Komorowski liderem !

Data: 2010-03-18 19:19:33
Autor: cyc
Komorowski liderem !
Dobrze sie sklada , ze wsdrod wszystkich kandydatow na prezydenta Komorowski ma najwieksze spoleczne wsparcie .
Dzisiaj nie ma dla niego rozsadnej alternatywy . Kaczynski jest przegrany na calej linii jako ze skompromitowal i siebie i urzad wielokrotnie , ludzie lewicy w tym Szmajdzinski , czy Nalecz  a takze Olechowski  to kandydaci nie tyle egzotyczni , ile niszowi , ze nie wspomne o chlopie Pawlaku .
Sikorski to calkiem inna bajka bo na urzad ten najmniej ze wszystkich zasluguje , chocby swoja niechlubna jak na Polaka przeszlosc . Dla mnie bowiem przyjecie obywatelstwa innego panstwa dyskryminuje czlowieka i zdradza jego niestaly charakter , ktory w przypadku Sikorskiego potwierdzja polityczne wolty od Pis-u do PO . Pewnie hgdyby mu lewica zagwarantowala oopowiedznio wysokie stanowisko to rowniez do niej by sie zapisal .
Jak wiec widac w gre wchodzi wylacznie Komorowski ................no chyba , ze uwzglednimy w rankingu ulubienca Rumiana , politycznego  klawna w wymietych spodniach i z muszka w kropki pod gardlem  :) .

cyc

Data: 2010-03-18 19:22:02
Autor: abc
Komorowski liderem !
Po bezkarnym wyszydzeniu urzędu prezydenta RP przez Kwaśniewskiego jest mi
zupełnie obojętne kto będzie następnym prezydentem RP.

Tym bardziej, że demokratycznie wybrani prezydenci są uzurpatorami, a nie
prawowitymi władcami namaszczonymi przez władzę duchową.

Data: 2010-03-18 20:17:17
Autor: bolek
Komorowski liderem !

--
No pewnie powinien zapytać się jakiegoś biskupka czy może.
A co powiesz, jak biskup weźmie "co łaska"

Data: 2010-03-18 19:26:44
Autor: u2
Komorowski liderem !
W dniu 2010-03-18 19:19, cyc pisze:
Dobrze sie sklada , ze wsdrod wszystkich kandydatow na prezydenta Komorowski ma najwieksze spoleczne wsparcie .
Dzisiaj nie ma dla niego rozsadnej alternatywy

I dalej lodziarnie peło brnie w ślepą uliczkę, że zawsze wybieramy
mniejsze zło. Wybierzmy dobrego prezydenta Lecha Kaczyńskiego, a nie
"mniejsze zło" :)

Data: 2010-03-19 08:48:23
Autor: cyc
Komorowski liderem !

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hntre2$pk6$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Gorsze zlo dla Polski jak reelekcja Kaczynskego spotkac nas nie moze .
Lepiej juz glosowasc na Kononowicza .

cyc

Data: 2010-03-19 17:47:58
Autor: u2
Komorowski liderem !
W dniu 2010-03-19 08:48, cyc pisze:

Gorsze zlo dla Polski jak reelekcja Kaczynskego spotkac nas nie moze .
Lepiej juz glosowasc na Kononowicza .

Nie strasz, nie strasz, bo się zesrasz :)

Data: 2010-03-19 17:37:18
Autor: cirrus
Komorowski liderem !
[...]

Wybierz Lecha Kaczyńskiego jako "większe zło". ;)

--
stevep

Data: 2010-03-18 19:29:42
Autor: jadrys
Komorowski liderem !
[...]

Moim zdaniem to niedobrze że Komorowski zmierza prosto do prezydentury.. - W Polsce źle się dzieje, a nawet bardzo źle, a prezydentura Komorowskiego sprawi że nic się nie zmieni na lepsze.
Moim zdaniem prezydentem powinien zostać ktoś nieskompromitowany dotychczasowym rządzeniem.. Osobiście od Komorowskiego wolałbym mieć za prezydenta nawet i pana Bubla..

Data: 2010-03-18 19:37:46
Autor: brat_olin
Komorowski liderem !
"cyc" <ja@ja.pl> wrote

Dobrze sie sklada , ze wsdrod wszystkich kandydatow na prezydenta
Komorowski ma najwieksze spoleczne wsparcie .

Z niecierpliwoscia czekam na chwile, gdy Komorowski kilka tygodni
po wygraniu zawodow z Sikorskim oswiadczy, ze jego kandydowanie na
prezydenta jednak nie interesuje, bo chce sie skupic na marszalkowaniu
przez nastepnych 5 kadencji.  :)

I wcale to nie znaczy, ze powyzsze to decyzja tego samego oficera
prowadzacego co Tuska prowadzi.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-03-18 19:49:37
Autor: iratmor
Komorowski liderem !
"cyc" <ja@ja.pl> wrote

> [...]

przez nastepnych 5 kadencji.  :)

I wcale to nie znaczy, ze powyzsze to decyzja tego samego oficera

:-)
hehe...

Data: 2010-03-18 19:42:59
Autor: cytryna
Komorowski liderem !
[...]

Żartowniś, kilka tysięcy lodziarzy, aferzystów, kanciarzy, prymitywnych oszustów nie reprezentuje społecznego poparcie, a jedynie interesy mafii
Tuska. Stad też stwierdzenie w brzmieniu: "Dobrze sie sklada, ze wsród wszystkich kandydatow na prezydenta Komorowski ma najwieksze społeczne wsparcie" - traktuje jak ponury żart człowieka choregfo na głowę. Wiadomo,
że wybory wygra prof. Lech Kaczyński jako jedyny nie umoczony w bagnie PO-
wskich kantów, nie skażony podwórkowymi czy też rodem z gumna manierami tzw."konkurentów" w wyborach. Powtórka z 2005 roku wisi nad PO-wską zgrają
i tego się bał najbardziej "człowiek z szafy".

Data: 2010-03-20 20:05:37
Autor: the_foe
Komorowski liderem !
W dniu 2010-03-18 19:42, cytryna pisze:
że wybory wygra prof. Lech Kaczyński

Kaczynski Lech nie jest profesorem (chyba ze sam sobie wreczyl te nominacje)

--
the_foe

Data: 2010-03-18 20:11:42
Autor: bolek
Komorowski liderem !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hntqrr$pa4$1news.onet.pl...
Dobrze sie sklada , ze wsdrod wszystkich kandydatow na prezydenta Komorowski ma najwieksze spoleczne wsparcie .

Jakie wsparcie ? I przez kogo ? Własnych kolesi ?

Dzisiaj nie ma dla niego rozsadnej alternatywy .

I tu się zgadzam. To jest tragedia, że takie zero
nie ma kontrkandydata, a jak już jest to poniżej zera.

bolek

Data: 2010-03-18 21:29:30
Autor: Piotr
Komorowski liderem !
Dnia Thu, 18 Mar 2010 19:19:33 +0100, cyc napisał(a):

Dobrze sie sklada , ze wsdrod wszystkich kandydatow na prezydenta Komorowski ma najwieksze spoleczne wsparcie .

Nu, niewątpliwie lepszy od wybrylantynowanego, ale czy przez to dobry? :-)
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-03-19 08:50:48
Autor: cyc
Komorowski liderem !

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:ew65os6y1lig$.snk5zho67re6

...................<

.................... ale czy przez to dobry? :-)

Tego nie powiedzialem ale najlepszy z kandydujacych .

cyc

Data: 2010-03-18 21:30:51
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Komorowski liderem !

[...]

Ja również popieram marszałka Komorowskiego, chociaż muszę przyznac, że łomot spuszczony Kaczyńskiemu przez Sikorskiego byłby bardziej spektakularny.

Artur Borubar

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 279 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-18 21:37:31
Autor: cytryna
Komorowski liderem !

> [...]

Ja również popieram marszałka Komorowskiego, chociaż muszę przyznac, że łomot spuszczony Kaczyńskiemu przez Sikorskiego byłby bardziej spektakularny.

Spektakularny łomot to juz był w 2005 roku, a w jesieni będzie powtórka. Tak więc utrzymywanie się traumy człowieka z szafy i sfory poszczekiwaczy wilka
z ruda pałą mamy zapewnione na kolejnych pięc lat. Oj będzie stado wyborcze wyło głośno na kanapach i w salonach z "autorytetami". Bedzie to pouczające widowisko dla "popieraczy".

Data: 2010-03-18 22:27:22
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Komorowski liderem !

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

Spektakularny łomot to juz był w 2005 roku, a w jesieni będzie powtórka.

W 2005 roku Kaczyński wygrał stosunkiem 54 % do 46 %. To ma byc łomot? Zobaczysz co będzie w tym roku.

Data: 2010-03-19 07:50:02
Autor: awe
Komorowski liderem !

Użytkownik "Waliza Bolek" <nikt_nie_powie_ze@czarnejestczarneabialejestbiale.pl> napisał w wiadomości news:hnu62n$vlk$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "najgorsze wyrazy wspólczucia" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hnu5rr$po5$1news.onet.pl...

[...]

W tym roku nie będzie już Kaczynskich w rządzie.
Gdzie jest waluta EUR w Polsce i godne zarobki dla Polaków obiecane do 2009?
Tfu!
PiS Rzydy Komuchy i Kurwy
Tfu!
-- -- -
waluta jest w wariatkowie, ktos rzucil moneta jednego euro w tlum i trafilo na ciebie. biedaku niech ktos ci te euro wyjmie z glowy bo uciska istotne nerwy na moSgu
awe

Data: 2010-03-19 07:47:23
Autor: awe
Komorowski liderem !
Dobrze cycu ze to napisales - to kolejny dowod na to ze jestes wariat i nie nalezy traktowac cie powaznie. W koncu zacznij sie leczyc, bo to nie jest elegancko biegac po forach i zawracac ludziom dupe swoimi urojeniami. Aktualny prezydent Lech Kaczynski jest najlepszym obecnie kandydatem na stanowisko prezydenta RP i zadne tam buce z PO nie maja najmniejszych szans
awe

Data: 2010-03-19 09:10:49
Autor: MH
Komorowski liderem !
[...]

==========================

Sensownym kandydatem jest również miom zdaniem Olechowski. Niestety , słaby
marketing nie daje mu wielkich szans ...

MH

Data: 2010-03-19 14:50:00
Autor: jadrys
Komorowski liderem !
W dniu 2010-03-19 09:10, MH pisze:

Sensownym kandydatem jest również miom zdaniem Olechowski. Niestety , słaby
marketing nie daje mu wielkich szans ...

MH

Na czym niby polega ten 'sens" Olechowskiego? Co my o nim wiemy, o jego poglądach?

Data: 2010-03-19 14:57:31
Autor: Klin
Komorowski liderem !
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

   Wiadomo, że jest członkiem grupt Bilderberg.

Data: 2010-03-19 18:30:47
Autor: jadrys
Komorowski liderem !
W dniu 2010-03-19 14:57, Klin > pisze:
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

Ja nawet i o tym nie wiedziałem. A co to jest za grupa?

Data: 2010-03-19 20:11:06
Autor: Klin
Komorowski liderem !
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

Wiadomo, że jest członkiem grupy Bilderberg.

Ja nawet i o tym nie wiedziałem. A co to jest za grupa?

   http://pl.wikipedia.org/wiki/Grupa_Bilderberg

   Jednym słowem globaliści.

Data: 2010-03-20 11:07:49
Autor: jadrys
Komorowski liderem !
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

Ciekawe jaka funkcje sprawuje tam Olechowski?

Data: 2010-03-20 14:41:27
Autor: Klin
Komorowski liderem !
Użytkownik jadrys napisał:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Grupa_Bilderberg

Jednym słowem globaliści.

Ciekawe jaka funkcje sprawuje tam Olechowski?

   Nie dowiesz się organizacja jest tajna.

Data: 2010-03-20 19:45:47
Autor: jadrys
Komorowski liderem !
W dniu 2010-03-20 14:41, Klin > pisze:
Użytkownik jadrys napisał:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Grupa_Bilderberg

Jednym słowem globaliści.

Ciekawe jaka funkcje sprawuje tam Olechowski?

  Nie dowiesz się organizacja jest tajna.

No tak..

Komorowski liderem !