Komorowski daj glos...moze pan cyc mnie wychloscze pryncypialnie z punktu widzenia starego stalinisty

Data: 2009-03-05 08:20:16
Autor: Mariusz Merta
Komorowski daj glos...moze pan cyc mnie wychloscze pryncypialnie z punktu widzenia starego stalinisty
Data: 2009-03-05 20:11:04
Autor: cytryna
Komorowski daj glos...moze pan cyc mnie wychloscze pryncypialnie z punktu widzenia starego stalinisty
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/17302
j.w.
Mariusz Merta

Sąd federalny USA wymierzył 30 lat więzienia Monzerowi al-Kassarowi, międzynarodowemu przestępcy, handlarzowi bronią, zwanemu „księciem śmierci”, z którym współpracowali wysocy oficerowie byłych Wojskowych Służb Informacyjnych.
Broniu, Januszku kochane bliźniaki od przewałów dajcie głos. To tak za darmo legalizowaliście działania al-Kassara. I co z tą opylona parcelą wojskową w Warszawie na Szaserów?

Data: 2009-03-05 11:45:41
Autor: mrdevilyn
On 5 Mar, 20:11, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
>http://www.niezalezna.pl/article/show/id/17302
> j.w.
> Mariusz Merta

***************************************************************************­****

Powiązania służb PRL z międzynarodowym terroryzmem od początku lat 90.
opisywała prasa prawicowa. I chociaż PRL przestał istnieć, powiązania
pozostały. Ich obraz przedstawił Raport w sprawie likwidacji WSI. A z
dokumentów załączonych do raportu (Aneks I) wynika, że sprzedaż broni
dla terrorystów odbywała się za wiedzą ówczesnych ministrów obrony
narodowej: Janusza Onyszkiewicza i Bronisława Komorowskiego.

No i cóż to za sensacja żeby od razu o tym w gazetach pisać? Ze
komoruski i onyszkiewicz, a wraz z nimi znaczna część pełostwa i
uwolstwa to zwykli przestępcy? Toż to nic nowego.
J-23

Data: 2009-03-06 12:52:01
Autor: cyc
Merta hitlerowski faszysta dal glos

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:58b9c317-82a4-4175-80eb-a67b594e4150p11g2000yqe.googlegroups.com...
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/17302
j.w.
Mariusz Merta
Nie rozumie amerykaqnski szowinista - faszysta Merta tego , ze dzisiaj chandel bronia w swiecie, to NAJNORMALNIEJSZY Z NORMALNYCH BIZNESOW !!.
Ten spsob zarabiania "na zycie" nie wprowdzili murzyni z Zimbabwe , Aborygeni  , czy Meksyk , tylko ulubiency Mert , jaknesi !!!.
To wlasnie oni sprowadzaili rozpowszechnianie broni w swiecie do funkcji biznesu , czym spowodowali smierc setek milionowludzi !!.
Nikt przed jankesami nie paral sie sprzedaza broni a przynajmniej na skale jaka oni do dzisiaj uprwiaja !.
Podlosc , przewrotnosc uulubiencow Merty polega rowniez na tym , ze sprzedaja ograniczona ilosc broni tym z ktorymi !.walcza a wiec Talibom w Afganistanie , Irakowi , czy kazdemu innemu , kto zaoferuje pieniadze .
Po amerykansku i w jezyku Merty nazywa sie wolnym rynkiem .
W tym kontekscie nalezaloby zyczyc tym , ktorzy firmuja , akceptuja i wspieraja proceder  aby poczuli smak skutkow sporfzedawanych przez nich srodkow mordowania !.
Tu godzi sie przypomniec , ze najwiekszym eksporterem broni na swiecie , eksporterem ,ktory przekracza cala reszta swiatowego eksportu broni ,jest nie kto inny , jak wlasnie Ameryka !!!, ulubieniec ubezwlasnowolnionego amerykanska propaganda , Merty !.
Takie typy jak wminiony a wiec Merta , w historii Polski zawsze jaili sie jako zdrajcy , sprzedawczyki lub polityczne  szumowiny , dla ktorych Polska znaczyla tylko tyle ile  oni sami mogli z niej "wycyckac " dla siebie !.
Merta !! daj sie pochlastac , bo nie jestes godn tego aby pisac na tej , bylo nie bylo "pl ". grupie .
Idzi na jakas jankeska grupwe , gdzie bedziesz wzorem Springera opowiadal o swoich doswidczeniach seksualnych , bandyckch , czy zlodziejskich !.
Tam Twoje miejsce !!.

cyc

Data: 2009-03-06 14:05:37
Autor: Trybun Ludowy =heÂŽsk=
Merta hitlerowski faszysta dal glos
On Fri, 6 Mar 2009 12:52:01 +0100, "cyc"
<komuszyniedouk.@buziaczek.pl> wrote:

=
Nie rozumie amerykaqnski szowinista - faszysta Merta tego , ze dzisiaj chandel bronia w swiecie, to NAJNORMALNIEJSZY Z NORMALNYCH BIZNESOW !!.

 do jasnej cholery, zanim zaczniesz "chandel" kup sobie  slownik ortograficzny! mowisz ze zatrudnisz 68 ludkow.
 czy takich samych niedoukow jak ty ? ;o))))

--

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet by³ ziemiš niczyjš

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Komorowski daj glos...moze pan cyc mnie wychloscze pryncypialnie z punktu widzenia starego stalinisty