Komorowski chłopie - twoje zachowanie po przegranej w I turze jest żenujące

Data: 2015-05-16 12:00:47
Autor: Budzik
Komorowski chłopie - twoje zachowanie po przegranej w I turze jest żenujące
Użytkownik Przedstawiciel_narodu przedstawiciel_narodu@gmail.com ...

jączenie

Przepraszam, ale co robienie?

Data: 2015-05-16 17:32:28
Autor: Przedstawiciel_narodu
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA49C8DE731EDCbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik Przedstawiciel_narodu przedstawiciel_narodu@gmail.com ...

jączenie

Przepraszam, ale co robienie?

To nie moje, to cytat... Ludziom się nie takie rzeczy zdarzają...

Data: 2015-05-16 19:34:51
Autor: Budzik
[...]

Wybacz złodzieju tekstów ale:
- nie podałes zródła
- skoro przytaczasz to czytaj i mozesz zrobic adnotacje.

A skoro tekst nie Twój to moze nie cytuj kogoś jako głos narodu, kto zdania po naszemu nie umie sklecic, o interpunkcji nie wspominając...

Komorowski chłopie - twoje zachowanie po przegranej w I turze jest żenujące