Komorowski jest ktewnym Jaruzelskiego!?

Data: 2010-08-24 03:53:05
Autor: DJ MC Donald Musk
Komorowski jest ktewnym Jaruzelskiego!?
Data: 2010-08-24 13:36:10
Autor: Zahir
Komorowski jest ktewnym Jaruzelskiego!?

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:1ae8d2f3-2194-4be6-b464-83c85ad433d1k10g2000yqa.googlegroups.com...
http://minakowski.pl/jaruzelskiemu-o-22-proc-blizej-do-komorowskiego-niz-do-kaczynskiego/

Szukacie przodków szlachetnie urodzonych? To HRABIA Komorowski został PREZYDENTEM, a nie mające sowieckie korzenie prezes PiS. Tak się podnieciłeś tematem, że literki co się popieprzyły! Hihihihihihihiiiii!

--

Zahir

Data: 2010-08-24 04:47:10
Autor: DJ MC Donald Musk
On 24 Sie, 13:36, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:1ae8d2f3-2194-4be6-b464-83c85ad433d1k10g2000yqa.googlegroups.com....

> [...]

PREZYDENTEM, a nie mające sowieckie korzenie prezes PiS. Tak się podnieciłeś
tematem, że literki co się popieprzyły! Hihihihihihihiiiii!

po takich "hrabiach" jak ten caly Komoroski to moj dziadek na konia
wsiadal...

Data: 2010-08-24 13:52:32
Autor: awe

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:a7635fb4-ad4c-48f4-bf7b-cdf00abf85c2t20g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

--

Zahir

po takich "hrabiach" jak ten caly Komoroski to moj dziadek na konia
-- -- -- -- -- -- --
komorowski nie jest hrabia - tytul przyznany nielegalnie i zostal praktycznie wyludzony
awe

Data: 2010-08-24 04:54:25
Autor: DJ MC Donald Musk
On 24 Sie, 13:52, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:a7635fb4-ad4c-48f4-bf7b-cdf00abf85c2t20g2000yqa.googlegroups.com....
> [...]

wsiadal...
-- -- -- -- -- -- --
komorowski nie jest hrabia - tytul przyznany nielegalnie i zostal

czyli skradziony!
ale to u nich norma!

Data: 2010-08-24 14:01:37
Autor: Zahir

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i50bn8$55v$1news.onet.pl...

> [...]

-- -- -- -- -- -- --
komorowski nie jest hrabia - tytul przyznany nielegalnie i zostal praktycznie wyludzony

Od Kaczyńskich? Hihihiiiiiiii!

--

Zahir

Data: 2010-08-24 13:56:54
Autor: Bogdan Idzikowski
> [...]

--

Zahir

po takich "hrabiach" jak ten caly Komoroski to moj dziadek na konia

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Musk ci się lasuje.

Data: 2010-08-24 14:01:04
Autor: Zahir
> [...]

--

Zahir

po takich "hrabiach" jak ten caly Komoroski to moj dziadek na konia

Powiedzenie jest rosyjskie więc jesteś z pochodzenia pospolitym kacapem.

--

Zahir

Data: 2010-08-24 05:04:36
Autor: DJ MC Donald Musk
On 24 Sie, 14:01, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
> [...]

wsiadal...

Powiedzenie jest rosyjskie więc jesteś z pochodzenia pospolitym kacapem.

jestes chory z nienawisci do wszystkiego i wszystkich...
to efekt wycvhowania czy choroby glowy?

Data: 2010-08-24 14:28:56
Autor: konus

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c73aeaa$0$22814$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pochodzenie pana Lecha Kaczynskiego i jego blizniaka jest dosc jasne i nie budzi waoliwosci , zwlaszcza to , ze najblizszy w drzewie przodek a wiec ojciec , musial nbiezle zasluzyc sie stalinowskiej komunie , nie tej w miare cywilizowanej , pozniejszej ale wlasnie stalinowskiej . Ta byla najczarniejszym snem wszystkich ludzi , nawet samych stalinowcow . No ale jednak znalezli sie tacy w \Polsce , nieliczni co prawda ale jednak znalezli , ktorzy sie jej wyslugiwali .

kwakwa

Data: 2010-08-24 20:53:56
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-24 14:28, konus pisze:

[...]

Obwiniać dzieci grzechami przodków? Mogę się mylić, ale tego chyba nawet Hitler nie praktykował..

Komorowski jest ktewnym Jaruzelskiego!?