Komorowski daj glos...moze pan cyc mnie wychloscze pryncypialnie z punktu widzenia starego stalinisty

Data: 2009-03-05 20:11:04
Autor: cytryna
Komorowski daj glos...moze pan cyc mnie wychloscze pryncypialnie z punktu widzenia starego stalinisty
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/17302
j.w.
Mariusz Merta

Sąd federalny USA wymierzył 30 lat więzienia Monzerowi al-Kassarowi, międzynarodowemu przestępcy, handlarzowi bronią, zwanemu „księciem śmierci”, z którym współpracowali wysocy oficerowie byłych Wojskowych Służb Informacyjnych.
Broniu, Januszku kochane bliźniaki od przewałów dajcie głos. To tak za darmo legalizowaliście działania al-Kassara. I co z tą opylona parcelą wojskową w Warszawie na Szaserów?

Data: 2009-03-05 11:45:41
Autor: mrdevilyn
On 5 Mar, 20:11, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
>http://www.niezalezna.pl/article/show/id/17302
> j.w.
> Mariusz Merta

***************************************************************************­****

Powiązania służb PRL z międzynarodowym terroryzmem od początku lat 90.
opisywała prasa prawicowa. I chociaż PRL przestał istnieć, powiązania
pozostały. Ich obraz przedstawił Raport w sprawie likwidacji WSI. A z
dokumentów załączonych do raportu (Aneks I) wynika, że sprzedaż broni
dla terrorystów odbywała się za wiedzą ówczesnych ministrów obrony
narodowej: Janusza Onyszkiewicza i Bronisława Komorowskiego.

No i cóż to za sensacja żeby od razu o tym w gazetach pisać? Ze
komoruski i onyszkiewicz, a wraz z nimi znaczna część pełostwa i
uwolstwa to zwykli przestępcy? Toż to nic nowego.
J-23

Komorowski daj glos...moze pan cyc mnie wychloscze pryncypialnie z punktu widzenia starego stalinisty