Komorowski może spokojnie wygrać bez Napieralskiego

Data: 2010-06-21 19:53:49
Autor: Eulalia Browarek
Komorowski może spokojnie wygrać bez Napieralskiego
Z automatu przepływa do niego elektorat:

Pawlaka 1.75%
Olechowskiego 1.44%
Korwina 2.48%
Leppera 1.28%
i Napieralskiego 60% z 13.68%=8.2%

Czyli w sumie przepływa do niego 15,15% + już ugrane 41.54 = 56,69 %

Do Kaczora przepłynie:
Morawiecki 0,13%
Jurek 1.06%
Ziętek 0,18
i od Napieralskiego 30% z 13.68%=4,1%

Czyli w sumie przepływa do Kaczyńskiego 5.47% + już ugrane 36,46%=41,93%

Czyli Komorowski wygrywa 56.69% do 41.93%

Luzik i spokój ;)

Zennon

Data: 2010-06-21 12:57:33
Autor: Antenka
Komorowski może spokojnie wygrać bez Napieralskiego
On 21 Cze, 21:53, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
[...]

Tak, Zenek jedź na Majorkę i nie głosuj. Inne platfusy  niech zrobią
tak samo. W imieniu Komitetu JK - dziękuję. :D

Antenka

Data: 2010-06-21 15:30:15
Autor: Hans Kloss
Address.invalid> wrote:
Z automatu przepływa do niego elektorat:

Korwina 2.48%
Chyba żarty sobie stroisz. Znam sporo osób glosujących regularnie na
Mikkego i z tego co mi wiadomo NIKT z nich nie zamierza splamić się
poparciem komoruskiego.
J-23

Data: 2010-06-22 01:36:41
Autor: zbig

Address.invalid> wrote:
> [...]

Chyba żarty sobie stroisz. Znam sporo osób glosujących regularnie na
Mikkego i z tego co mi wiadomo NIKT z nich nie zamierza splamić się

A ja nie znam nikogo, kto by sie splamił poparciem Kaczyńskiego.
Chyba, że jest to tak wstydliwe, jak np. kiła i po prostu do tego sie
nie przyznają.

Data: 2010-06-22 09:50:09
Autor: Hans Kloss
Komorowski może spokojnie wygrać bez Napieralskiego
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
A ja nie znam nikogo, kto by sie splamil poparciem Kaczynskiego.

To najwyraźniej oznacza że lubisz sie obracać w towarzystwie matołów i meneli ;)
J-23 --

Data: 2010-06-22 03:14:39
Autor: zbig
On 22 Cze, 11:50, "Hans Kloss" <necr0...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa (a):

> A ja nie znam nikogo, kto by sie splamil poparciem Kaczynskiego.

To najwyra niej oznacza e lubisz sie obraca w towarzystwie mato w i meneli ;)

Raczej trafiłeś kulą w płot.Nie jestem również słabo wykształconym
ćwokiem z  prowincji w wieku po 65, która grupa jest trzonem waszego
elektoratu

Data: 2010-06-22 13:28:14
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:9dbca469-aeef-440d-b885-66b3dbc63d9bw31g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

Raczej trafiłeś kulą w płot.Nie jestem również słabo wykształconym
ćwokiem z  prowincji w wieku po 65, która grupa jest trzonem waszego
-- -- -- -- -- -- -
jestes cwokiem ponizej granicy 65 lat?
awe

Data: 2010-06-22 17:33:31
Autor: cyc
> [...]

Raczej trafiłeś kulą w płot.Nie jestem również słabo wykształconym
ćwokiem z  prowincji w wieku po 65, która grupa jest trzonem waszego

Co takim jak on zostaje jak nie plucie sie i wszystkich dookola ? .
To takie faszystowskie !.

cyc

Data: 2010-06-22 18:17:35
Autor: awe

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hvql5h$j87$1news.onet.pl...

> [...]

elektoratu

Co takim jak on zostaje jak nie plucie sie i wszystkich dookola ? .

a cyc jak zwykle zydlaczy - jak na chazara przystalo
awe

Data: 2010-06-22 10:41:36
Autor: Bartek

Address.invalid>  wrote:
[...]

To by tez tlumaczylo te niedokladnosci sondazow wyborczych.

Data: 2010-06-22 09:47:48
Autor: Hans Kloss
On 22 Cze, 10:41, Bartek <1...@2.pl> wrote:

To by tez tlumaczylo te niedokladnosci sondazow wyborczych.

Jakimś cudem nie wszystkie sondażownie splamiły się ową "niedokładnością",
sondaż robiony dla rzekomo "pisowskiej" tvp okazał się RZETELNY więc przyczyny owej "niedokładności" są zapewne zupełnie inne.
Wg psychologów ok 5% wyborców oddaje swój głos  powodowana "instynktem stada"
czyli na tego kandydata który w powszechnej opinii ma większe poparcie- i po
to owe oszustwa sondażowe są organizowane.  Prawdopodobnie tak  właśnie
"zorganizowano"  owe 5% "przewagi" komoruskiego nad kaczorem...
J-23

Data: 2010-06-22 11:59:04
Autor: Bartek
W dniu 2010-06-22 11:47, Hans Kloss pisze:
[...]

Oczywiscie, masz racje. Ale nikt rozsadny nie mowi przeciez o jednej uniwersalnej przyczynie, i w tym sensie to napisalem. Ja z reguly odmawiam odpowiedzi na pytania telefoniczne, ale przed budynkiem w ktorym glosowalem, odpowiedzialbym ankieterowi chetnie i prawdziwie,
choc mnie osobiscie sondaze nie sa do niczego potrzebne.

Data: 2010-06-22 13:27:41
Autor: awe

Użytkownik "Bartek" <1@2.pl> napisał w wiadomości news:hvq1h8$ld7$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
ta bo ty potrzebujesz lekarza psychiatre
awe

Data: 2010-06-22 14:03:48
Autor: Bartek
W dniu 2010-06-22 13:27, awe pisze:

[...]

Nie wydurniaj sie awe, bo w glupocie nikogo tu nie przebijesz, jestes najlepszy. I nie sadz nikogo wedlug siebie. Zauwaz tez, ze niewielu ma tu jeszcze do ciebie cierpliwosc.

Data: 2010-06-22 14:29:51
Autor: awe

Użytkownik "Bartek" <1@2.pl> napisał w wiadomości news:hvq8r3$d6r$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
no juz tak nie cmokaj mnie w dupe, bo za duzo tych przyjemnosci jak na jeden dzien
awe

Data: 2010-06-22 14:55:03
Autor: Bartek
W dniu 2010-06-22 14:29, awe pisze:
[...]

Ty sie tak nie podniecaj wytworami swojej chorej wyobrazni, lepiej poczytaj jak twoj jarus po dupach caluje czerwonych.

Data: 2010-06-22 15:09:11
Autor: awe

Użytkownik "Bartek" <1@2.pl> napisał w wiadomości news:hvqbr5$mh7$3news.onet.pl...
[...]

ten elektorat do ktorego on sie odwoluje nie jest czerwony tylko lewicowy - tak jak ja - wiec jestem pewien ze na niego zaglosuja na bank
awe

Data: 2010-06-22 15:25:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvqcio$prn$1news.onet.pl...

[...]

Do wczoraj był czerwony. Wczoraj Twój wódz zarządził, że teraz jest lewicowy.

Data: 2010-06-22 18:15:53
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c20b9d2$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
poprosze cytaty i linki a jakby sie cos nie zgadzalo to kup se od razu lupe
awe

Data: 2010-06-22 10:47:41
Autor: awe

Address.invalid> wrote:
> [...]

A ja nie znam nikogo, kto by sie splamił poparciem Kaczyńskiego.
Chyba, że jest to tak wstydliwe, jak np. kiła i po prostu do tego sie
no co ty, uwazasz pare mln ludzi ktorzy glosowali na JK zrobili to zeby sie splamic?. ty juz popuszczasz z bezsilnosci
awe

Data: 2010-06-22 10:20:21
Autor: awe

Address.invalid> wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
zgadzam sie z tym.
awe

Data: 2010-06-22 12:11:21
Autor: PaPi
[...]

Czyli zaglosuja na lewice ?
Tak wczoraj okreslil PiS prezes Kaczynski.

Data: 2010-06-22 10:19:13
Autor: Hans Kloss
Komorowski może spokojnie wygrać bez Napieralskiego
PaPi <1@2.3> napisał(a):
Czyli zaglosuja na lewice ?
Przecież platfonsy to tez lewica, nie na darmo pobierali przez lat kilka
lekcje lewactwa u pederastów pl. od jacentego kuronia i bronka "geremka". I to
lewica tym niebezpieczniejsza że bezczelnie i kłamliwie podająca się za
wolnorynkowców.
Tak wczoraj okreslil PiS prezes Kaczynski.
Kłamiesz
J-23

Data: 2010-06-22 12:24:44
Autor: PaPi
Komorowski może spokojnie wygrać bez Napieralskiego
Czyli zaglosuja na lewice ?
Tak wczoraj okreslil PiS prezes Kaczynski.
Kłamiesz

Nie. To Ty stosujesz zasade wyparcia. Na niewygodne fakty po prostu zamykasz oczy/uszy.

"Kandydat PiS powiedział też, że nie boi się zarzutów, że ma lewicowe poglądy. "
" - My nie boimy się żadnych zarzutów, niech nam mówią, że jesteśmy lewicowi, może i po trosze jesteśmy - mówił Kaczyński."

http://fakty.interia.pl/raport/wybory-2010/news/kaczynski-postkomunizm-zastapie-lewica,1495764,6587

Data: 2010-06-22 11:00:39
Autor: Hans Kloss
On 22 Cze, 12:24, PaPi <1...@2.3> wrote:

Nie. To Ty stosujesz zasade wyparcia. Na niewygodne fakty po prostu
zamykasz oczy/uszy.

"Kandydat PiS powiedzia te , e nie boi si zarzut w, e ma lewicowe
pogl dy. "
" - My nie boimy si adnych zarzut w, niech nam m wi , e jeste my
lewicowi, mo e i po trosze jeste my - m wi Kaczy ski."

No więc w którym miejscu kaczor określił PiS "lewicą" bo się dopatrzyć nie
mogę? Bo chyba nie określeniem "może i PO TROSZE jesteśmy (lewicowi)". Już
zakładając Porozumienie Centrum kaczory określiły jasno swoje polityczne
poglądy jako CENTROWE właśnie, czyli takze i "po trosze lewicowe". Od tego
czasu nie wykonali żadnej ideowej wolty, pozostając przy poglądach zbliżonych
w gruncie rzeczy do socjalistów w starym, przedwojennym pps-owsko-
piłsudczykowskim stylu.
Zatem to nie ja stosuję "zasadę wyparcia" tylko ty zasadę konfabulacji i
wmawiania dziecka w brzuch.
J-23

Data: 2010-06-22 13:05:02
Autor: PaPi
Komorowski może spokojnie wygrać bez Napieralskiego
No więc w którym miejscu kaczor określił PiS "lewicą" bo się dopatrzyć nie
mogę? Bo chyba nie określeniem "może i PO TROSZE jesteśmy (lewicowi)".

Czyli sympatycy JKM, dla ktorych najwiekszym wrogiem i zaraza jest LEWICA poprze kandydata, ktory nie boi sie zarzutow o lewicowosc swoich pogladow oraz przynaje sie ze jest po trosze lewica ?

Tak ?

Data: 2010-06-22 11:26:37
Autor: Hans Kloss
PaPi <1@2.3> napisał(a):
Czyli sympatycy JKM, dla ktorych najwiekszym wrogiem i zaraza jest LEWICA poprze kandydata, ktory nie boi sie zarzutow o lewicowosc swoich pogladow oraz przynaje sie ze jest po trosze lewica Tak ?

Tak. Poprą raczej lewicowego "ekonomicznie" i konserwatywnego obyczajowo
Kaczyńskiego niż kandydata lewicowych  w OBU aspektach platfonsów. Zauważ że
na Mikkego głosują w większości ludzie o poglądach liberalno- KONSERWATYWNYCH,
w wiec przynajmniej w konserwatyzmie mający jakąś płaszczyznę porozumienia z
Kaczyńskim. Natomiast z platformą ni ełączy ich kompletnie NIC, a odrzuca
dodatkowo udawany i wyłącznie deklaratywny "liberalizm". Któryś z nich kilka
miesiecy temu rzucił na S24 temat: "wymień posunięcia rządu Tuska zwiększające
wolność gospodarcza w Polsce". Odpowiedzi otrzymał bodaj 0 (słownie ZERO) bo i
nie sposób było znaleźć jakiegokolwiek konkretnego przykładu  na ów rzekomy
"liberalizm" platfonsów.
J-23
PS. Zresztą zacytuję ci samego Mikkego: "[...]Sądzę więc, że wśród tych,
którzy jednak zagłosowali na mnie, więcej jest przeciwników BK niż JK.[...]"

Data: 2010-06-22 13:30:03
Autor: awe

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4c2098df$1news.home.net.pl...
[...]

no idziesz w dobrym kierunku tylko troche sie wysil, skrec w prawo, potem w lewo a potem dlugo prosto a na koniec jeszcze zakrec.
awe

Data: 2010-06-21 22:04:25
Autor: raff
W dniu 2010-06-21 21:53, Eulalia Browarek pisze:
[...]

Luzik i spokĂłj ;)

Zennon

Korwina... z automatu... do Komorowskiego... buehehehe

R.

Data: 2010-06-21 22:10:21
Autor: Slawek SWP
Użytkownik raff napisał:
[...]

Musisz zrozumieć, on ma zadanie i je wykonuje - nie myśli! Może nawet parsknął śmiechem jak przeczytał twój post i dotarło do niego co sam napisał...

Piąta półka od góry: http://www.youtube.com/watch?v=CtK27GhAZwU

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

--
Sławek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Data: 2010-06-21 23:14:23
Autor: awe

Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c1fc72e$0$19166$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik raff napisał:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
masz racje, ale nie prosciej tak z zenona 56,69 % - lepper - korwin - pawlak (olechowskiego powiedzmy ze nie ruszam bo nie wszyscy od leppera i innych beda glosowac na JK) - to daje juz 51,18%, a te 1,18 jak przypuszczam to bedzie na wakacjach w egipcie:-)
awe

Data: 2010-06-21 23:21:16
Autor: Adam
Komorowski może spokojnie wygrać bez Napieralskiego
Niewykluczone, że elektorat Komuruskiego się skurczy - oni mają wykupione bilety licpiec w ciepłych krajach, aby odpoczywać po ciężkiej pracy. I teraz mieliby z tego rezygnować? Takie poświęcenie?
A elektorat JK bedzie na miejscu, ciężko pracując w odróżnieniu od różnych cwaniaków i "lodziarzy."
AC

Data: 2010-06-22 08:32:15
Autor: Piotr
Komorowski może spokojnie wygrać bez Napieralskiego
Dnia Mon, 21 Jun 2010 19:53:49 +0000 (UTC), Eulalia Browarek napisał(a):

Luzik i spokój ;)

Hm, to przekaż to panu Bronkowi, może by już przestał wylizywać komuszkowi
to i owo?
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Komorowski może spokojnie wygrać bez Napieralskiego