Komorowski liderem !

Data: 2010-03-18 21:30:51
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Komorowski liderem !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Dobrze sie sklada , ze wsdrod wszystkich kandydatow na prezydenta Komorowski ma najwieksze spoleczne wsparcie .
Dzisiaj nie ma dla niego rozsadnej alternatywy . Kaczynski jest przegrany na calej linii jako ze skompromitowal i siebie i urzad wielokrotnie , ludzie lewicy w tym Szmajdzinski , czy Nalecz  a takze Olechowski  to kandydaci nie tyle egzotyczni , ile niszowi , ze nie wspomne o chlopie Pawlaku .
Sikorski to calkiem inna bajka bo na urzad ten najmniej ze wszystkich zasluguje....

Ja również popieram marszałka Komorowskiego, chociaż muszę przyznac, że łomot spuszczony Kaczyńskiemu przez Sikorskiego byłby bardziej spektakularny.

Artur Borubar

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 279 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-18 21:37:31
Autor: cytryna
Komorowski liderem !

> [...]

Ja również popieram marszałka Komorowskiego, chociaż muszę przyznac, że łomot spuszczony Kaczyńskiemu przez Sikorskiego byłby bardziej spektakularny.

Spektakularny łomot to juz był w 2005 roku, a w jesieni będzie powtórka. Tak więc utrzymywanie się traumy człowieka z szafy i sfory poszczekiwaczy wilka
z ruda pałą mamy zapewnione na kolejnych pięc lat. Oj będzie stado wyborcze wyło głośno na kanapach i w salonach z "autorytetami". Bedzie to pouczające widowisko dla "popieraczy".

Data: 2010-03-18 22:27:22
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Komorowski liderem !

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

Spektakularny łomot to juz był w 2005 roku, a w jesieni będzie powtórka.

W 2005 roku Kaczyński wygrał stosunkiem 54 % do 46 %. To ma byc łomot? Zobaczysz co będzie w tym roku.

Data: 2010-03-19 07:50:02
Autor: awe
Komorowski liderem !

Użytkownik "Waliza Bolek" <nikt_nie_powie_ze@czarnejestczarneabialejestbiale.pl> napisał w wiadomości news:hnu62n$vlk$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "najgorsze wyrazy wspólczucia" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hnu5rr$po5$1news.onet.pl...

[...]

W tym roku nie będzie już Kaczynskich w rządzie.
Gdzie jest waluta EUR w Polsce i godne zarobki dla Polaków obiecane do 2009?
Tfu!
PiS Rzydy Komuchy i Kurwy
Tfu!
-- -- -
waluta jest w wariatkowie, ktos rzucil moneta jednego euro w tlum i trafilo na ciebie. biedaku niech ktos ci te euro wyjmie z glowy bo uciska istotne nerwy na moSgu
awe

Komorowski liderem !