Komorowski chwali stan wojenny

Data: 2013-12-13 15:22:52
Autor: miś z okienka
Komorowski chwali stan wojenny
(...)13 grudnia był "jakimś punktem startu, z bardzo mrocznego etapu historii
Polski do coraz lepszych czasów

Powstanie Solidarności zaliczył do 'bardzo mrocznego etapu historii Polski". Albo Jaruzelski naprawdę go oświecił, albo chłopina testuje jakąś nieudolną narrację na przyszłoroczną farsę? Stan wojenny nadal trwa. Nigdy nie został rozliczony, dlatego w kraju mamy nadal dwie Polski i polsko-polską wojnę.

Data: 2013-12-13 17:29:29
Autor: boukun
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:l8f6kb$172$2node2.news.atman.pl...
[...]

Pisałem już o tym w swoim wątku z nocy. PO prostu się KORniki ujawniają, kto im zapewnił wolność, kosztem zniewolonego narodu polskiego. Komorowski powiedział nic innego jak to co ja mówię od lat, że zbrodniarz Jaruzelski jest architektem obecnego, kurewskiego systemu zniewolenia Polaków... a stan wojenny to był początek obecnego systemu...

boukun

Data: 2013-12-13 23:18:36
Autor: miś z okienka

[...]

Nie dość żeś głupi, to jeszcze nadęty. Komorowski szykuje się do stworzenia własnej partii politycznej w przyszłym roku. W tej chwili testuje różne hasła i antyhasła - w tym również twoje. Od siebie ten człowiek nie ma wiele do powiedzenia. W  przeciwieństwie do ciebie, oni nie maja pogladów - oni mają wyłącznie interesy.

Data: 2013-12-14 00:13:46
Autor: boukun
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:l8g15d$s48$2node2.news.atman.pl...

[...]

Sam jesteś głupi i ślepy... Właśnie to są jego interesy, bronić układu okrągłego stołu. Gdyby Jaruzel go nie uwiarygadniał, nie mógłby teraz pasożytować na zniewolonym narodzie polskim i go okradać z emerytury... Wypowiedź jego jest jasna, stan wojenny przyniósł dla NICH wolność, tylko dla NICH...

boukun

Data: 2013-12-14 00:33:16
Autor: miś z okienka

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l8g5bs$kv2$1mx1.internetia.pl...
[...]

Kogo dzisiaj uwiarygadnia Jaruzelski?
Swoje alter ego, czyli... ciebie?

Data: 2013-12-14 00:48:38
Autor: boukun
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:l8g6gp$1uv$1node2.news.atman.pl...

[...]

Nie dzisiaj, w stanie wojennym. Ogarnij się...

boukun

Data: 2013-12-14 01:32:22
Autor: miś z okienka

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l8g7d9$r5e$1mx1.internetia.pl...
[...]