:30:39
Autor: kogutek444
Komorowski - TAK, Duda - NIE.
W dniu piątek, 1 maja 2015 00:00:30 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik  szklanynocnik@gmail.com ...

> 1250brutto

Gdzie ci pracownicy?

Pracodawcy mają problem bo takich co za 1250 by pracowali coraz mniej. W tym roku znowu sporo ma wyjechać za granicę. Tym co zostaną trzeba będzie lepiej płacić. Od czasu do czasu z ciekawości sprawdzam oferty pracy w biurach pracy. Coraz więcej ogłoszeń w stylu że natychmiast, od zaraz, pilnie potrzebny itp.

Data: 2015-05-01 01:18:57
Autor: Mark`Woydak
Komorowski - TAK, Duda - NIE.

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA48CEA80EB90budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik  szklanynocnik@gmail.com ...

1250brutto

Gdzie ci pracownicy?

Rozmawiałem ze znajomymi, przychodzi do niego do firmy taki "bezrobotny" z papierkiem z urzędu poszukiwania pracy i chce by mu podpisać, że nie ma w tym zakładzie pracy. Mój znajomy akurat potrzebował magazyniera, zaproponował mu 2500 + dodatki. Wyobraź sobie, że koleś wolał by mu podpisano papierek, że jednak nie ma pracy (uwaga hit!) "stosowanej do jego wykształcenia i możliwości percepcyjnych".

MW

Data: 2015-05-01 01:16:11
Autor: Mark`Woydak
Komorowski - TAK, Duda - NIE.

Użytkownik <szklanynocnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:1e936f2d-c397-4e2d-8337-a6ba54ad112egooglegroups.com...
[...]

Jak zwykle pleciesz bez sensu zaślepiony głębokim, męskim uczuciem do Jarka. Mówimy o elektoracie PiS, a nie PO, o Polonii, a nie takich jak ja którzy wyjechali bo w PL było za ciasno, bo szefem zakładu był/jest twardogłowy komuch z dyplomem PZPR. Tacy jak my przy naszych umiejętnościach nawet w PL nie pracowaliśmy za 1250. Taką płacą otrzymuje miernota bez wykształcenia, miernota dla której majowe grillowanie to szczyt obcowania z wyższą kulturą. Nie mam zamiaru wracać dopóki szefem jest ten aparatczyk. Moje obecne zarobki przekraczają w przeliczeniu na PLN jego zarobki. Z radosną złośliwością wysyłam mu "świąteczne" karki z zapytaniem czy komuna jeszcze żyje. Na pewno nie będe głosować na aparatyczyka Dudę, chodzącego na pasku J.Kaczyńskiego. ślepy jesteś? Poprzez Dudę J.Kaczyński marzy o powrocie do pałacu prezydenckiego gdzie czuł się tak dobrze, gdzie bawiły się dzieci Marty. Duda jest tylko podnóżkiem. Ten człowiek jest Kainem.

MW

Komorowski - TAK, Duda - NIE.