Komorowski jest w tej chwili loserem

Data: 2015-06-02 16:15:50
Autor: boukun
Komorowski jest w tej chwili loserem
- Ludzie głosowali na Dudę, bo mieli nadzieję, że kopnie i pogoni bandę nachapanych. Komorowski jest w tej chwili loserem. Czy może zostać szefem Platformy? Raczej mało która partia w takiej sytuacji chętnie by go wzięła na lidera. Owszem, na patrona, może. Na jakiegoś honorowego dziadka - chętnie - mówi Wirtualnej Polsce Rafał Ziemkiewicz.

Data: 2015-06-02 17:38:57
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:mkkdql$984$1speranza.aioe.org...
[...]

Kim jest Rafał Ziemkiewicz i ile znaczy jego słowo? To, że coś komus się wydaje nie oznacza jeszcze, że zna sie na niuansach polityki.

MW

Data: 2015-06-02 12:08:11
Autor: donek999bronek
użytkownik Mark Woydak napisał:

Kim jest Rafał Ziemkiewicz i ile znaczy jego słowo? To, że coś komus się wydaje nie oznacza jeszcze, że zna sie na niuansach polityki.

MW

Heloł parchatku.
On walczy z komuchem, przeca sam napisałeś ża wrócisz do PL
jak prezesem jakiejś firmy przestanie być stary komuch, jednocześnie
w wyborach ostro czapkowałeś za Komoroskim z WSI.

Pozdro dla cwaniaka Woydaka, urabiacza gojców.

Data: 2015-06-02 21:52:57
Autor: Mark Woydak

--

Parchatków to ty masz w rodzinie obrzezańcu zapleśniały. Rafał walczy z komuchem? A z którym bo jakos nie widzę go mna ringu. Pewnie pyskuje zza płota jak wszelka plebejska zgraja. Taki z niego bohater jak z Kaczyńskiego, którego nawet Jaruzelski nie chciał aresztować.

MW

Data: 2015-06-03 01:56:04
Autor: boukun

"Mark Woydak" <markwoydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Komor to komuch nad komuchami, z ubeckimi kolidacjami...

boukun

Data: 2015-06-03 22:39:36
Autor: boukun
[...]

O nie, ja nie mam żadnych ubeckich kolidacji i komuchem też nie byłem...

boukun

Data: 2015-06-02 20:39:36
Autor: boukun
[...]

Zapytaj się lepiej, kim jest dzisiaj loser Komorowski, "er ist ein Versager"...
Kury macać się może nadaje ten chłopek roztropek. Złodziej paszoł won, a nie do polityki...

boukun

Data: 2015-06-02 21:50:20
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:mkkt96$k2h$1speranza.aioe.org...
[...]

Pytam się kim jest ten Ziemkieiwcz, że jego słowa traktujesz jak prawdę objawioną? Komorowski będzie jeździł sobie rowerkiem po lasach, strzelał do kaczek, a ty w tym czasie będziesz pilnować psy baureowi.

MW

Data: 2015-06-02 13:39:38
Autor: Marek
W dniu wtorek, 2 czerwca 2015 21:57:39 UTC+2 użytkownik Mark Woydak napisał:

> [...]

Pytam się kim jest ten Ziemkieiwcz, że jego słowa traktujesz jak prawdę objawioną? Komorowski będzie jeździł sobie rowerkiem po lasach, strzelał do kaczek, a ty w tym czasie będziesz pilnować psy baureowi.

I to wlasnie obrazuje osiagniecia tej prezydentury.

Data: 2015-06-03 17:28:38
Autor: Mark Woydak
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Sądzisz, że Duda będzie robił coś innego? Masz sklerozę? Przypomnij sobie
jak Kaczyńscy bawili sie jak dzieci w Juracie. Na twój koszt.

MW

Data: 2015-06-03 01:55:09
Autor: boukun
[...]

Komor jest skończony złodziej. Taki był mądry, a teraz umiera...

boukun

Data: 2015-06-03 17:31:50
Autor: Mark Woydak
[...]

Pytam się kim jest ten Ziemkiewcz, że jego słowa traktujesz jak prawdę
objawioną? Komorowski będzie jeździł sobie rowerkiem po lasach, strzelał do
kaczek, a ty w tym czasie będziesz pilnować psy bauerowi.

MW

Data: 2015-06-03 22:38:26
Autor: boukun
[...]

Każdy ma prawo do krytyki tego POwskiego kurestwa...
Robisz za POwskiego hejtera?

boukun

Komorowski jest w tej chwili loserem