Komorowski eskaluje konflikt

Data: 2010-08-04 11:35:19
Autor: u2
Komorowski eskaluje konflikt
... czyli zaczęło się od wywiadu w GWnie :

http://www.iap.pl/index.html?id=wiadomosci&nrwiad=455435

"Ksiądz prałat Małecki podkreślił, że to nie Kościół wyszedł z
inicjatywą przeniesienia krzyża. - Zgoda Kościoła była odpowiedzią na
decyzję władz - powiedział. - Proszę na Kościół nie zwalać czegoś, co
nie jest z winy Kościoła. Kościół nie nawarzył tego piwa - dodał.

Tymczasem główni odpowiedzialni za sytuację próbują "umywać ręce". Szef
prezydenckiej kancelarii Jacek Michałowski powiedział dziennikarzom, że
nie jest odpowiednią osobą do podejmowania decyzji w sprawie dalszych
losów krzyża. - W sprawach krzyża decyduje Kościół - usiłował
przekonywać Michałowski, jakby zapominając, że to jego szef dał sygnał
do rozprawy z krzyżem i to nie Kościół jest gospodarzem miejsca, na
którym on stoi. "

Data: 2010-08-04 02:53:55
Autor: Pistacjusz
On 4 Sie, 11:35, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. czyli zaczęło się od wywiadu w GWnie :

Oni specjalnie eskalują takie konflikty aby teraz pokazać ludziom, że
one nic nie dadzą i że będą  spacyfikowani.
Czyli chcieli zrobić "pokazówę". Nie wyszło.
Wszystko dlatego, że na jesieni będzie naprawdę ciężko więc chcą
zastraszyć już teraz.

Data: 2010-08-04 11:40:04
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

ciekawe czy gdyby organy państwa zareagowały adekwatnie do sytuacji
i "opornych" zaczęły po prostu pałować, aby rozpędzić zbiegowisko to ks.
prałat Małecki też by twierdził, że Kościól "nie będzie się wtrącał"?
--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-04 02:51:12
Autor: Pistacjusz
On 4 Sie, 11:40, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67....

Nie spałowali ich tylko dlatego, że księża się nie zgodzili.
Byli gotowi.
Dlatego Donuś taki wściekły dzisiaj.

Data: 2010-08-04 12:40:33
Autor: Marek Czaplicki
Pistacjusz pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Nie spałowali ich tylko dlatego, że księża się nie zgodzili.
Byli gotowi.
Dlatego Donuś taki wściekły dzisiaj.
to jest wiedza czy przypuszczenia? jeżeli wiedza, to wbrew słowom jednego
swojego przedstawiciela, Kościół jest w jakiejś części odpowiedzialny za
zaistniałą sytuację.
--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-04 03:54:40
Autor: Pistacjusz
Komorowski eskaluje konflikt
On 4 Sie, 12:40, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Pistacjusz pisze, na grupie pl.soc.polityka:> Nie spałowali ich tylko dlatego, że księża się nie zgodzili.
> [...]

--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67....

Wiedza ale nie podam źródła. Możesz wierzyć lub nie.
W pewnym sensie tak. No i jest podzielony.

Data: 2010-08-04 11:49:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3bchk$pha$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dramatyczne wydarzenia, które rozegrały się we wtorek przed Pałacem Prezydenckim, już zostały obśmiane przez prowadzących audycje w AntyRadiu. Jeden z dziennikarzy tej stacji uraczył słuchaczy żartem na ten temat!
Komentując zamieszki przed krzyżem smoleńskim prowadzący audycję Pobudzenie rzucił na antenie krótki dowcip: Co trzeba zrobić, żeby nie ustąpić nikomu miejsca w autobusie? I po chwili milczenia podał odpowiedź: Mieć ze sobą krzyż!
Śmieszne? Jak dla kogo? Ten i kilka innych żartów na temat krzyża krążą już w sieci. Kawały komentujące rzeczywistość i przedstawiające ją w krzywym zwierciadle były zawsze narodową bronią Polaków. Jak widać, i tym razem prześmiewcy wzięli na cel to, co ich drażni - postawę samozwańczych "obrońców krzyża". Szkoda tylko, że przy okazji śmieją się z samego symbolu.
http://www.fakt.pl/Ostry-zart-z-krzyza-w-AntyRadiu-Kogo-smieszy-,artykuly,78923,1.html

Data: 2010-08-04 12:15:26
Autor: u2
[...]

Przecież tam rządziły siły HGW, czyli straż miejska. Oni nie mieli pałek :

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-10853307

A jedna agencja ochrony nielegalnie użyła gazu w nielegalnej akcji
przeciwko kupcom z KDT i została rozwiązana :)

Data: 2010-08-04 12:33:19
Autor: Zahir

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c593dc4$0$17082$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Sympatyzujesz z tym fanatycznym, obłąkanym tłumem katopisocow?

--

Zahir

Data: 2010-08-04 12:36:28
Autor: u2
W dniu 2010-08-04 12:33, Zahir pisze:
Sympatyzujesz z tym fanatycznym, obłąkanym tłumem katopisocow?

Sądzisz innych po sobie.

A nie każdy jest tobie podobny.

Data: 2010-08-04 13:40:00
Autor: Zahir

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c5942b2$0$17082$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-08-04 12:33, Zahir pisze:
Sympatyzujesz z tym fanatycznym, obłąkanym tłumem katopisocow?

Sądzisz innych po sobie.

A nie każdy jest tobie podobny.

Jesteś katopisowcem tak? To tacy jak ty wczoraj wyli i pluli pod pałacem.

--

Zahir

Data: 2010-08-04 13:41:41
Autor: u2
W dniu 2010-08-04 13:40, Zahir pisze:

Jesteś katopisowcem tak? To tacy jak ty wczoraj wyli i pluli pod pałacem.

Uważaj bo się zaplujesz na śmierć, no i nie wyj tak bardzo, bo ci żyłka
pęknie ze złości.

Data: 2010-08-04 13:50:30
Autor: Zahir

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c5952e0$0$17102$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jesteś katopisowcem, to tacy psychole jak ty wczoraj wyli i pluli pod
pałacem.

--

Zahir

Data: 2010-08-04 17:05:12
Autor: mkarwan
Komorowski eskaluje konflikt

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3bchk$pha$1inews.gazeta.pl...

Czemu wspierasz spamera, reagując na jego listy?

Data: 2010-08-05 09:18:32
Autor: Zahir

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i3bvj8$tb1$1news.onet.pl...

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3bchk$pha$1inews.gazeta.pl...
u2 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

Czemu wspierasz spamera, reagując na jego listy?

Nie masz nic do roboty pisowski kołtunie? Licz paciorki różańca, a nie moje posty. Do roboty gamoniu!

--

Zahir

Data: 2010-08-04 12:01:46
Autor: PesTYcyD
Komorowski eskaluje konflikt
Trzeba zagazować tych rydzykowych przydupasów gazem pieprzowym i po ich wymiocinach wynieść drewniane belki do tartaku i przerobić je na wióry dla zwierzątek akwaryjnych.

Komorowski eskaluje konflikt