Komorowski czyta "homilię" - teraz

Data: 2010-04-19 17:27:25
Autor: abc
Komorowski czyta "homilię" - teraz
Naśladuje JPII. Chodzi o specyficzne zawieszenia głosu, rytm i metrum oraz
stawianie specyficznych dla JP II akcentów. To próba ataku na podświadomość
Polaków.

Data: 2010-04-19 17:56:43
Autor: zenek
abc pisze:
Naśladuje JPII. Chodzi o specyficzne zawieszenia głosu, rytm i metrum oraz
stawianie specyficznych dla JP II akcentów. To próba ataku na podświadomość
Polaków.

Obawiam sie ze to duzo starsza tradycja podobnie jak piesni religijne, posluchaj mully muzulmanskiego .

Data: 2010-04-19 18:00:22
Autor: awe

--
Dobrze ze zwrociles uwage ja natomaist gdzies pisalem dzis o zalamanej intonacji w wykonaniu Tuska...
awe

Data: 2010-04-19 17:57:28
Autor: abc
Komorowski czyta "homilię" - teraz
Dobrze ze zwrociles uwage ja natomaist gdzies pisalem dzis o zalamanej
intonacji w wykonaniu Tuska...
awe

Tusk sprawia wrażenie kocięcia, któremu właśnie otworzyły się oczy.

Data: 2010-04-19 10:27:19
Autor: zbig
On 19 Kwi, 17:57, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Dobrze ze zwrociles uwage ja natomaist gdzies pisalem dzis o zalamanej
> intonacji w wykonaniu Tuska...
> awe

Tusk sprawia wra enie koci cia, kt remu w a nie otworzy y si oczy.
Tu już nie na wilczych oczu?

Data: 2010-04-20 09:19:43
Autor: HaMMeR
On 2010-04-19 19:27, zbig wrote:
[...]

Wilcze miewa, jak podnosi sukienke do gory wypinajac sie, a to na wschod, a to na zachod..
Pojmujesz, czy moze sam wiesz , tylko udajesz, ze nie..

Data: 2010-04-20 08:44:29
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-19 17:27, abc pisze:
Naśladuje JPII. Chodzi o specyficzne zawieszenia głosu, rytm i metrum oraz
stawianie specyficznych dla JP II akcentów. To próba ataku na podświadomość
Polaków.

A cóż chciałby osiągnąć za pomocą takiego "ataku"?

Data: 2010-04-20 08:50:02
Autor: abc
[...]

Wytresowanie w Polakach odruchu podświadomego kojarzenia "Komorowski = Jan
Paweł II"

Data: 2010-04-20 00:50:29
Autor: zbig
On 20 Kwi, 08:50, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

Wytresowanie w Polakach odruchu podświadomego kojarzenia "Komorowski = Jan
Paweł II"
Zupełny pierdolec już u was. Macie Polaków za zwierzęta?

Data: 2010-04-20 22:07:39
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-20 08:50, abc pisze:
[...]

No tak, to całkiem możliwe.

Data: 2010-04-20 13:38:27
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hqjigr$g4c$1news.onet.pl...
[...]

To zadanie dla wszystkich psycholi na polu wymyślania idiotyzmów.

--
stevep

Data: 2010-04-20 22:09:33
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-20 13:38, cirrus pisze:
[...]

Niekoniecznie.. A czyż większość Polaków nie jest pod wpływem kapitalistycznej propagandy, nawet nie zdając sobie z tego sprawy?

Data: 2010-04-21 10:26:55
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hql1m8$g1h$2news.onet.pl...
[...]

A pod wpływem jakiej propagandy ty jesteś? Ja stawiam na stalinowską.

--
stevep

Data: 2010-04-21 23:09:41
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-21 10:26, cirrus pisze:

Niekoniecznie.. A czyż większość Polaków nie jest pod wpływem
kapitalistycznej propagandy, nawet nie zdając sobie z tego sprawy?

A pod wpływem jakiej propagandy ty jesteś? Ja stawiam na stalinowską.

Jestem wolno myślicielem. - Nie ulegam żadnej propagandzie.

Komorowski czyta "homilię" - teraz